• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Bir tek çaresi var

31 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ata

çok demokraasimiz var...
  • 2 Ay Önce

klmno

itrailin nükleeer tesislri vurulmalı itraille diplomatik ilşkiler sonlandırılmalı itrail büyük elçisi kapatılmalı
  • 2 Ay Önce

Sinan DİNÇ

58816 sayılı kanun kalkınca hepsi düzelecek.
  • 2 Ay Önce

Hanıi

Bizim süper güç olduğumuz yerde kimse bize yan bakamaz. Mesela yani
  • 2 Ay Önce

Reis Sevdalısı

ülkemizdeki en büyük siyonist destekçisi laikçiler susturulmadan, israilin konsolosluğu gibi çalışan cehape kapatılmadan çare bulunmaz.
  • 2 Ay Önce

AKINCI 1453

Dogru söyleyeni takdir edeceksin,dogru söyleyen idris beyin alnindan öpüyorum !
  • 2 Ay Önce

Giderken bana mı danıştınız

Sayın yazar İsrailin ifsadı günümüze mahsus değil. Mazisi ifsadla, müfsidlik yaparak geçmiş bir millet. Eğer devlet olarak İsraille ilişkilerimiz düzenleseydik, yakın durmasaydık, ticaret yapmasaydık, istihbarat ssğlamasaydık...Barrack kafiri aha iki gün önce"Türk hükümetinin İsraille olan muhalefeti hakikatte yoktur söylemden ibarettir " demedi mi? iktidar neden tekzip etmedi? Hakikat tekzip edilmez de ondan.
  • 2 Ay Önce

Fikret Türk

Aynen bu siyonist cehennem yaranlarını bir an önce gakkettikleri yere göndermezsek böyle havlayıp dururlar
  • 2 Ay Önce

CUMHURIYET KADINI

ORTADOGUDA ARAP ÙLKELERÌ ABD EYALETÌ GÌBÌ COGUNDA ABD ASKERÌ ÙSSÙ VAR. DÙSÙNEBÌLÌYORMUSUNUZ ? MUSLUMAN ! ULKE OLAN KATAR KUVEYT BAE SUUDI ARABISTANDAKI ÙSLERDEN BASKA BÌR MUSLÙMAN ULKE ÌRANA FÙZE ATILIYOR ATANLAR KÌM ? EVANJELÌST HRISTIYAN ABD.
  • 2 Ay Önce

Sahici

Katardan İngiliz tanker uçağı kalkıyor İsrailden gelen uçaklar bu tanker uçağın yakıt takviyesiyle katarı bombalıyor sonra tanker uçağı tekrar katara iniyor fıkra değil gerçek

Ss .

İstiklal elbisesiyle istikbal göklerde diyen adamın 5816 küfür etmeme kanunu kalkacaksa ilk önce reforum yapılsın. .
  • 2 Ay Önce

Şeref

Hoca, M.Akif'in şiiri üzerinden " Reis" i dinleyenleri "hödük" lüklemi suçluyorsun.Kantarın topuzunu kaçırıyorsun hoca, Cumhurbaşkanımız bunu haketmiyor....
  • 2 Ay Önce

Selam

Hatasından dönüş yapsın lütfen hocaya sayğısızlık etmeyin bir insanın hatasına hata demeli

Gözün aydın İdris abi...

Tom Barrack: Ortadoğu'da en işleyen yönetim modeli "hayırsever monarşi" ABD'nin Ankara Büyükelçisi ve Suriye Özel Temsilcisi Tom Barrack, Ortadoğu’da en işleyen yönetim modelinin “hayırsever monarşi” olduğunu söyledi. Tom Barrack, Ortadoğu'ya yönelik değerlendirmesinde "Bu bölgede gerçekte en iyi işleyen şey, ister beğenin ister beğenmeyin 'hayırsever bir monarşi' olmuştur. İşleyen model budur" dedi. (Basın)
  • 2 Ay Önce

Şifacı

İdris abi, geçmiş olsun. Atatürk düşmanlığı çok kötü bir rahatsızlık.
  • 2 Ay Önce

Yorum

İdris hocam bu yakınlarda bir yakınım umre ye gitti ve diğer Müslüman ülkeler ile Türkiye den gelen insanları karşılaştırma imkanım oldu dedi ve inanın tüm samimiyeti ile Türkiye den gelen insanların diğerlerinden çok farklı olduğunu 
  • 2 Ay Önce

