• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Gaziantep'te küflenmiş 15 ton biber ele geçirildi

Yeniakit Publisher
2020-08-29 18:18:11 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Gaziantep'te küflenmiş 15 ton biber ele geçirildi

GAZİANTEP (AA) - Gaziantep'in İslahiye ve Nurdağı ilçelerinde yapılan denetimlerde küflenmiş 15 ton biber ele geçirildi.

İl Tarım ve Orman Müdürlüğü gıda denetimi ekipleriyle İslahiye ve Nurdağı Belediyesi zabıta ekipleri iki ilçedeki biber işletmelerinde denetim yaptı.

Ekipler, 3 işletmeye ait depolarda yaptığı kontrollerde küflenmiş 15 ton biber ele geçirdi.

Belediyenin iş makineleri ile kamyonlara yüklenen biberler, katı atık tesisinde zabıta kontrolünde yakılarak imha edildi.

İşletmelere toplam 8 bin 343 lira para cezası uygulandı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23