• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Adana'da telefonunu çaldıran kadın polise hakaret yağdırdı!

Yeniakit Publisher
2022-06-05 22:54:00 - 2022-06-05 23:05:26

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et

Adana'da telefonunu çaldıran kadının polislere çirkin hakaretleri gündem oldu. İHA'nın aktardığı görüntülerde kadının sebepsiz yere polislere bağırdığı anlar yer aldı.

Adana'da bir kadın cep telefonunun çalındığını iddia ederek emniyete başvurdu.

Olay yerine gelen polis memurları telefonunu çaldırdığını söyleyen kadına, karakola giderek işlem başlatılmasını gerektiğini ifade etti.

Anlam verilemeyen hakaretler tepki çekti

Bir anda polislere tepki göstermeye çalışan kadın, "Beni mi tehdit ediyorsun, ben sana telefonumun çalındığını söylüyorum. Hırsızlık şikayeti yapıyorum. Sen benim üzerime geliyorsun. Sen benim telefonum için benim peşimdesin." diye çıkıştı.

Daha da kontrolden çıkan kadın, polisleri, "Öldürürüm sizi" diyerek tehdit etti.

Doktor olduğunu öne süren kadının tuhaf halleri çevredeki amatör kameralarca kayıt altına alındı.

Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yorumlar

yaşamak güzel

Allah kolaylık ve sabırlarını artırsın polis imizin bu çişli dişi mahluk gibiler çooook var

ergun66

Neden bu kadar çileden çıktı acaba yoksa polislerin ilgisizliğimi yada kadın gerçekten kafadan kontak mı
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23