Yorum

Bu farkı da cumhuriyet in yarattığını

Devşirme zihniyet

Haklısınız katiller , soykırımcı yahudı , siyonist, Evanjelistler , güçten anlarlar .. LAKİN ÖNCE İÇİMİZDEKİ YAHUDI, ERMENİ KIPÇAK, RUM , KIRMA , DEVŞİRMELERİ ,NE YAPACAĞİZ .. VENEZUELLA, İRAK TA, İÇERDEKİ , HAİNLER , ÜLKELERİNİ ABD , YE, TESLİM , ETTİLER , 15TEMMUZ HAİN FETO KALKIŞMA ,SINDA , İÇİMİZDEKİ DEVŞİRMELER MARKETLERE , TEKEL , BAYİLERİNDE , KUYRUĞA GEÇMİŞLERDİ .. SEVİNMİŞLERDİ , DARBE OLACAK , DİYE , . ABD DEN, İNGİLİZDEN , YARDIM , İSTEYENLERİ , NE YAPACAĞİZ ,
  • 2 Ay Önce

Maşallah

İran’da bizden daha çok hain vardı ne oldu namuslu bence daha çok cahiller hocaya yol gösterir böyle bir ülkede yaşıyoruz

Dostum

Trump

nejat türkmenoğlu

Aradan bu kadar yıl geçti Haşmet cinayetinin sebebi hala yazilamiyor, bu yazı da yarım. Belki İdris Günaydın yazar, o fazla ,korkmaz CHP vesayetinden.
  • 2 Ay Önce

Okur

Belkide Sinan ateş cinayetini yazar

Vay vay

5816 yüzünden İdris Bey'in kafasını Giresun'da ağaç dalı düşmüş. Hemen kaldırılsın.
  • 2 Ay Önce

Haci

İsrail ve ABD de Türkiye'yi savaşın içine çekmek istiyor, sende aynısını yapıyor sun.
  • 2 Ay Önce

Vatandaş

İsrail'le niçin savaşa girelim, durup dururken neden İsrail'in hedefi olalım ki?
  • 2 Ay Önce

Bu kadar kin ve nefret

Bir Müslüman da olmaz olamaz
  • 2 Ay Önce

Harese

Müslüman olduğunu nereden biliyorsun ki?

