Fenerbahçe Kulübü, eski yöneticisi Hakan Dinçay'ı vefatının 3. yılında andı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Fenerbahçe Kulübü, eski yöneticilerinden Hakan Dinçay için vefatının 3. yılı dolayısıyla bir anma mesajı yayımladı.
Kulübün internet sitesinde yer alan mesajda, "Sarı-laciverte olan tutkusuyla 15 yıl yönetim kurulu üyesi olarak kulübümüze hizmet etmiş, voleybol şubemizin birçok başarısında imzası olan Hakan Dinçay'ı sevgi, saygı ve özlemle anıyoruz." ifadelerine yer verildi.