• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

“Aksa Tufanı” için, Akşener’in ahlaksız “terör” nitelemesi!

135 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Osmanlı

Hürriyet,sözcü bunların fikri belli zikri belli sahipleri belli normaldir.
  • 2 Yıl Önce

Abdullah

Yeni asya nurcu değil fetö dilidir bunu ayırın YENİ ASYA ASLA NURCU DEĞİLDİR DİKKAT EDİN
  • 2 Yıl Önce

Levent 15

"Hasan Tahsin" 'e.. Genel olarak bu mantıkla baktığınızı varsayarak soruyorum :"Bu zamana kadar İsrail' in bütün saldırılarını" terör"olarak nitelendirmiş ve bunu her şekilde belirtmiş olmanız gerekiyor.. Yoksa HAMAS nefsi müdafaa hakkını kullanınca mı aklınıza "terör" yakıştırması geldi?.. Yoksa bırakın bir Müslüman olarak herhangi bir masumun canının yanmasını, insan olarak kılına bile zarar gelmesini istemem..( Buna bütün canlı varlıklar dahil)
  • 2 Yıl Önce

Hasan Tahsin

Evet. Sadece israil in degil tüm ülkelerin... eger hedef sivilse teror dur... (2 atom bombasi dahil) Filistin in mesru mudafa ve ozgurluk mucadelesi sonuna kadar hakkidir. Bu ugurda eger Hamas teror den baska bir yol gorememisse yada bunu gerekli gormusse ona da peki... ama yapılan bir teror eylemidir. Bunu belirtmek istemistim. Aksi tanim seker kaplamaktir. (Öfkenize rağmen cevap yazmaya deger gordugumiz icin de tesekkur ederim)

Barış olsun

Sivil nerde öldürülürse katliamdır,yapanda katildir
  • 2 Yıl Önce

misafir

Sözcünün patronuna yıllar önce evinde yahudi diplomat ziyerete gelmişti, hatırlatalım. Gazetelerde resmi çıkmıştı.
  • 2 Yıl Önce

Emin

Hamas denen katil sürüsünü özgürlük savaşçısı diye savunmaya kalkışıyorsunuz pes doğrusu . Sizde hiç mi vicdan merhamet yok . Müzik festivali yapan masum gençleri öldürenleri mi savunuyorsunuz . Bu aşağılık adamlar Terör belasını dünyaya yaydılar . Zamanında Münih olimpiyatladada masum sporcuları katletmişlerdi . Siz bunlarımı savunuyorsunuz . Araplar adam olsalar erkek gibi savaşıp İsrail'leri yenerek topraklarını kurtarırlardı . Sonrada Taliban gibi kendi vatandaşlarına zulum yaparlardı . Bütün arab coğrafyasına İran'a bir bak ne haldeler . Zulüm içinde yaşıyorlar . Batı düşmanlığı yapıyorsunuz . Batı medeniyetine kurban olun . İnsanlar kadın erkek çor çocuk ne kadar mutlu ve müreffeh hayat yaşıyorlar . Müslüman ülkeler dinle kafayı bozmuş , nerede medeni bir şey varsa düşman olmuş durumdalar . Ama kendi çoculklarını Amerika'da Londra'da okutmayı biliyorlar oralardan mülk alıp praralarını İsviçre bankalarında istiflemeyi biliyorlar . Yasef Arafat diye biri vardı genç bir sarışın kadınla evlenmişti . Filistin'e yardım diye gelen paraları kadına kaptırmıştı . Bunların hepsi böyle . Bunlara inanıp peşinden gidenlere yazık .
  • 2 Yıl Önce

Tarihci Akademisyen

Israil'de de sag, sol, komunist. sosyalist, fasist, yobaz, hatta Kemalistler bile vardir. Filistin dusmanlari ordaki yobazlar ve irkci fasistlerdir.
  • 2 Yıl Önce

