Boğazdan böyle geçti… Rus savaş gemisi bu kez…
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Andreevsky isimli Rus savaş gemisi boğazdan geçerken gönderine Türk bayrağı çekti.
Rus savaş gemisi, "Andreevsky" gönderine Türk bayrağını çekerek İstanbul boğazından geçti.
Pm-56 borda numaralı Rus savaş gemisi "Andreevsky" 08.30'da Marmara Denizi'nden İstanbul boğazına girdi. Gönderine Türk bayrağı çekilen geminin güvertesinde askerlerin olduğu görüldü. İstanbul boğazından geçen gemi, Karadeniz'e doğru açıldı.