Afganistan'da 2 ABD askeri öldü
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
NATO bünyesinde Afganistan'da görev yapan 2 ABD askerinin öldüğü duyuruldu.
Afganistan'daki ABD birliklerinden yapılan açıklamada, askerlerin bir operasyon sırasında hayatını kaybettiği kaydedildi.
Kimlikleriyle ilgili bilgi paylaşılmayan askerlerin Afganistan'ın neresinde ve ne zaman yaşamını yitirdiği açıklanmadı.
NATO çerçevesinde görev yapan Afganistan'da 14 bin ABD askeri bulunuyor.