• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bayraktar'dan F-16 göndermeli mesaj

Yeniakit Publisher
2022-09-12 23:23:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Bayraktar'dan F-16 göndermeli mesaj

Tüm dünyada büyük ses getiren SİHA üreticisi Baykar'ın Genel Müdürü Haluk Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı F-16 paylaşımıyla büyük ses getirdi.

Sahada gösterdiği büyük başarıyla tüm dünyada konuşulan Bayraktar SİHA’lar ve Türkiye'nin gücüne güç katacak insansız savaş uçağı Kızılelma'nın üreticisi Baykar Genel Müdürü Haluk Bayraktar, başta Türkiye'ye F-16'ları vermekte direten ABD olmak üzere tüm dünyaya mesajı verdi.

'ABD Predator SİHA’larını vermeyerek Milli SİHA’larımızın önünü açmıştı'

Sosyal medya hesabından Kızılelma'nın fotoğrafını paylaşan Bayraktar, ''ABD Predator SİHA’larını vermeyerek Milli SİHA’larımızın önünü açmıştı.Şimdi, bize F16 vermemelerinin sonucu sizce ne olur?'' ifadelerini kullandı.

Bayraktar'ın paylaşımı sosyal medyada kullanıcılar tarafından büyük ilgi gördü.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Mustafa

Allah razı olsun kardeşim ....içimizdeki hainleri catlattin yine

kayserili

insallah daha iyisini yapariz ve nukliyer bomba calismalarimiz baslamali
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23