• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bayraktar'dan F-16 göndermeli mesaj

Tüm dünyada büyük ses getiren SİHA üreticisi Baykar'ın Genel Müdürü Haluk Bayraktar, sosyal medya hesabından yaptığı F-16 paylaşımıyla büyük ses getirdi.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Dallı

DAMARIMIZA BASARAK ASKERİ İLERLEMEYİ ÖĞRENİYORLAR AMA HELE Bİ BURUNLARINI ÇIKARSINLAR
  • 4 Yıl Önce

ismet

Allah sizden razı olsun, Allah gücünüze güç katsın inşallah
  • 4 Yıl Önce

ABDULLAH

Bence F16 vermeseler çok iyi olur, MMU uçağımızı yaparız ve yolumuza devam eder süper güç olma yolunda önemli bir aşamayı geçmiş oluruz.
  • 4 Yıl Önce

yasemin

Kanada'da bir parça vermedi yaptığımız gibi ihracat yapar olduk dahada kalitelisini.
  • 4 Yıl Önce

ADİL

İNŞAALLAH BAYRAKTARLAR OĞULSUNUZ OĞUL HEM DE OĞUL PAŞASI ALLAH YARDIMCINIZ OLSUN BU MİLLETTE SİZİNLE ALLAH YOLUNUZU VE BAHTINIZI AÇIK EYLESİN
  • 4 Yıl Önce

BAHRİ KENAN ŞEN

bizce olan şu kendi uçagımızı yaparız ve derizki şimdi kime uçak satıyoresan sat aptallar.............
  • 4 Yıl Önce

Ramazan algan

İnşallah insansız jetler olur
  • 4 Yıl Önce

kayserili

insallah daha iyisini yapariz ve nukliyer bomba calismalarimiz baslamali
  • 4 Yıl Önce

Mustafa

Allah razı olsun kardeşim ....içimizdeki hainleri catlattin yine
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23