İbrahim Atalay

Şu siyaset düzenine bakın. Ben bunlarla iftihar edemiyorum. Sn Akşener bana göre ruh hastası biri. Peki partisine bağlı vekillerin nasıl oluyor da bunu görmüyorlar? Bunlar da mı hasta? Şu partilere bakın. Süresiz nafakalı kadın satışlarını hala devam ettiriyorlar. Mahalle içerisinde kadın satanlara ne denirdi? Bu işi yapan vekillere ne denir? ZİNANIN olanca hızıyla yaşamasını ve kadınların namusunu kaybetmesini sürdürüyorlar.
  • 2 Yıl Önce

csn

ermenilere kim destek oldu ve uygurlar icin teröristdir diyen örgütler ve lider kimdir haci. isinize gelmeyeni sansür etmek cok mu hakkaniyetli?
  • 2 Yıl Önce

Ahsen

HAİNLERİMİZ ÇOK GİBİ GÖRÜNÜYOR DA... TOPLADAN "EHMET,ALİ ,BİRDE O KAR"İ. GERİSİ ZATEN BİLİNİYORDU... (körlere duyurulur)
  • 2 Yıl Önce

OĞUZ ÇETİN

filistin bayrağındaki kırmızı rengin sebebini yazsanız yada filistin yönetimi neden uluslar arası meydanda türkiye ile alaklı hiçbirşeye katılmıyor olması yada azerbaycan ermenistan savaşında erminelere destek vermesi yada akdenizdeki karbon sahaları için türkiye ile anlaşmayıp güney kıbrıs ile anlaşmaya çalışması biz orada olan müslümanlar için üzülüyoruz dua ediyoruz ancak yönetimde olanların türk düşmanlığı yaptığını görmeyecek kadar aptal değiliz sizde olmayın
  • 2 Yıl Önce

Ne ekiyorsan onu biçeceksin

Ağlamak yok!
  • 2 Yıl Önce

abd

Filistin Devlet Başkanı Mahmut Abbas'ın Çin'e resmi ziyareti sırasında Doğu Türkistan ile ilgili kullandığı ifadeler, Türk ve dünya kamuoyunda tartışılmaya devam ediyor. Mahmut Abbas Doğu Türkistan ile ilgili, "Bazılarının gündeme getirdiği Uygur meselesi (Uygur Soykırımı) bir insan hakları meselesi değildir. Bu Çin'in terörizm, aşırılık ve ayrılıkçılıkla mücadelesidir. Filistin hükumeti, Çin'in bu mücadelesini her zaman destekliyor, Filistin her zaman Çin'e inandı. Çin'in her zaman adaleti yerine getireceğine inanıyoruz" ifadelerini kullanmıştı.
  • 2 Yıl Önce

Muhtar

Başta ABD ve AB olmak üzere Sayın Bahçelinin bu gün ki grup konuşmasını dünya Üniversitelerine ve Devletlerine mutlaka göndermeli. Hele Ali Beyin yazılarına da onları abone yapmalı.
  • 2 Yıl Önce

Kaymakam

Zırvalamışın.

Üffff

Heryer vıcık vıcık yağ oldu.

beynamaz

ali bey,akşener'i boş ver...emeklileri sadakaya muhtaç edenler,emeklileri insannca yaşatamayanlara kırmızı kart artık yeter..niye yazamıyorsun?
  • 2 Yıl Önce

Beberuhi

Terör nerden gelirse gelsin lanetlenmeli diye masum gençlerin ölümü için ifade de bulunması seni neden rahatsız etti Ali 
  • 2 Yıl Önce

Hasan Tahsin

Hedef sivil. Ölenler sivul. Rehine alınanlar sivil. Bu bir terör olayidir... Öncesi gerekçe olamaz.  
  • 2 Yıl Önce

Hasan Tahsin

Levent 15 e: Öfkenizi anlıyorum. Hak da veriyorum. İsrail'in yıllarca yaptıkları da terördür. Tanımı değiştirmez ama. "Terör" tanımlamasını pejoratif kullanmadım. hain terör, aşağlık terör gibi sıfatlar yapıştırmadım. Terör terördür. şekerle kaplamaya gerek yok.

salamona cevap

milyonlarca müslüman öldürülürken ! teröristler diye yorum yazdın mı ? haham efendi ? adını mı değiştirdin salomon ?

