AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek koronavirüse yakalandı
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, sosyal medya hesabından yaptığı açıklamada yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını bildirdi.
AK Parti Bingöl Milletvekili Feyzi Berdibek, yeni tip koronavirüs (Kovid-19) testinin pozitif çıktığını bildirdi.
Berdibek, sosyal medya hesabındaki paylaşımında, bugün vücut kırgınlığı şikayetiyle hastaneye başvurduğunu belirtti.
Sosyal medyadan açıklama
Yapılan tetkikler sonucunda Kovid-19 testinin pozitif çıktığını kaydeden Berdibek, "Genel durumum iyi olup, hekimlerimizin tavsiyeleri doğrultusunda tedavi sürecimi hastanede geçiriyorum. Dualarınızı bekliyor, cümlenizi Rabbime emanet ediyorum." ifadelerini kullandı.