BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde dezenfeksiyon çalışması yapıldı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
İSTANBUL (AA) - Beşiktaş'ın antrenman yaptığı BJK Nevzat Demir Tesisleri’nde dezenfeksiyon çalışması gerçekleştirildi.
Kulübün internet sitesinde yer alan bilgiye göre, futbol takımının antrenmanlarını yaptığı tesislerde rutin dezenfeksiyon çalışması yapıldı.
Dezenfeksiyon çalışmaları, sezon boyunca tekrarlanacak.