Levent 15

Hangi sivil? İşgal ettiği topraklara çöküp oranın asıl sahiplerini katlederek orada oturanlar mı?.

Uğur

Aynı yayın grubundan Milliyet de galiba Hürriyetle aynı bozuk yolda. Mesela en azından Güneri Cıvaoğlu Gazzelileri İsrail ağzıyla suçlamış, şöyle ki Hamas İran adına oyunbozanlık yaparmışmış, haksız ve gereksiz yere saldırmışmış, onun çok korkunç karanlık bir genel kurmay başkanı varmışmış. Oysa İsrail yetkililerinin ve onları izleyen Güneri Hava-Cıva'nın iddiasının zıttına, İran taraftarı olan gruplar sözde Hizbullah ile sözde İslami Cihad'dan ibarettir. Hamas ise İran'ı ve İrancıları en fazlasıyla sadece idare etmeye çalışır. Hürriyet ve Milliyet'in yayın grubu zaten fahiş kira yoluyla hükumet darbesi girişiminde de fahiş zamcı mal sahibi terörünü ve caniliğini sinsi sinsi haklı göstermeye çalışarak Reis'in altını oyuyor.
  • 2 Yıl Önce

SAYDINIZ

KİRA FİYATLARINIDAMI HÜKÜMETE KARŞI DARBE YAPTINIZ 

OLSUN

KAPTIĞINIZ SADAKA HAYIRLI UĞURLU OLSUN
  • 2 Yıl Önce

Kobal

Galiba Birgün gazetesine son FON parası taksidini göndermemişler.
  • 2 Yıl Önce

Levent 15

BU "İSRAİLPERESTLER" İSTİKLAL SAVAŞI ZAMANINDA YAŞASALARDI, "KUVAYİ MİLLÎYE" YE KARŞI ÇIKIP, YEDİ DÜVELE "KUYRUK" SALLARLARDI!
  • 2 Yıl Önce

Aynenn

Dedelerin gibi. Fransız askeri üst arama bahanesyle kıçını ellerken yılışan senin dedelerindi.

Orhan İnan

Filistinli kardeşlerimizin yanındayız. Yüreklerimiz onların acıları ile kavruluyor. İşgalci katiller ne zamandan beri vatan sahibi olmuşlar da onu korumaya çalışıyor?.Yaptıkları zulüm illa sona erecek. Yaptıklarının hesabını da verecekler, inşallah.
  • 2 Yıl Önce

Beberuhi

Klavye delikanlılığı yapma Orhan, Filistin çok Uzak değil

Orhanciğım

Böyle uzaktan yaninda olamazsin. Atla gemiye oraya git de bi mücahit görsünler. Ne dedin? Yemiyor mu?

Taraflı

Filistin'de yıllarca Amerikan emperyalizmine ve Siyonizme karşı silahlı mücadele veren Deniz Gezmiş ve tüm El-Fetih Devrimcilerini rahmetle anıyoruz.
  • 2 Yıl Önce

Kemalist

Şimdiki devrimcilerin çögu ağa babaları haçlıların saldır komutuyla Müslümanlara karşı savaşıyorlar..

Önemsiz biri

İsrail'in saldırısı ile ilgili yetkili makamlar bir kınama ya da nota verdi mi? Ben mi kaçırdım bunu yoksa? Yakın zamanda Hamas ile ilgili olumsuz açıklamalar yapılırsa sayın yazarın durumu ne olur merak ediyorum. Ahmet Davutoğlu İsrail saldırısı ile ilgili tutumunu gösteren sert bir açıklama yaptı. Karamollaoğlu ve Davutoğlu Filistin büyükelçisini destek için ziyarete gitti. Tabi bunlar tüm basın yayın organlarında yer almıyor. Bahane üretmek kolay ...... ne desek boş. Ah Rahmetli Erbakan ah seni artık daha iyi anlıyorum.
  • 2 Yıl Önce

Nefer

Bu topraklar asirlardir Türk Islam yurdudur; milletin büyük bir bölümü de Müslümandır elhamdülillah...Özellikle "Türk" ve "Kemalist" numarası yaparak provokatörlük yapan kriptolara dikkat etmeliyiz...Bu kriptolari özellikle Islam'a "Ortacçğ zihniyeti" diyerek surekli hakaret ederler bunları bu ifadelerinden tanıyabilirsiniz...
  • 2 Yıl Önce

