• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Memleket Dumanaltı

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Salih

Tebrikler, bir bağımlı olarak söylüyorum: yüreğinize ve kaleminize sağlık. Allah razı olsun.
  • 24 Gün Önce

Ali.

Diline sağlık sayın yazarım.
  • 1 Ay Önce

Mehmet

İhlâslı bir meslektaşıma misafirken dini bir kitapta görmüştüm, şeytan aleyhillane bir vakit bir yere bevletti.O yerden bir nebat hasıl oldu. İşte o ot tütün bitkisidir. Zira defi hacete girenler dumanı ile kötü kokuyu bastırırlar vesselam.Arkadaşim bu mevzudan haberi olmayan bir sigara tiryakisiydi.Ben uyarınca derhal sigarayı bıraktı.İşte ihlas ve sağlam irade. Efeka tetezekkerun,ya ulil ebsar!!!
  • 1 Ay Önce

Rsemih

İş dönüyor dolaşıyor "ben" üzerinde takılıp kalıyor yani!... Birey kelimesini çok sevdirdiler. Üzerine özgüven sosunu döktüler. Gencecik yavruların daha çok kız çocuklarının elinde, ulu orta heryerde içilen sigara çokda pahalı olmasına rağmen yaygınlaştı. Henüz bağımlılık kazanma aşaması denilecek çağda uluorta sigara tüttürmek bir "òzgüven" gösterisi olmasın ! Dolduruşa gelen çocukları kurtarmanın (bunun bir özgüven olmadığını anlatmanın) bir yolunu bulmak lazım...
  • 1 Ay Önce

Abdullah

Üstadım sokaklada bilhassa gençler ve de hanım kızlar fütursuzca içiyorlar.müdahale zaten edemezsin. Saygı yok
  • 1 Ay Önce

başkentli

Devlet dairesindeki sözde bizim mahalleden olan ama özde azgın azınlığa hizmeti hürmet eden bizim tayfanın kifayetsiz muhterislerine ne demeli?..! Adamlar makamlarında sigarayı adeta yiyorlar. Tepki bile gösteremiyorsun. Her dönem fişlendiğimiz gibi azıcık burnumuzu çıkarsak laik yobazlarla birlikte bizim eşrafın şak şakçıları ile bizi istenmeyen adam ilan ediveriyorlar hemen. Yani demem o ki dünden bu güne değişen bişey yok memlekette. Biz kendi öz vatanımızda yine yabancıdan yunandan ermeniden daha aşağılarda ezikleniyoruz.
  • 1 Ay Önce

Şeref

Boşver be usta 
  • 1 Ay Önce

Boş Araf

Boş vere vere ne hale geldik.... Emperyalistlere ve siyonıstlere günüllü soyulıyoruz.... Bende özendim içdim... Siğaranın sahibinin siyonist oldoğunu anlayınca bıraktım şimdi vijdanım rahat

Boş Araf

Boş vere vere ne hale geldik.... Emperyalistlere ve siyonıstlere günüllü soyulıyoruz.... Bende özendim içdim... Siğaranın sahibinin siyonist oldoğunu anlayınca bıraktım şimdi vijdanım rahat
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23