Adana'da park halindeki araçların lastiği kesildi
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Adana’da, park halindeki 5 aracın lastiği kimliği belli olmayan kişiler tarafından kesildi.
Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde, araçlarını gece Döşeme Mahallesi Turhan Cemal Beriker Bulvarı'na park eden vatandaşlar, sabah saatlerinde bölgeye gittiklerinde araçların lastiklerinin patlatıldığını gördü.
Durumun bildirilmesi üzerine olay yerine giden polis ekipleri yaptıkları araştırmada 5 aracın lastiğinin kesildiğini belirledi.
Araç sahiplerinden bazıları kendi imkanlarıyla bazıları da tamirci çağırarak lastiklerini değiştirdi.
Resul Babür, gazetecilere yaptığı açıklamada, sabah kalktığında aracının lastiğinin kesilmiş olduğunu fark ettiğini, daha sonra 4 aracın daha lastiğine zarar verilmiş olduğunu gördüğünü kaydetti.
Polis ekiplerinin olayla ilgili soruşturması sürüyor.