• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Şampiyonsan, sağlık görevlisi de tartaklayabilirsin!

6 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Osimen

Komple bir futbolcu gelmiş geçmiş yabancı futbolcular içinde ilk 3 e girer ilk geldiğinde topunu oynayan sakın bir golcuyken son zamanlarda çok itici bi kişiliğe büründü Hagi de Drogba da aynı bu arkadas gibiydiler puan için hersey mubah gelen bozuyor kendini ilginc
  • 1 Ay Önce

1945

Fb dediğin klüp çocuğuna oyuncak, eğlence vs. için başkan olanların takımı.
  • 1 Ay Önce

Bekir Özçivici

Artık kanaat getirdim siz Fenerbahçeliler ile tartışılmaz. GS bu yıl diğer yıllara göre kötüydü kabul ediyoruz FB çok mu iyiydi sence Bir çok puanınızı son dakikalarda aldınız misal GS maçı son dakika da BJK maçını son dakikada haksız penaltı ile aldınız daha bir çok örneği var. Ama İlahi Adalet Kasımpaşa ve Rizespor maçlarında haksız kazandığınız puanları geri aldı GS ın Kocaeli nde Konya'da sayılmayan gollerini Gençlerbirliği maçı nda coğrafi ofsaytı tarihte ilk kez gördük Fenerbahçe maçında Sane nin net penaltısı verilmedi tabi bunlar senin gibi Fanatik Fenerbahçeli olanlara göre doğru karar ama Ya. Bütün derbileri dünyaya gördüğümüz en kötü hakem Yasin Kol yönetti ona bile sesiniz çıkmadı ne zaman GS maçında kaybettiniz o zamanda kötü hakem olduğunu anladınız Neyse siz FB liler hiç bir şeye kabullenmez 5 yıldan beri değiştirdiniz Başkan, Teknik Direktör, Futbolcu sayısına bi bakın İsmail Yüksek, Oguz , Mert Müldür gibi yürekten oynayan futbolcuları oynatmayın suçu ona buna atın GS şampiyon olmasında enbüyük katkıyı veren Barış, Yunus sizde olsa yedek kulübesinden çıkmazdı Biraz da kendi takımını eleştir Bu kadar kötü GS Samsun eze eze yendi siz GS yı iki maçta yenemediniz 4 puan fark bundan oldu 4 puanı siz alsaydınız siz şampiyon dunuz aradaki fark bu Neyse üzülmeyin Aziz Başkan geliyor seneye olursunuz artık oda 20 yılda 6 şampiyonluk görmüş ama
  • 1 Ay Önce

