e-Noter uygulaması başladı! Notere gitmeye gerek kalmayacak!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Adalet Bakanı Abdulhamit Gül, vatandaşların noterlik işlemleri için internet üzerinden randevu alabilmelerini, bazı işlemlerin noterliklere gidilmeden yapılmasını sağlayan “e-Noter” uygulamasının başladığını bildirdi.
Ankara Hakimevi’nde düzenlenen toplantıda konuşan Bakan Gül, şunları dile getirdi: “Vatandaşlarımız, ‘e-Noter’ uygulamasıyla Türkiye Noterler Birliğinin internet sayfasından 7 gün 24 saat randevu alma imkanına sahip olacak. Vatandaşlarımız üyelik şartı aranmadan istediği noterlikten randevu alabilecek. Uygulaması kapsamında noterliklere gitmeden ihbarname, ihtarname, çeviri gibi işlemler ‘e-İmza’ ile gerçekleştirilebilecek. Ayrıca noterliğe gidilmeden önce hangi işlem tesis edilecekse onlarla ilgili talepler, bilgiler iletilecek.”