• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Âcil ihtiyaç: Mânevî çelik kubbe savunma sistemi

10 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Önser

Bilge Kral ne demişti? "Savaş ölünce değil, düşmana benzeyince kaybedilir." Mesele budur.
  • 1 Ay Önce

Kanber

Selamlar. Allah razı olsun ne kadar güzel izah ettiniz bu çürümüşlüğümüzü. Siyasilerimizin söylemleri farklı eylemleri farklı bu kadar uzun süreli bir iktidar dönemi daha ele geçmeyebilir. Zaman daralıyor. Zaman altın ve pırlanta değerinde. Uyanın ey siyasiler, aileler, gençler.
  • 1 Ay Önce

ATATÜRKÇÜLER

BİZE EN BAŞTA DİĞER ÜLKE ASKERLERİNDEN DAHA GELİŞMİŞ OTAMATİK SİLAH LAZIM ,ÇÜNKÜ NE KADAR BUNLARI YAPARSAN YAP BUNLAR SAVAŞ KAZANILMAZ YILLARCA SAVAŞTILAR 1000 LERCESİ ÜLKLER ARASI ATILDI SONUÇ?ASIL CAYDIRICILIK ASKERLİ ÇATIŞMADIR...40 SENE ÖNCEDE ORTADOĞUDA BU SAVAŞLAR VARDI DEĞİLMİ? OZAMANKİ DÜNYADAKİ FÜZELER BUGÜN 10 KATIDIR DAHA FAZLASI SONRA BİR KISMINI İMHA ETME KARARI ALDILAR...AMA BİZ :ABD ÇAĞIRDI KOREDE YİNE VİETNAMDA ABD KURTARMAK ADINA ,JÜPİTER FÜZELERİYLE İSRAİLİN VERDİĞİ İSİMLE HALA SUYUN ALTINDA GİZLİCE GÜNCELLENİYOR TEKNOLOJİYE GÖRE İBRAHİM FÜZELERİ BAKARSANIZ....AKDENİZDE SULARIMIZDA...YİNE ABD ÇAĞIRDI İŞTE AFGANİSTANDA UÇE KAMPLARINDA VS BALKANLARDA YİNE BİR ÇOK ÖZAL ZAMNI ORTADOĞUDA YILLARCA,ŞİMDİ EL ALTINDAN İRANDA:)) BİZ BU SPORU HEP YAPIYORUZ YANİ ASLINDA BİZİ SAVAŞTIRMAKTALAR BAŞLARI SIKIŞINCA...ODA OTAMATİK SİLAHLA YANİ ONLARIN FÜZESİ SİLAHLARI BEŞ PARA ETMEDİ HEP BİZİ KULANDILAR PEKİ BİZ NEDEN GÖZ YUMDUK BALİSTİK YANİ NÜKLEER PATLAYICI 3. DÜNYA SAVAŞI ÇIKIP ÜLKELER YOK OLMASIN DİYE RUSYADA ,ABD BİZİ DENGE UNSURU YAPTILAR ORTADA...AMA RUSYA FÜZE TEKNOLOJİLERİNE PARA DAYANDIRAMADI HALKI AÇ KALINCA DAĞILDI NE KADAR YALVARSA MİHAİL GORBOÇOV'UN AÇIKLAMSIYLA...BÖYLE OLDU..DEMEKKİ EN BÜYÜK İŞGALE KARŞI YAPILACAK OLAN SAVUNMA SİLAHLI OLANDIR SAYIN YAZAR.....
  • 1 Ay Önce

Abdülhamid Türk

Ebu Müslim Horasaniye sormuşlar. Emevi devleti neden yıkıldı. Mübarek cevabı çook manidar. "Onlar dostlarını, dostluklarından emin oldukları için uzak tuttular. Düşmanlarını ise dostluklarını kazanmak için yakın tuttular. Uzaklaştırılan dost bir daha, asla dost olarak kalmadı. Yakınlaştırılan düşman ise hiç bir zaman dost olmadı ." Bu cevap akıllı yönetimler ve yöneticiler için altın bir öğüt. Anlayana.
  • 1 Ay Önce

Hasan Hüseyin

Hocam çok güzel tespitleriniz var, ahlaki çelik kubbe şart, insan sokaklara çıkmaktan utanıyor, "herkes böyle yapıyor, herkes böyle giyiniyor, kim yapmıyor ki" anlayışı hakim olmaya, kabullenilmeye başlanmış, bu tehlikenin şiddetini daha da arttıracak gibi görünüyor, üzülüyoruz
  • 1 Ay Önce

okur

yaparsa akp yapar

Gurbet kuşu

Yazı içeriğinin altına imzamı atarım, sözde 20 küsür yıldır muhafazakar sağcı bir parti hülümetde, peki biz toplum olarak bu 20 küsür yılda özümüze, köklerimize , örf adet ananelerimize, dinimiz islama daha mı çok yaklaştık , yoksa köklerimizden bi haber, maneviyatdan uzak ruhsuz bir toplum mu olduk!!!
  • 1 Ay Önce

Samet Doğan

Allah razı olsun. Duygularımızın tercümanı olmuşsunuz.
  • 1 Ay Önce

Cemal OKUR

Ağzınıza sağlık çok güzel izah etmişsiniz, bazı eksiklerimizi gidermek için Türkiye zaman kazanmaya çalışıyor ama elimizdekilerde düşman hak etmeye yeter.
  • 1 Ay Önce

İ Tuncer

"Öğretmenler yeni nesil sizin eseriniz olacaktır" İşte oldu. 
  • 1 Ay Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23