Ali

Rafa'nın golü atamaması BJK'nin aile içi meselesidir, bu, BJK'nin haklarını gasbetmenizi meşrulaştırmaz, Osimhen'in kırmızı kartları verilseydi GS maçı kazanamazdı çünkü GS golü Osimhen'in kırmızı kartlık pozisyonundan sonra ve bizzat Osimhen'in ayağından buldu, penaltınız oldu da verilmedi mi diyorsun evet yüzde yüz penaltı olup da verilmeyen çok penaltımız var, vicdanınız varsa şu soruyu sorun, şampiyon olmadığı hatta yarıştan erken koptuğu sezonlarda dahi en fazla penaltı nasıl oluyor da hep GS lehine verilebiliyor? Oldu olacak hiçbir varlık gösteremediğiniz Trabzon ve Samsun maçlarından sonra da suçu hakemlere atsaydınız, farkında mısınız bileklerinin hakkıyla sizi yenen Kocaeli ve Konya takımlarının bu galibiyetlerini dahi gölgelemeye çalışan bir haleti ruhiye içindesiniz, Beşiktaş'ın iyi ya da kötü oynaması ne sizi ne hakemleri ne de muhtemelen var olan "yapı"yı ilgilendirir, Beşiktaş'a ve diğer takımlara haksızlık yapmayın da maçlarını kazansınlar ya da kaybetsinler yani her durumda hakkıyla kazansınlar ya da hakkıyla kaybetsinler, böylece siz de gerçekten hak ettiyseniz kazanın hak etmediyseniz de kaybedin, Trabzon kazandığı GS maçından sonra kaybettiği maçların sorumluğunu hakemlere attı da biz mi duymadık, FB kaybettiği FKG maçının sorumluğunu hakemlere attı da biz mi duymadık, FB son saniyede rakip takım lehine yanlış bir faul atışı sonucu yediği ve telafisi mümkün olmayan gol ile 2 puan bıraktığı Rize maçının sorumluluğunu bile hakemlere değil kendi kalecisine, defansına ve hocasına yükledi haberiniz yok mu? FB o maçta son saniyede haksız bir faul atışı neticesinde yediği gol ile 2 puan bırakmasa ve ertesi haftaki GS maçına 4 değil de 2 puan geride başlasaydı acaba GS-FB maçında FB'nin motivasyonu nasıl olurdu bunu hiç düşündünüz mü? Kendisini kandıran BJK'liler, TS'liler ya da diğer takımların taraftarları değil, haksızlıkla kazanılan puanlarla ve kupalarla sevinebilen GS'lilerdir, madem GS gerçekten hak ederek Türkiye'de maç ve kupalar kazanıyor, öyleyse bu güçlü kadrosu ile Avrupa'da niye bu gücüne orantılı neticeleri bir türlü alamıyor? Siz GS'liler başka takımlara haksızlık yaparak maçlar ve kupalar kazanmaya devam ettiğiniz müddetçe mağdurların adalet çağrılarını duymaya devam edeceksiniz, bunu aklınızdan çıkarmayın!

Bekir

İlk yarıdaki Beşiktaş maçında son dakika Rafa Silva altı pasın üzerinden yüz yüzlük golü atamaması da GS suçu Yani hakem kırmızı kartı verseydi yeneceginiz kesin miydi gol attınızda saymadımı? Penaltınız olduda vermedimi? Trabzon , Samsun bizi yendikleri hakem demedik takımızı eleştirdik Konya da ve Kocaeli nde sayılmayan golleri eleştirdik ama o maçlarda da mağlubiyetten kendi teknik direktör ve futbolcularımızı eleştirdik Biraz kendi takımlarınızı eleştirin O kadar kötüydünüz ki bunu sizde biliyorsunuz Trabzon GS yendikten sonra 3 maçında puan kaybetti bunun sebebi hakem miydi Fener Karagümrük e yenilmeseydi yenilmesi hakem yüzünden miydi Kendinizi kandırmaya bahaneler üretmeye devam edin Her yıl aynı muhabbet Hakem, Federasyon, yapı, şans, rakip takım iyi oynamadı bıkmadınız ve bıkmayacaksınız

Ali

Başkalarına haksızlık ederek maç ve kupa kazanmaya tamah etme hususunda sizden pek bir farkı olmayan Fenerbahçe üzerinden kendinizi temize çıkaramazsınız, esas bitmek tükenmek bilmeyen oyunlarınızla Beşiktaş'a, Trabzonspor'a ve diğer takımlara yaşattığınız mağduriyetleri sorgulayın vicdanınızda, örnek mi istersin, Osimhen bu sezon her iki Beşiktaş maçında da tartışmasız ve net kırmızı kartlarla oyundan atılması gerekirken atılmadı, bu maçlarda Galatasaray en fazla 1 puan çıkarabilecek iken 4 puan kazandı, Beşiktaş ise en az 4 puan kazanabilecek iken 1 puanla yetinmek zorunda bırakıldı, ha sizin için bunlar önemli değil, ne şekilde olursa olsun ama mutlaka Galatasaray kazansın, kazanamıyorsa da kazandırılsın, bu Galatasaray'ın doğal hakkıdır!
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23