Haydar

Nefer, Nefer olalı böyle doğru bir söz söylememişti...Helal olsun sana..Işte bu..Yalniz sanki "Türk" ve "Kemalist" numarası yapan provokatör derken biraz kendisinden bahsetmiş gibi:)))

Akadenusyen

Afferim Nefer....Arada bir şuurun mu açılıyor ne:)))

OLURLARDI

nefer ORTAÇAĞ ZİHNİYETİ OLMASAYDI DÜNYADAKİ 57 MÜSLÜMAN ÜLKESİ SEFALET YERİNE REFAH İÇİNDE OLURLARDI

Erkan Aybar

Ali abi yazılarını okuyorum. Aynı düşünce yapısında olmasakta yazılarını okumayı seviyorum. Ama bu sefer filistin konusunda yanıldığını düşünüyorum. Hamas gibi el kaide örgütlerin arkasında Abd ve İsrail olduğunu düşünüyorum. Sence de bu Aksa Tufanı saldırısı İsrail ve Abd nin emellerine hizmet etmiyor mu? Bu kadar görselin bu kadar videoların paylaşılması batının ve diğer ülkelerin İsrail e desteğini artırmaz mı? Bence arada giden Filistin halkı yani müslümanlar olacak. Bence olaya bu pencereden bakmak olaylaro daha iyi algılamak için önemli. İsrail her zaman zulm yapan bir ülke. Müslümanlara yaptıkları kabul edilemez. Ama şuan Hamas ın uaptığının Filistin halkına en ufak bir yararı yok. Bırak yararını zararı çok ama çok daha fazla olacak. Tam da İsrail ve Amerika nın istediği türden bir saldırı ve oyun olduğunu düşünüyorum. Hamas kesinlikle Abd ve İsrail ile irtibatlı bir örgüt. Bilmem siz nasıl düşünürsünüz.
  • 2 Yıl Önce

kamil

tamamen katiliyorum 

Geveze

Bizim azeriler İsrail tutuyor .ben Türkiye'de yim .bazen görüşüyoruz.İranin oyunu diyenler var .İran Ermenistan seviyor
  • 2 Yıl Önce

İran-Hamas

Hamas İran ın maşasıdır.Kullandıkları silahlar İran menşeilidir.Olan Filistin halkına oluyor

Vatansever

Bu saldırı hangi amaçla yapıldı? Eğer saldırıda israil yönetimini yok edemiyorsan yok olman için israil katillerine fırsat vereceğini bilmiyor musun? Ölen ve muhtemelen öldürülecek tüm masumların vebali hamas 
  • 2 Yıl Önce

...

az önce israil hududunu geçen hamas mücahitlerinin kaçırdığı kadın askerin ikizini gülse birsel'in reklamına gördüm? nasıl oluyor bu işler? allah gazze halkının sonunu hayır etsin! zira delilik orada sergileniyor!
  • 2 Yıl Önce

Vedat

Sırça köşklerde oturan Akşener Filistin in haklı davasını anlayamaz!
  • 2 Yıl Önce

fatsa

Vedat ; klavye delikanlılıgı yaparakta Filistin in haklı davası anlaşılmaz.

Vedat

Yıllardır filistinlileri katleden israildir!Bunu o kuş beyninizle niye anlamazsınız!

Sivil öldürmekle dava yürütülmez.

.. Her kim sivilleri hedef alıyorsa katildir,teröristir.

