Gökçek'ten ilk açıklama!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, Beştepe'de Cumhurbaşkanı Erdoğan'la yaptığı görüşmenin ardından açıklama yaptı.
Cumhurbaşkanı Erdoğan'ın Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Gökçek ile görüştü. Yaklaşık 2 saat süren görüşmenin ardından Gökçek ilk açıklamayı Twitter hesabından yaptı.
Gökçek twitter hesabından yaptığı açıklamada, ''Dün gece sayın Cumhurbaşkanımdan randevu talep etmiştim. Bu gece görüştük. Sayın Cumhurbaşkanıma Külliye'nin karşısına yapılacak müze ile ilgili projenin tüm detaylarını sundum. Ayrıca Büyükşehir'in devam eden projeleri konusunda çeşitli bilgiler verdim... Kamuoyunun bilgisine'' ifadelerini kullandı.
