• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Duydunuz mu Boğaziçililer, ABD’de rektör istifa ettirildi!

121 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Fetö'ye eskiden beri Fetö diyen tek grup; Kemalistler

Sağdan çarklı Pensilvanya taraflarını en iyi eskiden hocaefendi dediğiniz adam bilir, O'na sorun. Hazır iki eski adamı gazetenizde yazıyor, sorsun da biz de öğrenelim ne oluyormuş.
  • 1 Yıl Önce

Mhmet

AKİT GAZETESİ..
  • 2 Yıl Önce

can

sayın yazarın son yazıları bağlamlarından çok kopuk, anlamsız örneklerle bambaşka olayları birbirine bağlamaya çalışıyor ama tutulacak yanı yok
  • 2 Yıl Önce

Urfa

Bazı hocalar ülkemizde hainlik yapıyor Bunlar gibi iki yüzlü yalancı pislik görmedim.
  • 2 Yıl Önce

Mustafa

ABD de prof lar tirajı yüksek saygın bir dergide makalesi yayınlanmadımı çalışmasına son verilir bizde de salla başını al maaşını memuru Prof lar olduğu sürece batsın üniversiteler. Çalıntı tezlerle prof olanların yetiştirdiğinden ne bekliyorsunuz diplomalı dolandırıcılar çoğalıyor.
  • 2 Yıl Önce

Hoca

Dogru söylersin onlar jet skilerle tatil köylerinde askerlik yaparlar zaten birçoğunda Kılıçdaroğlu'nun oğlu gibi çürük raporu alıp askerlik yapmazlar eee nede olsa bunlar vatan haini beynimipzle dalga geçmeyin zaten sefere çıkarsak Bahçeli'nin kışlada askerlik yapan oğluyla cikacagiz

Mustafa

Feto asrın en büyük munafigi CHP ve sol dipden tutma takiyyeci Boğaziçi üniversitesi rektörleri birazda sap gibi pensilvanya unvstesinde nöbet tutsun gerçi onlar bir üç nöbeti tutamazlar
  • 2 Yıl Önce

Mhmet

Fetö eskiden kimin dostuydu merak ettim ?

Doğan

Şamar gibi ama yağmur yağıyor sanır.
  • 2 Yıl Önce

İbrahim Atalay

Ali Bey, Türkiye'deki üniversitelerde haddinden fazla özgürlük var. Fakat soldan çarklı olanlara var. Bilimle meşgul olma yerine siyasi olaylara karışma, sağ kesime hayat hakkı tanımama vb özgürlükleri sonsuz. Bu kelime de soldan çarklılar tarafından sıkça kullanılıyor. Benim müşahadelerime göre bu özgür insanlar en çok cinsel ilişkilerde sınırsız özgürdürler. Din, iman, ahlak, vatan sevgisi vb. yoksunudurlar. Gezi olaylarında herkesin gözü önünde yapmadıkları rezalet kalmadı.
  • 2 Yıl Önce

Rasim efendi

FENOMENLER FON VURGUNLARI SOMALİ CUMHURBAŞKANININ KURYEYİ ÖLDÜRÜP TÜYMESİ DAHASI DAHASIANKARAGÜCÜ MAÇINDAKİ ÖZGÜVELE HAKEMİN BİZZAT MAÇTA DÖVÜLMESİ......BU GİDİŞ NEREYE.BU GİDİŞ NEREYE.......
  • 2 Yıl Önce

Mehmet

Doğru din düşmanlığı zirvede bi adamlarda.Peki ya biz hakkı temsil edebiliyor muyuz adaletli miyiz liyakata önem veriyor muyuz.Ali bey bi siyaseti dine alet eden dini yaşamadan dine uzak olanlari nefret ertiren devamlı karşı tarafı suçlayan müslümanlarız.Bizim gorevimiz eleştirmek lanetlemek düşmanlık etmek değil hakkı temsil etmek ve ahlakli olmak.
  • 2 Yıl Önce

Bravo

Siz bu yazinizla güzel ahlakli oldugunuzu zaten gosterdiniz.

Hemsinli

Yazarin kuyruk acisi gecmemis anlasilan. Ona hatirlatmak lazim ki amerika ile turkiye nin yonetim sekli farklidir. Daha bunu bilmiyor.Onun disinda ben yazidan bi sey anlamadim, sacma sapan ornekler , alakasiz seyler anlatip durmus. Birde yazinin sonunda feto teroristi otoriteden izin alinmasi gerekir demis.. onmeli degil ne derse desin onu onceden de dinlemiyorduk bazilarinin aksine. Istedigi kadar konussun.  Ahh bu kemalistler yokmu
  • 2 Yıl Önce

Doğan

Anlayınca kadar okumanızı öneririm. Doğruyu görmek öyle kolay olmuyor.

Nuh

Ah ah yazık bunu kavrayamamak ne acı iki yüzlü münafıklardan bahsediyor Ali bey.

