• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

“ABD İran’ı kışkırtıyor”

Yeniakit Publisher
2019-05-08 14:42:00 -

Milli İradenin Sesi Yeni Akit

Türkiye ve dünyadaki gelişmeleri yakından takip etmek için Google listenize Yeni Akit'i ekleyin.

⭐ Bizi Google'da Takip Et
"ABD İran’ı kışkırtıyor"

Kremlin yönetimi bugün yaptığı açıklamada, ABD’nin nükleer anlaşmadan çekilerek İran’ı kışkırttığını ve bugü attığı adımlara mecbur bıraktığını duyurdu.

Münübe Yılmaz

Kremlin yönetimi bugün yaptığı açıklamada, ABD’nin nükleer anlaşmadan çekilerek İran’ı kışkırttığını ve bugün attığı adımlara mecbur bıraktığını duyurdu.  nükleer Tahran’ın anlaşmanın taraflarına İran çıkarlarını koruyacak önlemler alması için 60 gün zaman verdiği ve bu süre zarfında gerekli adımların atılmaması durumunda zenginleştirilmiş uranyum seviyesini arttıracaklarını duyurasını haklı bulan Kremlin Sözcüsü Dmitry Peşkov, ABD’nin attığı adımların sonuçlarına katlanmasının gerektiğini vurguladı. “Sayın Putin daha önce Washington’u İran ile ilgili atacakları adımların belli sonuclai doğuracağı konusunda uyarmıştı. Şimdi de bu sonuçların gerçekleşemeye başladığına şahit oluyoruz” dedi. ABD’nin İran ile anlaşması olan ülkeleri anlaşmadan çekilmeye çağırmasından sonra Rusya’nın da çekilmeyi düşünüp düşünmediğinin sorulması üzerine Peşkov, suan için yapılması gerekenin sakin bir şekilde durumu analiz etmek olduğunu belirtti. Peşkov, İran ile olan anlaşmaya devam edeceklerini edeceklerini ve İran’ın menfaatlerini korumak için gerekirse Avrupa ülkeleri ile çeşitli temaslarda bulunacaklarını dile getirdi.

 

x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23