• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ağaç keserken üzerine tomruk düşmesi sonucu öldü

Yeniakit Publisher
2019-07-15 19:08:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
Ağaç keserken üzerine tomruk düşmesi sonucu öldü

Adana'da ormanda ağaç kesimi yapan 65 yaşındaki Mustafa Güngör, üzerine tomruk düşmesi sonucu hayatını kaybetti.

Adana'nın Feke ilçesinde ormanda ağaç kesimi yapan Mustafa Güngör(65), üzerine tomruk düşmesi sonucu yaşamını yitirdi. 

Olay, ilçeye bağlı kırsaldaki Güzpınarı Mahallesi'nde öğle saatlerinde meydana geldi. Orman kesimi yapan Mustafa Güngör, kesim sahasında ayağının kayması sonucu yere düştü. Bu arada engebeli olan alanda yukarıdan kayan bir tomruk Mustafa Güngör'e çarptı. Ağır yaralanan Güngör, çağrılan ambulansla Feke Devlet Hastanesi'ne kaldırıldı. Ancak yapılan müdahaleye rağmen kurtarılamayan Mustafa Güngör'ün cenazesi Adana Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

Jandarma, olayla ilgili çalışma başlattı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

Hıyarağa Cemaati

Vay keriz vay
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23