Büyükşehir Belediye Erzurumspor, MKE Ankaragücü maçı için başkentte
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
ERZURUM (AA) - Süper Lig'in ilk haftasında yarın MKE Ankaragücü'ne konuk olacak Büyükşehir Belediye Erzurumspor, başkente ulaştı.
Teknik direktör Mehmet Özdilek yönetiminde Ankara'ya giden mavi-beyazlı ekip, maç öncesi kampa girdi.
Yeni transferlerin büyük çoğunluğuna yer verilen kafilede, Gabriel Obertan, Ömer Şişmanoğlu, Mitchell Donald ve Armando Sadiku ise yer almadı.
Büyükşehir Belediye Erzurumspor, yarın saat 17.00'de Eryaman Stadyumu'nda MKE Ankaragücü ile karşılaşacak.