Ali

Nereden anlaşılır, sayılardan mı

Mehmet Ay

Sivil halka yapilan her türlü katliamin karsisindayiz. Olan, yaslilara, kadinlara cocuklara oluyor..
  • 2 Yıl Önce

Okur

İsrail her zaman Türkiye Cumhuriyeti devletinin dostudur. 1970'lerde Filistin'li örgütlerin yanına gidip İsrail'e saldıran terörist gördügümüz bir çok Türkiyeli devrimci teröristten İsrail sayesinde kurtulduk. İsrail'e saldıran herkes teröristtir. Iran devleti bu tür örgütleri destekledigi için İran'da teröristtir. Dünyada Terörist olmayan iki devlet vardır onlarda İsrail ve ABD'dir. İran'a 1979'dan beri ambargo koyan, İran halkını aç bırakan ABD'ye Nobel ödülü vermek lazım. Filistinliler terörist olmasaydı batılı dost ve NATO müttefiklerimiz "İsrail'in arkasındayız" demez.
  • 2 Yıl Önce

Muhtar

Sağ olasın, beni çok güldürdün.

şüayıp

Vijdanları körlerin yıllardır şehit veren topraklar ellerinden alınan filistinlerı suçluyanlar. Suriyeliler kacıyorlar diye, vatanını mudafa edenleride anarşıyla itham etmektedirler
  • 2 Yıl Önce

Uğur

İşte böylece ispatlanmış oluyor ki Zilletçi muhafazakârrr elebaşılar en az düz solcu Zilletçi elebaşılar kadar ahlak ve namus tanımaz alt oyucudurlar ve müminlerin ve dolayısıyla Türkiye'nin düşmanıdırlar. Zaten Arap ülkelerinin çoğu başta olmak üzere Müslüman ülkelere egemen olan kokuşmuş sınıflar da hep böyle Zilletçi muhafazakârrr zihniyettedir. Bunların Ak Parti ve Yeniden Refah ve Hüdapar'da hâlâ bulunan acentaları da bu vatanperver partilerden temizlenmelidir.
  • 2 Yıl Önce

Muhtar

Çoğaldıklarını gördükçe anlıyorum ki; gerçekler ne kadar yazılsa da, söylense de , laf anlatmayla, söz dinletmekle ALÇAKLARI yükseltmek mümkün olmuyor!
  • 2 Yıl Önce

melih

Kim sivilleri hedef alıyor ve öldürüyorsa ve kim bunu destekliyorsa Allah bin belasını versin
  • 2 Yıl Önce

Yaver

 sadece israilin zulmünü yazsan olmuyormu..
  • 2 Yıl Önce

Ali

Olmaz, çünkü siyasi rant ne olacak, bulunmaz bir fırsat, dört gözle bekleniyor bu tür olaylar. Hemen karalama kampanyası.

Sahi

Muhalefet ...adı üstünde. Icraci değil.iktidar devleti yönetiyor icranin başı.arabulucu olmayı istemek ve tarafları itidale çağırmak.bumu mescidi aksa için icraat.rahmetli hoca derdiki israil laftan anlamaz güçten anlar...yaptığımız yapmamız gerekirken yapmadıklarından hesaba cekilecegimiz bir gün var.selqmlar Ali bey
  • 2 Yıl Önce

Başkan ..

BOP un amacı nedir. Uygulayıcıları hangi ülkelerdir.. Lütfen bu konuları da açıklayıcı bir çalışma yazısı yazarmısın?
  • 2 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Büyük şairlerimizden biri olan cemil Meriç sonu izm ile biten hemen her şey insanlara giydirilmeye çalışılan birer deli gömleğinden ibarettir der, sonu izm ile biten ideolojik saplantıların üstünü hafiften eşelediğinizde altından ateizm sapkınlığı çıkar, bizdeki Kemalizm ideolojisi gibi siyonizm de yahudilere giydirilmek istenen bir deli gömleğinden ibarettir.
  • 2 Yıl Önce

başeğmez

Türkiye de müslümanın yaşam ve giyim tarzını beğenmeyen, üniversitelerde başörtüye yasak koyan, tesettüre bez diyen zihniyetin Filistin için menfi açıklamalarda bulunması beklemek hayal olur. Allah müslüman Türk Devletimizi her daim var etsin. Allah İsrail ve yandaşlarını kahretsin.
  • 2 Yıl Önce

KAKACAK

 TC LAİK DEMOKRATİK ÜLKEDİR MÜSLÜMAN ÜLKE DEĞİLDİR ÖYLEDE KALACAK

Kemalıst

Kendisine yakışan ve mahlasinin hakkını veren @AHMAK; bu topraklar asirlardir Türk Islam yurdudur. Milletin büyük bir çoğunluğu da Müslümandır elhamdülillah...Bu gercege alisin artik...Sizin döneminiz bu topraklarda 1071'de, 1453'te, 30 Agustis'ta sona erdi...