D zazzasi

Hakemlerin darb edilmelerinin tek sorumlusu baş aktörleri kesinlikle başta Ahmet Çakar erman toroğludur kesinlikle diğer sorumlular da yeni yetme eski futbolcu yorumcular dır bu olayda diğer sorumlusu başta ali koç ve geçen haftalarda Hakemleri federasyonnu tehdit eden Trabzonsopr başkanı dır istifa eden Ahmet nur cebidir Galatasaray fenerbahçe Beşiktaş yöneticileri dir bunların başındaki sözde kulüp başkanları dursun Özbek hariç hepsini kulüpten ihraç edilmeleri gerek bor kuruş para ve puan için neredeyse Türkiye cumhuriyeti devletimizin sınırları içinde taraftarlar arası üzerinden iç savaş çıkarılacaktır ben gördüğümü herkes görüyor maçlar bittikten sonraki sözde spor yorumcu bozuntuları hakemleri sürekli linç ediyorlar şimdi ise bize birsey olmasın ayağı oynuyorlar bu çakma sözde vatan düşmanları yorumcu bozuntuları soruyorum Ahmet Çakar erman toroğlu ümit ozat Rasim Ozan Sinan Engin işiniz gücünüz ülkeyi karıştırmak değilmi söyleyin hele o Rasim Ozan denen zibidi kim olduğu belli olmayan bunlar işte sebeb oldular Hakemlerin darb edilmeleri sebebi bunlar kışkırtıcı kışkırtarak kışkırta kışkırta buralara getirdiler bana göre devletimiz savcılarımız bunlara artık dur demeli demenin zamanı geldi vesselam Sayın Ali İhsan bey lütfen bu konunun üzerine gidiniz
  • 2 Yıl Önce

...

 İSTER ERSAN ŞEN'İN ARKASINA SAKLANSINLAR İSTER YANINDAKİ CİNSİYETİ BELİRSİZ KAFASI YAĞLININ ARKASINA SAKLANSINLAR GERÇEK ORTAYA ÇIKIYOR
  • 2 Yıl Önce

Ali

Kaleminize bileğinize yüreğinize sağlık Ali bey
  • 2 Yıl Önce

Hükümet devreye girsin!

Hayvan ve akrabalarla beraber olma üniversiteleri neden açılmıyor hala?!
  • 2 Yıl Önce

Haklisin

Sağol hocam!

Haklisin

Eğitim senin de hakkın.

Ado

Bunlar solcu falan değil ne idüğü belli olmayan yaratıklar
  • 2 Yıl Önce

Hasan Tahsin

Ben anlamadım. Siz neyi savunuyorsunuz. Türkiye'deki uygulamanin yanlış oldugunun ispati olmus işte amerikaninda ayni seyi yapmasi.
  • 2 Yıl Önce

sakat

Uzaktan eğitim ile mi mezun oldunuz? sayenizde anlam bozuklukları ödevimi bitirdim de. (iki nokta kullanmayın artık)
  • 2 Yıl Önce

kahraman

SAYIN YAZAR BBIRAKIN AMERİKA YI BİRAZ DA TÜRKİYE DE YAŞAYANLARIN SORUNLARINA ODAKLANIN.EMEKLİLERE KAYIRMACILIKLARA ADİL GELİR DAĞILIMININ OLAMAMADĞINA VE NEDENLERİNE ODAKLANIN LUTFEN...SAYGILAR
  • 2 Yıl Önce

Metin Bayraktar

ABD de rektör genel olarak üniversitede yönetim kurulu tarafından ve üniversite dışından seçilir ve eğitim bakanı tarafından atanır. Bizimki ile hiç ilgisi yok, karıştırmayalım ve milleti de yönlendirmeyelim lütfen.
  • 2 Yıl Önce

okur

zaten yazarda salliyor laf olsun torba dolsun vaabinda yaziyor

Aslan parçası

Belki Kemalistler onu duymadılar da biz efgan aladan Filistin için, siz ambargo nedir bilir misiniz Filistin'e malzeme gönderebilseydik göndermezmiydik dediğini duyduk Ali bu ne şimdi,oysa milli görüş gömleğini çıkardığın Erbakan varya Erbakan Ali 97 yılında Filistin'e DYP ile koalisyonda herşeyi göndermişlerdi ,yine Kıbrıs harekatını düşün Ali rahmetli Erbakanı ve Eceviti hiçbir şey durdurmuşmuydu Ali, yine rahmetli Demirel'in ABD üslerini kapatmasını hiçbir şey durdurmuşmuydu Ali bey...
  • 2 Yıl Önce

Bilim Adamı

Burda surekli muhalefete sallayan hepsi ayni kisi degilse kadrolu 2-3 yorumcu neden iddialarini tek bir tane olsun bilimsel veri, resmi belge, arastirma sonucu, istatistiklerle desteklemez?Zircahil olduklari icin mi, yoksa bilimsel veriler yorumlarinin nerdeyse tamaminin yalan-dolan-kaval-maval-cuval-iftira oldugunu ispatladigi icin mi?
  • 2 Yıl Önce

Yahudi @Nefer'ine

HAHAHAHAHAHAHA....Leeen yürü git film adami:))) Kopyala yapıştırci, araklamaci, ağzı-fikri-zikri bozuk film adamı seni...

Beberuhi

Ali beyle alakası yok

hacı

amerikanın bu uygulamasını doğru mu buluyorsun karahasan yani içeriye laf yetiştirmek için israile tavır alan rektörün atılmasını hak görüyorsun valla helal olsun senin bu kinini ne söndürecek bilmiyorum ama seni cehennemde bu kininle beraber yandığını görmeyi inşallah nasip eder allah bize
  • 2 Yıl Önce

Kemalist Nefer

Bugun haber sitelerine düsen guncel bir haberde: CHP milletvekili Talih Ozcan; Düzce' nin Yığılca ilcesinin belediye başkan adayını açıklarken; Yığılca ilçesi için "Gericiliğin ve yobazlığın kol gezdiği bir yer..." tabirini kullandı...Hastalikli sol zihniyetin cani çıkar huyu çıkmaz derken işte tam da bu durumu ve anlayışı kastediyoruz...
  • 2 Yıl Önce

Kripto Yahudi @Nefer'ine

Ad ve soy ad bölümüne "ZINDIK: yazarak ilk kez doğru ve gerçek bir şey yazmissin:)))) Bahsedilen Yigilca'da belediye zaten CHP'dedeydi....Eger CHP'li vekil senin gibi laikçi yobazları kastediyorsa tabiki doğru söylemiş:...

