• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Çankırı'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi!

Yeniakit Publisher
2020-01-22 13:35:00 - 2020-01-22 13:44:17

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Çankırı'da karbonmonoksit gazı zehirlenmesi!

Çankırı'da karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi öldü.

Çankırı'nın Ilgaz ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen 2 kişi yaşamını yitirdi.

Hacıhasan köyünde imam nikahıyla birlikte yaşayan Zeynel Gencay (80) ile Remziye Ciritoğlu'ndan (60) haber alamayan komşuları, durumu jandarmaya bildirdi.

İhbar üzerine gelen jandarma ekipleri, camı kırarak girdikleri evde çifti ölü buldu.

112 Acil Servis ekipleri, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendiği belirlenen çiftin cenazesini, otopsi için Çankırı Adli Tıp Kurumuna kaldırdı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23