• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Beyaz Saray'dan 3'lü zirve açıklaması

Yeniakit Publisher
2022-07-19 23:41:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Beyaz Saray'dan 3'lü zirve açıklaması

Beyaz Saray, Türkiye, İran ve Rusya'nın gerçekleştirdiği zirve hakkında açıklamalarda bulundu.

Beyaz Saray Ulusal Güvenlik Konseyi Stratejik İletişim Direktörü John Kirby, günlük basın toplantısında ABD'nin dış politikasını değerlendirdi ve gazetecilerin sorularını yanıtladı.

"Görüşmelere önem veriyoruz"

Türkiye, İran ve Rusya arasında bugün İran'da yapılan görüşmelerin sorulması üzerine Kirby, "Bu toplantı hakkında yorumu bu ülkelere bırakıyorum. Ajandada ne vardı bilmiyorum. Türkiye, Rusya ve Ukrayna arasında tahıl ihracatına yönelik devam eden görüşmelere önem veriyoruz." ifadesini kullandı.

Biden'dan Erdoğan'a teşekkür

Kirby, Ukrayna tahılının uluslararası pazarlara ulaştırılmasıyla ilgili görüşmelerin sonuç vermesi konusunda umutlu olduklarını belirterek, "Tabii ki Sayın Erdoğan'ın liderliğini memnuniyetle karşılıyoruz. Başkan (Joe Biden) da bu konuda kendisine teşekkür etti. Erdoğan, tahılın çıkarılması için müzakere edilmiş bir sonuç için çalışıyor." diye konuştu.

Rusya'nın istediği zaman Ukrayna tahılına yönelik ambargosunu bitirebileceğini kaydeden Kirby, bu konuda yapılacak müzakerelerde Ukrayna'nın da taraf olması gerektiğini vurguladı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

OMUT

abd BU ÜÇLÜ ZİRVEDEN KESSİNLİKLE KORKİYOR . VE TEŞEKÜRÜ HİÇ SAMİMİ DEYİL VE GÜYA SİYASET YAPİYOR. SANİKİ KARŞISINDA chp VAR.

ali

ortadaki melek simdi ikisinide alip ucuracak nerelere bilmiyorum dunya ne gunlere kaldi.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23