• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Aydın'da karantinayı ihlal eden 5 kişi yurda yerleştirildi

Yeniakit Publisher
2020-09-20 11:38:50 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Aydın'da karantinayı ihlal eden 5 kişi yurda yerleştirildi

AYDIN (AA) - Aydın’da yeni tip koronavirüs (Kovid-19) tedbirleri kapsamında evlerinde karantinada olmaları gerekirken, olmadıkları tespit edilen 5 kişi, zorunlu olarak Kredi ve Yurtlar Kurumuna (KYK) ait yurda yerleştirildi.

Valiliğin sosyal medya hesabından yapılan açıklamada, ikametlerinde izolasyonda olması gereken 5 kişinin, evlerinde bulunmadığı tespit edildi. Bu kişilerin kalan sürelerini tamamlamak üzere zorunlu olarak KYK yurtlarına yerleştirildiği kaydedildi.

Aydın Valisi Hüseyin Aksoy, 17 Eylül'de, İl Umumi Hıfzıssıhha Kurulu kararı gereğince, evlerinde karantina sürecine uymayanların, karantina süreleri bitene kadar KYK yurtlarına yerleştirileceğini bildirmişti.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23