Hyundai, 2014 yılının Kasım ayında satışa sunmaya başladığı Yeni i20 modeliyle 2015’e de iyi bir başlangıç yaptı. Türkiye’nin son yıllarda en hızlı gelişim gösteren markası Hyundai, Yeni i20’yle B-segmentine hem farklı bir bakış açısı getirdi, hem de 1359 adetlik Ocak ayı satışıyla sınıfının en çok satılan modeli oldu.
OCAK’A DAMGA VURDU
Satışa sunulduğu günden bu yana Avrupa’da olduğu kadar Türk pazarında da büyük beğeni toplayan Hyundai i20, Ocak ayında kendi segmentinin en çok tercih edilen modeli oldu.
A segmentinde geçtiğimiz yıl yüzde 80 pazar payına sahip olan i10 ve B-segmentindeki i20 modelleriyle birlikte mini ve küçük sınıfta liderliğine oynayan Hyundai, böylelikle pazar payını artırma yolunda emin adımlarla ilerlemiş oluyor.
25 BİNLİK SATIŞ HEDEFLİYOR
Hyundai Assan Genel Müdürü Önder Göker, “Yılın ilk ayında sadece iç pazarda 1359 adet satış rakamına ulaşarak tüm güçlü rakiplerini geride bırakan Yeni i20’ye olan güvenimiz sonsuz. 2015 yılı boyunca toplam 25 bin adetlik bir hedefimiz var ve satışlarımız şu an çok iyi durumda. Amacımız Yeni i20 ile B-segmentinde lider olmak. i20 haricinde i10 modelimiz de geçen yıl segmentinin en çok satılan modeli olarak yüzde 80’lik bir pazar payı aldı. , A-segmentindeki trend hızla yükseliyor. Ürettiğimiz otomobillerin kalitesini, iddiasını ve güçlü tasarımını yerli ve yabancı müşterilerimiz çok benimsedi”