• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çankırı'nın Orta ilçesine il dışından gelenler karantinaya alınacak

Yeniakit Publisher
2020-08-31 15:48:10 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Çankırı'nın Orta ilçesine il dışından gelenler karantinaya alınacak

ÇANKIRI (AA) - Çankırı'nın Orta ilçesinde, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) ile mücadele kapsamında il dışından gelenler 14 gün karantinaya alınacak.

Kaymakamlıktan yapılan açıklamada, İlçe Umumi Hıfzıssıhha Kurulunca, koronavirüs tedbirleri kapsamında yeni kararlar alındığı belirtildi.

Açıklamada, Çankırı dışındaki illerden ilçeye gelen kişilerin, yaş sınırına bakılmaksızın kendilerini 14 gün süre ile izole etmelerine, bu sürede köyün ve yaşam alanının sınırlarını kesinlikle terk etmemelerine, kişilerin kontrolünün köy imamları ve muhtarlar tarafından takip edilmesine karar verildiği ifade edildi.



Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23