ZINDIK

kefer YALNIŞMI SÖYLEMİŞ ..

Canturk

Timarhane yapti memleketi bu Kemalisler Ali bey.
  • 2 Yıl Önce

Ahmet Ozan

Sizin adınıza çok üzgünüm, hakeme yumruk atan Faruk Koca..
  • 2 Yıl Önce

Kemalıst Nefer

Üniversiteler artık bilim üretme merkezleridir...Kandil devrimcilerinin, mezhepçi,laikçi solaklarin, kriptolarin ideolojik örgut evleri veya kendi ozel alanları olarak gördükleri yerler degildir..
  • 2 Yıl Önce

Israil Büyükelçiliği

Israil devletinin Filistin'de gerçekleştirdiği çocuk ve bebek katliamlarına karşı çıkan herkesi "HAMAS' li terörist" olarak suçlayan orijinal "@Kemalist Nefer" adli yorumcu bizim de vazgeçilmez bir sadık dostumuzdur...

Kripto Yahudi @Nefer'ine

Provokatör @Nefer; sana nicin bu sayfalarda "Binbir surat" ve "kripto" deniliyor....? Çünkü sen FETÖ taktiklerini kullanarak bir gün "@Bozkurt oluyorsun , bir gün @CHP'li Terzi , bir baska gun Kemalist numaralari çekiyorsun, baska bir gün Kandil devrimcisi olarak karşımıza çıkıyorsun, arada bir "Konya'da benim ebem dedem de başörtülü.." falan diyorsun....vs Yani bukelemun ve profosyonel bir FETÖ'cu gibi her kiliga giriyorsun...FETÖ'culerin en buyuk taktiği de bu değil mi....Leeen yoksa kacak firari bir Haşhaşı misin

Corleone Ailesi

Nefer Reis dostumuzdur....

Haydar

Nefer Reis halkımızın duygularına tercüman olmuşsun...

Kenalist Nefer

Önemli değil yiğenim...Evet bazen kafa gidip geliyor...

Laz Uşağı

Helal olsun Nefer Reis..Bazen cozuduyorsun, kafayı kırıyorsun, kayışı koparıyorsun fakat bozuk saat misali doğru söylediğin anlar da oluyor.

AYİTTE

kefer SEN FETONUN ELAMANIMISIN SÖYLEDİKLERİN ONALARA AYİTTE

Asım,ın nesli

Fransız halkına geçmiş olsun mu desem, yoksa taziye dileklerimi mi sunsam bilemedim, yıllarca Fransız sömürgesi olan Afrikalı ülkelerin liderlerinden fırça yemekten arta kalan zamanlarda elyesse sarayında napolyon'culuk oynayan Fransa cumhurbaşkanı emanuel makron'un, elyesse sarayında ağırladığı başı kipalı fanatik yahudiler sarayda ayin yapıp Fransızların laikliğini şey etmişler, diğer taraftan Fransız devleti de saraydan yönetiliyormuş , ülkemizdeki gavur aşıklarının Fransız sevdalılarının haberi yoktur belki ???
  • 2 Yıl Önce

Kripto Yahudi @Nefer'ine

HAHAHAHAHAHA...Papağan gibi sürekli aynı şeyleri kopyalayıp yapıştırıyor, tekrar ediyor; film adamı, neşe kaynağımız binbir surat provokatör @Nefer:))) Geçen de Kilictaroglu ve Eczacibasi'nin kurucu üyesi olduğunu bilmeden "Siyaseten AKP'ye yakın TESEV'in yaptığı araştırmalara göre..." falan diyordu:))) Leen @Nefer; doçentlik tezini BIM'den mi aldın:)))

YORUMUNU ASAGIDAKILERDEN HANGI GRUBU TEMSILEN YAZDIN ASIM Kardes?

Ekim sonu metropoll arastirmasinda % 11.3 oranda hamasciyiz diyen, veya sonuclarina zircahiller haric hickimsenin itiraz etmedigi dunya capinda guvenilir bir kurum olan PEW Arastirmasinda % 12 cikan seriatciyiz diyen arap hayranlari adina mi, yoksa TESEV-KONDA Ortak arastirmasinda % 82.3 oranda Kemalizm Anayasada mutlaka kalmalidir diyen kahir cogunluk Fransiz hayrani (!)Turk Milleti adina mi? PEW'in yanildigi hic gorulmemistir ama diyceksin Turkiye'de arastirmalar yanilir, haklisin ama 3-5 bilemedin 10 puan yanilir. Araplar %82, Turkler %11.3 olacak degil her halde.

