Çankırı'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Çankırı'da karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi öldü.
Çankırı'nın Ilgaz ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi yaşamını yitirdi.
Hacıhasan köyünde imam nikahıyla birlikte yaşayan Zeynel Gencay (80) ile Remziye Ciritoğlu'ndan (60) haber alamayan komşuları, durumu jandarmaya bildirdi.
İhbar üzerine gelen jandarma ekipleri, camı kırarak girdikleri evde çifti ölü buldu.
112 Acil Servis ekipleri, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen çiftin cenazesini, otopsi için Çankırı Adli Tıp Kurumuna kaldırdı.