• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Elbistan'da karantina ihlali yapan 3 kişi yurda yerleştirildi

Yeniakit Publisher
2020-09-23 10:52:08 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Elbistan'da karantina ihlali yapan 3 kişi yurda yerleştirildi

KAHRAMANMARAŞ (AA) - Kahramanmaraş'ın Elbistan ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında kurallara uymayan 3 kişi yurda yerleştirildi.

Elbistan İlçe Emniyet Müdürlüğü ekipleri, ilçe genelinde yaptığı kontroller kapsamında, Kovid-19 testi pozitif çıkan 3 kişinin, evlerinden ayrılarak karantina kurallarına uymadığını tespit etti.

Sağlık ekipleri tarafından ambulansa bindirilen hastalar, Kahramanmaraş Avşar Öğrenci Yurdu'na yerleştirildi.

Yurtta karantinaya alınan ve haklarında 1593 sayılı Umumi Hıfzıssıhha Kanunu'nun 282'nci maddesi uyarınca 3 bin 150 lira para cezası uygulanan 3 kişiden, kaldıkları süre boyunca konaklama ücreti de tahsil edilecek.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23