Akit

YÖK ün üniversitenin özerkliği nerde kaldı,önceden yapılanların neresi yanlıştı
  • 2 Yıl Önce

Bayram Yılmaz

Amerika da ve başka ülkelerde siyasi saiklerle bilim adamlarının görevlerinden alınmasını kınıyorum. Üniversiteler bilimsel bağımsızlığa ve özerkliğe sahip olmalıdırlar. Buna Boğaziçi Üniversiteside dahil...
  • 2 Yıl Önce

ÇALIŞILMASIN

ABD ENPERYALİZMİNİN TEK YAPTIĞI YALNIŞ BUMU BURDAN HAREKET EDEREK BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİNE VE ÜNİVERSİTELERE DESTUR ÇEKİYORSUN DAHA İYİSİNİ NİYE İSTENİP YAPILMAYA ÇALIŞILMASIN
  • 2 Yıl Önce

KABUL

SEN ÖCE ŞUNU BİR AÇIKLA DAHA ÖNCE YÖK ÜNİVERSİTEDE YAPILAN SEÇİMLERDE Kİ İLK ÜÇ ADAYI REKTÖR ADAYI GÖSTERİYOR ONLARDAN BİRİNİ SEÇİYORDU NİYE ONU KALDIR..
  • 2 Yıl Önce

Bir Dost

Kafamiza gore prof bile olmayan dincileri dekan ve rektor yapalim ve benzer sekilde FSM'in cagin en ileri universitelerini medreselestirerek Osmanli'yi batiran YSS ve Kanuni gibi biz de Laik TC'ni batiralim diye.

Bozkurt

Ağlama:)) Üniversiteler artık bilim üretme merkezleridir...Kandil devrimcilerinin, mezhepçi,laikçi solaklarin ideolojik orgut evleri veya kendi ozel alanları gördükleri yerler degildir..

MELİŞ

Boğaziçililer seni gibi düşünenleri duymazlar.....
  • 2 Yıl Önce

Bir Dost

Kimin gibi düşünenleri duyarlar MELOŞ...? Kandil devrimcileri, mezhepçi solaklar ve kriptolar gibi düşünenleri mi duyarlar...Boğazici Üniversitesinde, ODTÜ'de, Hacettepe'de...vs okuyanlar Müslüman halkımızın zeki çocuklarıdır...Boğaziçi'yi Boğaziçi yapan bu Ülke nin zeki cocuklaridir; Kandil devrimcisi, mezhepçi, kripto, marjinal hocaları değil...

rafet

Tabii ki esas yazıdaki mevzu için ise ; Bu vatanın okullarında okuyup ,mal mülk sahibi olanlar , geçimini bu ülkeden sağlayanlar, bu devletin halktan aldığı vergilerle maaşlarını alan öğretim üyeleri dekanlar rektörler kim var ise; önce vatan demeyi bilmeleri gerekmiyor mu? Dünyadaki üniversiteler arasında ilimde, bilimde hangi üniversitemiz en üst sıralarda bilen varsa söylesin. Siyaset ile uğraşacaklarına bilim yuvası olan üniversitelerde ihtiyacımız olan üretime yönelik araştırmalar yapıp , üretime katkı bulunsunlar. Herkes işini yapsa zaten bu tip yazılarla uğraşmayız.Neden bir İbn-i Sina , Farabi , Biruni ,Akşemseddin v.b. insanlar yetişmez oldu. Bunu araştırıp ilimde bilimde bizim insanlarımız dünyada örnek olsa ne güzel olur.Siyasetçi kendi işini yapsın. Bilim insanları, öğretim üyeleri ve herkes kendi mesleğinde müthiş işler yapmak için uğraşsa ,insanlık için faydalı olan ne varsa icad etseler ,zulmün bitmesi için çalışsalar ne olur?Tabii bu iyi işlerle mutlaka ilgilenenler de vardır.Onların haklarını bir kenara koyalım. İşlerimizi Allah Rızasını da gözeterek yapsak ,halka hizmet Hakka hizmet düsturuyla hareket etsek mükemmel olmaz mı?Hem bu dünyamızı hem de ahiretimizi düşünerek hareket etmemiz ne kadar güzel olur. Daha iyi bir dünya için iyiliklerle uğraşalım.Bir olalım.Düze çıkalım.Birlik olmaz isek yok oluruz.
  • 2 Yıl Önce

"SEBET DÜŞÜNME" "GELIÇDİTME" ne la:)))

Leen kripto.... Türk numaraları yapiyorsun da bi de Türkçe yazmayi öğrensen:))))

KİM

rafet ÖNCE YARATICILIĞIN GELİŞTİĞİ HÜR SEBET DÜŞÜNME ORTAMINI VE MADDİ KAYNAĞI YARATIP BU SORUYU SONRA SORACAKSIN HİTACİNİN ARAŞTIRMA GELİÇTİDME BÜTCESİ TÜRKİYENİN TOPLAM BÜTCESİNDEN DAHA BÜYÜK KİM BULUŞ İLERLEME YARATACAK

Sahi

Kahrolası israil enkazını goreyim
  • 2 Yıl Önce

Burak

Hocamızın eleştiri kabul edebilecek kadar yetkin olduğunu bildiğimden yazmak istedim, malesef hocaya katılmıyorum. Ak parti felsefesinde seçim sonuçlarına saygı vardır. Seçim ve sandıktan çıkan sonuçları aleyhimize dahi olsa önemseriz. Boğaziçi ve bazı başka üniversiye örneklerinde seçim sonuçlarına aykırı atamalar yaptık ve bunlar hatalıydı. Gazeteci olarak hocanın bu yanlışın sözcüsü değil, aksine bu yanlışı eleştirmesini ve hükümete seçim sonuçlarına saygı mesajı göndermesini dilerdim.
  • 2 Yıl Önce

