ABD'nin Bağdat Büyükelçiliği füzeyle vuruldu!
Milli İradenin Sesi Yeni Akit
Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.
Irak'ın başkenti Bağdat'taki Yeşil Bölge'de bulunan ABD Bağdat Büyükelçiliği katyuşa füzesiyle vurulduğu bildirildi.
Irak Başbakanlığına bağlı Güvenlik Medya Ağı tarafından yapılan yazılı açıklamada, korunaklı hükümet binalarının bulunduğu Yeşil Bölge'nin merkezinde bulunan ABD Bağdat Büyükelçiliği'nin katyuşa füzesiyle vurulduğu belirtildi.
Saldırıda can kaybı yaşanmadığı ifade edildi.
Iraklı yetkililer, söz konusu bölgenin tamamının yakında trafiğe açılacağını açıklamıştı.