40 gün önce yazılmış bir yazı

İyi güzel de muhteremler, Allah razı olsun bazı ülkeler birşeyler yapıyorlar da biz ne yapıyoruz. Gazze saldırısının başlarından beri tehlike büyük,bizi harbe çekmek için pusu kurdular,bunu hep barabar savunduk, aman harman yerine yaklaşmayalım,kenarlardan ne yapabilirsek vs. Çünkü tırıp daha doğrusu her kıpırdanışa abd gavuru meşhur uçak gemisini gönderir, herkes pusardı,lafını yapar otururduk, gemide şu kadar uçak varmış vs. İmdi iran can acısıyla canını dişine takıp mecburî hamlesini ve uçağını da gemisini de topal ördek yaptı. Göründü ki hepisi osuruktan teyyâre ümiş. Şahsî temennim her seferde şu gavur gemilerini bırakıp gitse bir daha gelemez gibi..niyazda bulunurdum. Şu an buna çok yaklaşılmış durum oluştu. Ortalık toz duman,iran tartışmasını bir yana bırakıp yardımına koşma zamanı. Hani kurt dumanlığı sever, bu hengâmede biz ne yapıyoruz, daha açığı ne halt ediyok, hani s.sanayimiz şöyle böyleydi, turşu kuracaksa onlara kavanoz bulamak. Şartlar değil oluşmak,ay bacayı dolandı. Aksa tarihte ilk defa bu kadar zarileşti, bayram namazı kılınamaması da tüy dikti.Dahası dozeri takıp yıkmaları kaldı,sade aksa değil,zaraman zar ağlatılan gazzemiz, bence itrail denilen köpek devletini yok etme fırsatı doğdu. O şimdi yaralı aslan,iran üzerine düşeni yapıyor,şapkayı düşürdü keli gösterdi. Daha diblosi miblomasi bir yandan oyalarken lübnan işgalini de bahane ederek bayırbucak türkmenleri üzerinden gerği başlatılmalı. Bu bir kışkırtma yazısı değil, bizim girmememiz gereken birinci dünya harbi,girmemiz gereken de ikincisiydi. Birinde cahıl cesaretiyle,ikincinde de korkaklıkla kaybettik. Bunu da pısırıklıkla kaybedeceğiz,tv yorumcularıyla teyyare gezatacılarımızın palavralarına kanıp oturuyok, tatlı tatlı seyr bakıyok. Ne abd,ne avrupa kimsenin bize bir diyeceği kalmadı, gemilerini gönderemedikleri gibi uçaklarını kaldıracak econ.mecalleri de kalmadı. Şağbiler,husiler,hızbullah ve bordolar vallahi itler devletine son verilir. Ha bütük ihtimalle iran bu işi başaracak, çünkü canı çok yandı.Dönüşü olmaz viraca girdi. Başardıktan sonra ne olur dersiniz, ben iranlılarla da araplarlada bu meseleleri tartışmış, itrailin hilelerini golana yakın bir yerden 78 yılında izlemiş ve o gün bu gün bedduamı dilimden bırakmamış biriyim.Allahımız Taala sanki o harabatı gösterecek gibi.Ancak şu sersemlilikte biz süreyi kısaltmak ve yahudi saltanatını paylalmada bizim de sözümüz olması için gereğini yapmalı katkıda bulunmalıyız. Bu arada iran abd doğumlu,ingiliz beslemeli çeneden sakalı nohut harmanı kadar arap devletciklerine de icabını yapıyor. Yarın nolacak, iran kükremiş aslan kesilecek, ortadoğunun söz sahıbı benim diyecek,o zibidilerin servetlerine belki de topraklarına konacak, cumada vaaz eden hocanın hikayesi de tamamen can sıkıcıydı, silahlanmamız lazım,şöyle böyle, tamam 2017 de başladık,epey iş te başardık, hava da iyice bulandı,kim kime fırsatı doğdu.Fazla nezaket korlaklıkla eşittir. Kıbrıs harbinde çubuk merkez camii imamıydım, çubuk piyade alayını sevk merasiminde dua yapan idim,o heyecanı gördüm ve yaşadım.Olanlar oldu,ölenler öldü. Allah bilir işini.Görelim neyler.
  • 2 Ay Önce

5816 yuzunden Hurmuz korfezinde abluka var !

Evet .. herseyin suclus tabii ki 5816 ?
  • 2 Ay Önce

Yüksel

@5816 yuzunden Hurmuz korfezinde abluka var ! Evet tam da öyle.İslama gerici yobaz çağdışı diyen zihniyet laik düzeni(gavur düzeni)getirerek toplumu dönüştürme sürecini başlatmıştır. Sizin bu olayı kavramanız rüyadan uyanınca olacağa benziyor. Firavunu Allah cc suda boğulmasını emredince o şöyle dedi”ben de Musa’nın as rabbine iman ediyorum”Allah cc ise şimdi mi son nefeste mi iman edeceksin bu da senden kabul edilecek öyle mi,halbuki dün zalimlik yapıyordun.Zalimler için yaşasın cehennem,diyoruz.İslami düzen olmadan Müslüman kalmak beyhude bir çabadır hesap gününde de bir işe yaramaz,bir çoğumuz için bu böyle maalesef,görmeden iman etmeyecek milyarlar var bu alemde,gördükten sonra iman mümkün görünmüyor maalesef.

La lafontenden masallar

Essahmı la bende petrol için oradaydı, Yada siyonisti korumak için oradaydı. Sanmiştım. Özür dilerim... Simdi Anladım 5816yı kaldırmasaydık, abd hürmüz körfezini değil de canakkale körfezini pardon Canakkale boğazını ablukaya alırdı. Pardon Canakkale boğazı işğal ederdi. İyi ki yapmamışız. ALLAHIM SEN aklımı koru. İcimizdeki eziklere akıl fikir ver. Batı korkusu nerelerine kadar sinmiş. Ulan daha dün en kötü zamanımızda biz bu abdnin kurucu babası inğilizi canakkale boğazına gömdük..
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23