Mehmet Ertürk

Hükümete ucu dokunan yazıları öyle bir kesiyorlar ki pek eleştiriye tahammülleri yok, dürüst gözükmek adına bazı yumuşak yazılara izin veriyorlar hepsi bu

rafet

Gazze, artık bu batı denilen sömürgeci ülkelerin hep kendileri için dünyayı karıştırdıklarını,insan hakları diye bir şey bilmediklerini,ne kadar gaddar,acımasız ve sapıkça hareket ettiklerini,menfaatleri uğruna kendine destek vermeyen her kesimi ve ülkeleri yok etmek için ellerinden geleni yaptıkları gibi, baskılarla da diğer ülke ve diğer ülkeler vatandaşlarını da susturduklarını görüyoruz. Soykırımı birlikte yaşıyoruz. Gazze ve Filistin halkının ahı yerde kalmayacaktır. Tüm dünya aklına başına alacaktır.Artık hiç bir yer yok ki Siyonist İsrailliler rahat etsin. Bundan sonra hep korku içinde yaşayacaklardır. Ve de liderleri olan Gazze kasabı aynı sırp kasabı gibi yargılanacak ve cezasını bulacaktır.Bunun böyle devam etmeyeceği tüm dünyaca biline.Zulmedenler eninde sonunda cezasını görürler.Mazlumun ahı hiç bir zaman yerde kalmamıştır.
  • 2 Yıl Önce

HİÇ

ABD EMPERYALİZMİ KAMBOÇYA VİYATNAM ŞİLİDE KATLİALARI YAPILIRKEN NERDEYDİN HİÇ YANKİ GO HOME DEDİN Mİ DİYENLERE SARLDIRMADIN MI SUSMA SUSTUKCA SIRA SANA GELECEK

Cafer

Ali kardeşim yine Kamalistlerin nasırına basmışsın. Yüreğine sağlık.
  • 2 Yıl Önce

Faruk Koca

bu zat, hakemi sahaya girip yumrukladı, yanındakiler yere düşen hakemin kafasına tekme attılar.Ama bu zat dışında herkes gözaltında. Neymiş,şeker hastasıymış..
  • 2 Yıl Önce

Bir Dost

Mufteri yorumcu, Turkiye'de hukuk bagimsiz oldugu kadar benim yazdigim tum yorumlar da gercekleri yanistir.

YERLİ

SEN DUYDUNMU ALON MUSK YERLİ FEDLAN KILIÇASLAN KARAPARA OPERASYONUNDA TUTUKLAMDI
  • 2 Yıl Önce

Mertırmaklı

Yazarı tebrik ediyorum. ‘Turnayı gözünden vurmak’ bu olsa gerek.
  • 2 Yıl Önce

Ömer Adalet

Amerika’da üniversitelerin geneli kuruma bağlıdır ya da en azından ceo tarafından yönetilir. Türkiye ile alakası olmayan eğitim sistemi ve üniversite modeli vardır. Kıyas son derece yanlış ve alakasız. Kaldı ki birisi de çıkar size oradaki üniversite hoca ve öğrencilerinin düşünce özgürlüğünden örnek verirse çaresiz kalırsınız bence o konulara hiç girmeyin.
  • 2 Yıl Önce

Turabi

Yapma yaa. O yüzden mi ABD üniversitelerinde Filistine destek veren 34 öğrenci derneği baskıya uğradı.

Uğur

Olsun biz sallariz gider. Nasil olsa KONDA'ya gore Ak Parti secmeninin % 67.8'i ilkokul ve asagi egitimli. Zaten bundan nemalaniyor, at oynatiyor, hatta ati alip Uskudar'a geciyoruz.

Kemalist Nefer

Ellerine her fırsat geçtiğinde liyakati bir kenera bırakıp her türlü kadrolaşmayı orantısız bir şekilde hoyratça gerçekleştiren hastalıklı sol zihniyet; herkesi kendisi gibi zannediyor...Hatırlayan olur..Eski Adalet Bakanı Mehmet Moğultay döneminde bakanlığın her noktasına solcu, DHKP-C'li, TIKKO'cu, PKK'li militanlar ve sempazitanlar doldurulmuş...Eleştiriler üzerine de Adalet Bakanı Mehmet Mogultay: "Kadrolara, bakanlığa solcuları ve teskilatlari.i doldurmayacağım da ülkücüleri mi mi dolduracağım..." demişti...Hastalıklı sol zihniyetin cani çıkar huyu çıkmaz...
  • 2 Yıl Önce

Kripto Yahudi @Nefer'ine

Laz Uşağı 1 gün önce eklendi. Bu sayfalarda her gün binbir kiliga girerek (malûm haçlı Yahudi artigi meşhur provokatör kripto) provokatör) Islam'a haşa "Uydurma" "Ortaçağ zihniyeti" Müslümanlara da "Mağara kaçkını" diyerek her türlü hakareti yapmak na...suzluktur, se....sizliktir ..

Bir Dost

Muhtesem bir tahmin yazmisin ama ya veya ya diyerek bana haksizlik yapmisin Mustafa Kemal'in Neferi. Ben yazdigin tum sifatlara sahibim.

Kripto Yahudi @Nefer'ine

Hastalıklı sol zihniyet son 50 yilda koalisyonlar yoluyla iktidara sadece birkaç kez gelmiştir...Yukarida verilen örnek de o yüzden verilmistir..Geldiği her kusa dönemli süreçlerde de kadrolasmanin kralini yapmistir...Ellerine firsat gecse yine aynisini yaparlar Kelime bazında Türk Dil Kurumu üzerinden ele alındığı vakit müfteri kelimesi, ‘karalamacı’ ve 'iddiasını ispat etmeyen' biçiminde ifade edilmektedir. Aynı zamanda iftiracı veya yalan söyleyen kişi ya da kişiler biçiminde de bu kelimeyi ele almak mümkün. İddia ettiklerini ispat etmeyenlere milletimiz şerefsiz; bir grup icinde münferit birkac provokatorun soylemlerini de tüm gruba yamayanlara da zurafa sokakta yetismis namussuzlar der!Bu tanimi daha once okumasina ragmen ayni iftiraya kopyala yapistirla devam edenlerse o sokakta kesin calismistir.

