• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Elazığ'da jandarma ekipleri Kovid-19 denetimlerini sürdürüyor

Yeniakit Publisher
2020-09-14 10:07:49 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Elazığ'da jandarma ekipleri Kovid-19 denetimlerini sürdürüyor

ELAZIĞ (AA) - Elazığ'da jandarma ekipleri, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında denetimlerini titizlikle sürdürüyor.

İl Jandarma Komutanlığına bağlı ekipler, İçişleri Bakanlığı genelgesi kapsamında "Sağlık için hepimiz için" sloganıyla kentte İl Umumi Hıfzısıhha Kurulunca alınan karar doğrultusunda Kovid-19 tedbirlerine uyulup uyulmadığını denetliyor.

Ekipler, sorumluluk bölgelerindeki yol kontrol noktalarında araçları durdurarak vatandaşlara, salgından korunmaları için Kovid-19 kurallarını hatırlatıyor.

Köy köy, mahalle mahalle gezip, denetim yapan ekipler, megafonla esnaf ve vatandaşlara çağrıda bulunarak sosyal mesafe, maske ve hijyen kuralları ile karantina tedbirlerine riayet etmelerini istiyor.

Denetimler sırasında Kovid-19 tedbirlerine uymayıp toplum sağlığını tehlikeye atan vatandaşlara ise idari para cezası uygulanıyor.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23