• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Antalya'da yüz kınalı keklik doğaya bırakıldı

Yeniakit Publisher
2020-09-02 13:35:03 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Antalya'da yüz kınalı keklik doğaya bırakıldı

ANTALYA (AA) - Doğa Koruma ve Milli Parklar Genel Müdürlüğünün Kahramanmaraş'taki üretim merkezinde yetiştirilen 100 kınalı keklik, Antalya'nın Manavgat ilçesinde doğaya salındı.

Genel Müdürlük görevlilerince ilçeye getirilen keklikler, Hocalı ve Tepeköy mahallelerinde doğaya bırakıldı.

Bu yıl Antalya ve ilçelerinde toplam 3 bin 200 kekliğin doğayla buluşturulduğu belirtildi.

AK Parti Antalya Milletvekili İbrahim Aydın, Doğa Koruma ve Milli Parklar Antalya Şube Müdürü İsmail Kaya, Manavgat Orman İşletme Müdürü Sedat Çalış ve avcı derneklerinin yöneticileri, kekliklerin doğa bırakılmasını izledi.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23