Mustafa Kemal'in Neferi

Adam rahmetli olmus, 30 sene once bakanmis, zaten tek de degildi, atamalari HSYK yapiyordu, buna ragman etkisi olduysa o hakim savcilarin % 90i ya emekli ya da rahmetli olmus, kalan % 10 da kesin pasif gorevlerdedir. Buna ragmen bu yorumu yazan kisiye geri zekali degilse Turk Milleti mufteri der.Müfteri’nin TDK Sözlük Anlamı Nedir? Kelime bazında Türk Dil Kurumu üzerinden ele alındığı vakit müfteri kelimesi, ‘karalamacı’ ve 'iddiasını ispat etmeyen' biçiminde ifade edilmektedir. Aynı zamanda iftiracı veya yalan söyleyen kişi ya da kişiler biçiminde de bu kelimeyi ele almak mümkün. İddia ettiklerini ispat etmeyenlere milletimiz şerefsiz; bir grup icinde münferit bir iki kisinin soylemlerini de tüm gruba yamayanlara da zurafa sokakta yetismis namussuzlar der!

Alın kemalistleri vurun fetö cülere

 Faruk Koca Hakeme yumruk attı. Vurmak derken bundan mı bahsediyordun
  • 2 Yıl Önce

başeğmez

Kendilerini solcu liberal diye adlandıranların özerk üniversiteden ve bilimden anladıkları içmek, eğlenmek evlilik dışı çarpık ilişkiler yaşamaktır. Türkiye de akademisyen sayısı çok çok fazla ve bilim adına çalışanı çok çok az. KPSS puanıyla öğretim görevlisi alınsaydı şimdiki akademisyenlerin yüzde sekseni işsiz kalırdı. Devletin üniversitelere derhal el atması lazım. Hem maaşları yüksek hemde bir iş yaptıkları yok. Bu ülkenin kaynaklarını sözüm ona bilim adamlarının tüketmesine izin vermemek elzemdir.
  • 2 Yıl Önce

ahilem

başeğmez....Kişi karşısındakini kendisi gibi görürmüş.

Kapansın

Üniversiteleri kapatın gitsin zaten bi öğrenilmiyo.
  • 2 Yıl Önce

görüyor ve arttırıyorum

İlkseç Vakfı'nın ilim ve irfan yuvası Kuran kursları bize yeter.

ZIR

kapansın BİR ZIR CAHİLİN ÖNERİSİ

hasan hüseyin yalçın

halkın seçtiği c.başkanı bile secıldiği sistemi eleştiriyor.kimler kimlerle beraberlik yapmak zorunda kalıyor diyor.o yüzden bozuk sistemin yönetimininde atadığı sorun oluyor.
  • 2 Yıl Önce

1071

Konuşalım konuşmaktan yeneyim ben konuşurken herkes sussun diyorlar
  • 2 Yıl Önce

Sahici

Yahu kardeşim bir memlekette herşeymi kötü gider..
  • 2 Yıl Önce

nurettin

amerikanın düdükleri oldukları için oranın düdüğünü çalıyorlar önemli olan ülkenin rejimine karşı olacaksın kulağın amerika da olacak
  • 2 Yıl Önce

Kripto'ya

Her ortanda her yurt dışı seyahatlerinde Turkiye'yi ve Türk hükümetini yankeelere, somurgeci vahsi Hiristiyanlara şikayet eden Kabdil devrimcileri, mezhepçi marjinal solaklar, kriptolar mi "Yankee Go Home" diyor:))) Leeeen yürü git binbir surat provojator kripto seni

GÖRÜYOR

nursuz SEN DUYMADIN MI HİÇ ONLAR HEP YANKİ GO HOME DİYE BAĞIRIYORLAR O DEDİĞİNİ BOP EŞ BAŞKANI YAPIYOR YILLARCA HATTA IRAK TEZKERESİNİN RED EDİLMESİNİ HALA HATA OLARAK GÖRÜYOR

YORUM

ALİ ABİ BENCE BOŞA ZAMAN VE ENERJİ HARCIYORSUN ŞUNU BİLMEN LAZIM ÜLKEMİZDEKİ LAİKLER LEMALİSTLER ATATÜRKÇÜLER YOBAZLAR CHP RUHLULAR ASLA SENİN YAZDIĞIN BOŞ ÖRNEKLERDEN ETKİLENMEZ ONLARIN ANLAYACAĞI DİL GÜÇTÜR GÜÇ ONU UYGULAYACAKSIN EVET BU YÜZDENDE REİSE OY VERİYORUM YOKSA KÖPRÜYE BU ÜLKENİZ ASIL SAHİPLERİNDEN OLAN YAAVUZ SULTAN SELİMİN İSMİNİ VEREMEZDİN UNUTMA Kİ BU GÜNLERE MÜCADELE EDE EDE GELDİ BU MİLLETGERÇİ SİZDEN DAHA İYİ MÜCADELE EDENDE YOKTU
  • 2 Yıl Önce

YAVUZ

Senin atan elbette devrin Harvard ve Cambridge'lerini kurup Halkin Bizans-Şaman-Bektasi Kulturune dokunmayan, Ataturk'e en cok benzeyen Padisahimiz olan FSM olacak degildi. FSM'nin nemasini yiyerek sozde Osmanli'yi buyuten, ama 1517'den sonra gereksiz yere Turk Millletini genlerine uygun olmadigi icin bozan hilafeti devralip once koca Osmanli'yi duraklama devrine sokup, matbaa haramdir fetvasiyla 270 yil gecikip Osmanli'yi batiran, FSM'in Modern ve Cagdas Universitlerini medreseye ceviren, cami acma rekolrlari kiran YSS, Kanuni ve benzeri Araplasmis padisahlardir. FSM, Selim III, Mahmut II senin gibileri direk celllada gonderiyordu.

H.Y.E

Bizde Özgürlükler ve haklar adamına göre yorumlanıyor. Mesela Boğaziçi üniversitesi'ndeki atamayı Recep Tayyip Erdoğan değil de Ahmet Necdet Sezer yapmış olsaydı hiç bir problem çıkmayacakti. Mesele ağaç değil, iktidarı değiştirmek diye başlattıkları Gez i parkı olaylarında olduğu gibi rektör atamasında da hedef yine Ak parti iktidarı. Çünkü onların iplerini ellerinde tutanlar öyle istiyor. Nokta.
  • 2 Yıl Önce

ÇIKILIR

hye MİLİTAN ATAMASA KİMSE BİR ŞEY DEMEZDI YÖKÜN SEÇİMLE BELİRLEDİĞİ ÜÇA ADAYDAN BİRİ YERİNE TEK ADAM PELİKANCI SÜHEYLİ VEYA M. BAĞLI GİBİ MİLİTAN BİRİNİ ATARSA HERKESTEN TABİİ Kİ TEPKİ ALIR KARŞI ÇIKILIR

batıdaki karşılıkları: profesör baş papaz, doçent yardımcı papaz

boğaziçi 50-60 yaşını bulmuş katırların evcilik oynadıkları bir yer. devlet niye müsaade ediyor bunlara? okulun kuruluşuna çok mu para vermişler, hisseleri mi çok fazla?
  • 2 Yıl Önce

bilhassa ilahiyatçılar çok tutkundurlar kilise sıfatlarına

dekan, rektör, pastör, doktör, kardinal hepsi kilise okulu tabirileridir bunların. pröfbayraklı mesela; profesör yani başpapaz olabilmeyi en yüce makam addeder

doçent

yardımcı papaz/keşiş/rahip=çömez

Ahad

Kemalistlerle Fetculeri ayni kefeye koymak bayagi yakisiksiz olmus. Kemalistlerin en buyuk dusmani fetoculer ve benzerleridir. Bilmem anlatabildim mi?
  • 2 Yıl Önce

Tosun Pasa

Kemalistlerle Fetoculeri bir tutmak ..
  • 2 Yıl Önce

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK, PROJE PROF LARA BİRLİĞİNE KARIŞILMAZ KİBİRLİ BEYAZ IRK LARIN DOKUNULMAZLIĞI VAR DIR, YETİŞTİĞİ ELEMANLARI MEDYA SERMAYE TETİKÇİ LIK YAPIYORLAR TÜRKİYE CUMHURİYETİ DEVLETİN DÜŞMANLARI YETİŞTİRİLEN OKUL LARDA,MÜSLÜMAN GORUMLU KAFİRLER MÜNAFIKLAR İÇİN ÇALIŞIYOR LAR, YAHUDİ VE HAÇLI UŞAKLARI.....VATAN AŞKI MAYA GİBİDİR SÜTÜ BOZUK OLANDA TUTMAZ.....
  • 2 Yıl Önce

abdullah

bunların hepsi aynı değirmene su taşıyan iğrenç bir zihniyete sahip kuklalar...
  • 2 Yıl Önce

İsmail ZAZA

Dünyanın en saçma sloganı üniversiteler bizimdir,bunu okuyan talebeler ve akademisyenler söylerler,kardeş okuduğunuz üniversiteyi babanız mı yaptı mülkiyeti babanıza mı ait nerde sizin oluyor, dört yıl okuduktan sonra gidiyorsun o üniversite halkın milletin parasıyla yapıldı ey akademisyen sen orda maaşın karşılığında ilim oğretiyorsun orası senin baban mali değildir.kamu adına seçilmiş hükümetler karar verir,siz değil.
  • 2 Yıl Önce

ÜRETMEZ

kaka  BAK ÜNİVERSİTEYİ ÜNİVERSİTE YAPAN CAN VEREN BİNALAR DEĞİL ÖĞRETİM KADROSUDUR YOKSA GERİSİ TAŞ BETON BİNADIR Kİ ODA BİLİM ÜRETMEZ ÜRETEMEZ

Okur

Kedi erişemediği ciğere mundar dermiş, seninkine o hesap

Muvaffak Aydemir.

Bir üniversitede, öğretim üyeleri kendine rektör seçemiyorsa,mahalle muhtarı,millet vekilini de atama yoluyla atansin,
  • 2 Yıl Önce

SÖYLESENE

muvaffak çaydemir ONUN KÜÇÜK AMARİKA YAPACAĞIM DEDİĞİNİDE SÖYLESENE

muvaffak aydemire

müderris(profesör)&müderris vekilleri(doçent)nin seçtiği emîn(rektör)ilim&feni bırakıp hükümet düşmanlığı yapsın,mesela darbe yapılmasını istesin,başbakanı asın desin

Uğur

Kemalistlerin Boğaziçili kodamanlara sahip çıkması tam bir trajikomedidir, çünkü Boğaziçili kodaman hocaların istisnasız hepsi Atatürk'ü hor görürler. Bu da şundandır ki onların çoğu Atatürk'ün geri plana ittiği eski kodaman ateist Osmanlı Tanzimat paşalarının torunudur ve bir kısmı da Osmanlı devrindeki eski Ermeni ve Yahudi ve Rum zenginlerin soyundandır ve geri kalan azınlık da bu ikisinin haysiyet yoksunu uşaklarıdır. Boğaziçili işte bu kodaman "laik Osmanlı asilzadesi" (pıf) hocalar Atatürk'ü basit bir Rumelili köylü çocuğu olarak ve kendilerinin de baş belası olarak görürler. Atatürkçü gençler gördüm ki Boğaziçi'ndeki bu zengin asilzade bozuntusu hocaların etkisiyle aynı şekilde Atatürk'ü hor görür hâle geldiler, özellikle de bütün bölümlerdeki bütün öğrencilerin zorunlu olarak aldığı Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi dersleri yüzünden! Kemalistler mazoşist mi, yoksa kendileri de mi Boğaziçili zengin ateist Osmanlı paşası torunları gibi aslında Atatürk düşmanıdırlar, yoksa Kemalistler de mi Atatürk'ü haddini aşmış basit bir Rumelili köylü çocuğu sayarak horluyorlar? Kemalistlerin ileri gelen sahtekar kesiminin epeysi zaten öyledir, ama ya bilhassa sade ahaliden olan Atatürkçüler? BU ARADA, ÜNİVERSİTELER uluslararası kurumlardır ve bütün uluslararası kurumlar gibi üniversitelerde de fikir hürriyeti diye bir şey yoktur, sadece kapitalist zenginler uğruna sansür ve örtük zorbalık vardır. Üniversitelerin hepsi uluslararası kafir zorba zenginlerin ortaçağ zihniyetli, şeyh-mürid ilişkisine dayalı tekkeleri ve fabrikaları ve hapishaneleridir. Oralar bilgi ve hikmet için değil, insan yontma ve beyin yıkama ve sansürleme içindir.
  • 2 Yıl Önce

Bir Dost

Doktorayi BIM'den alan, sahip oldugu 6. sinif ortaokul Ingilizce seviyesini yabanci dil biliyorum diyerek pazarlayan araklamaci, kopyala yapıştırci provokatör binbir surat Nefer; sitenin zeka ortalamasını aşağıya çeken en önemli etkendir...Keşke ölse:)) Şaka lan şaka...Sen sitenin neşe kaynağısın...Seninle stres atiyoruz:))) Sen bize lazimsin:)))

ÇAN

uğursuz ZANGOÇ SEN ONLARA DUA ET SENİ GÜNAHTAN KURTARMIŞLAR DOKTRA TEZİNİ RED EDEREK YOKSA ÇAN ÇALARDIN ÖMRÜN BOYUNCA

VARDI

uğur OSMANLI TORUNLATINADA HAKARET ETME BÜTÜN OLANLARA RAĞMEN ATATÜTKE MİLLETİ İŞGALDEN KURTARIP DEMOKRATİK DEVLET KURDU DİYE MİNNET DUYAN OSMANLI VE TORUNLARI VARDI

YAN

can BEN TEL AVİVEDE MESCİDİ AKSAYADA AĞLAMA DUVARINADA RUSYAYA KANADAYA AVRUPAYA ABD DE GİTİM GİDERİMDE SEN KENDİ DERDİNE YAN 

SALTANAT

uğursuz BAŞARISIZ EZİK KENDİNİ RAHATLATMAK İÇİN BU DEDİĞİN DOĞRUYSA HATA YAPMIŞLER ELEŞTİRİ OLABİLİR AMA HAKERET OLMAZ SENDE ONLARIN YANLARINDA OLURDUN ÇEMKİRMEZDİN ONLARA SALTANAT HEVESLİSİ BAŞARISIZ 

Cantürk

Rabbim isteyen her Musluman'a Mekke'yi görmeyi nasip etsin inşallah... Sen de gitsen gitsen ana vatanim Erivan'a, Tel Aviv'e falan gitmissindir Torino'lu Şaban pardon Avrupalı Nefer:)))))

Avrupali Nefer

Pasaportun kesin yoktur, varsa da belki ancak Mekke'ye gitmisindir, buna ragmen yurt disi unversiteler hakkinda salla babam salla, sonra da hocalar benim degerimi anlayamadi diye zirla babam zirla!

Bir Dost

Uğur Hocam. harika bir yorum olmuş...Muthis isabetli tesbitlerde bulunmuşsun..Gel de bunu; bu sayfalarda da binbir kiliga girerek karsımıza çıkan Islam ve insanlik düşmanı provokatör Ataturk simsarlarını anlat...

şüayıp

Yıllarca Avrupa ABD hayranlığı, yalanlarıyla da Osmanlı düşmanlığıyla neslimizi zehirlediler
  • 2 Yıl Önce

Mühendis

Avrupada, amerikada özgürlük """"ahlaksızlara"""" özgürlüktür...bizim okumuş cahil cühela çok bilen tipler, böyle konuları hazmedemez...oldu bittiye getirip kendi bencil isteklerini dayatırlar millete..

OLMASIN

BİLİMDEN GELİŞMEDEN YOKSUN BIRAKMAK OLMASIN

Adsız

Kimse yorum yapmıyor niçin
  • 2 Yıl Önce

okur

yaziyoruz..
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23