AHMAK

baieğmiş TC LAİK DEMOKRATİK BİR ÜLKEDİR MÜSLÜMAN ÜLKESİ DEĞİLDİR 

Hacı

Halkın kahir ekseriyeti Filistin halkının haklı davasının yanında, Siyonist İsrail devletine öfke kusuyor, peki devlet niye "itidal" çağrısı yapıyor. Ortada bir savaş yok, terörist İsrail devletinin uyguladığı devlet terörü ve ona karşı direnen Filistin halkı var. Erdoğan niye "ey İsrail, ey Amerika, ey Avrupa" diye çıkış yapmıyor. Hepsi bir olmuş toplama kampına çevrilmiş Gazze'nin üzerine çökmüşler. Bu zamanda Filistin halkının yanında olunmayacaksa ne zaman olunacak? Diplomasiniz, ekonomik, siyasi mülahazalarınız batsın ya. Zalimlere karşı dikilmeyeceksen insanlığımızdan geriye ne kalır? Erdoğan gitmiş Sisi'yle görüşüyor. Yazık ya
  • 2 Yıl Önce

Numan

Akşener'in bu mantığına göre Türk Kurtuluş Savaşını veren dedelerimiz de terörist oluyor o zaman. Hay senin olmayan aklına limon sıkayım ben kadın.
  • 2 Yıl Önce

Numan

Sen oyle san. Benimki tam 60.

Iyi partili

Ancak 50 iq asagisi birisi boyle bir bag kurabilir.

hasan

Sivillerin hedef alındıgı her operasyon terör dür.
  • 2 Yıl Önce

HEP

kemalist olmayan kemalist adını kullanan yobaz YALANIN BATSIN AHLAKSIZ BİZ HEP BARIŞTAN YANA OLDUK TERÖRİZMİ ŞİDDETİ HEP LANETLEDİK

Kemalist

Hemececil de açık oluyorsun...Seni gidi ...

UNUTMA

kemelist diyip kemalist olmayan kripto UNUTMA TAŞNAK HINCAK MECLİSİ MEBUSAN PARTİLERİYDİ

Kemalist

 Hasan....Yıllardır sömürgeci vahşi Hıristiyanlar, Siyonist Yahudiler, teror örgütleri PKK 'DHKP-C, HINCAK TAŞNAK çoluk cocuk demeden sivil ınsanları katlederken hiç sesiniz çıkmıyordu...Islık çalıyordunuz.....

AYDIN SÖYLEMEZ

AB ve ABD'nin İsrail'in arkasında dizilmelerine şaşırdık mı? HAYIR!!!! Filitin Ülkesinin ve halkının çektiği ızdırabın 1. sorumlusu batı'dır. 2. sorumlusu müslümanlardır... İnsan hakları diye tepinenler, konu müslüman olunca ''bukalemun'' olmaları ibretliktir. Bütün ruhumuzla mazlum Filistiş'nin yanındayız. Dualarımız size, FİLİSTİN'nin mazlum halkı..
  • 2 Yıl Önce

DİYE

aydın söyle MÜSLÜMAN OLARAK YAPTIKLARINDAN MEMMUNMUSUN YARI ÇIPLAK İSRAİLLİ KADININ CESEDİ YANINDA ELLERİNDE OTOMOTİK SİLLAHLARLA GEZDİRİP ALLAHI ÖKBER DİYE BAĞIRMALARINI

kısıktır sesimiz

hürriyetin haberini görmedim eğer yazar beyin anlattığı gibiyse yayın yönetmeni derhal istifa etmelidir bu durum gerçekleşene kadar ak parti üst yönetimide benim gözümde kim kimi koparıyor sorusunun belirgin muhataplarından biri haline gelmiştir demek o ceset nicholeye ait haaaa demek baş sayfadan buyuk bir resimle haaaa eyyyy ak parti bu gazeteden hukuki yollar içinde bunun hesabını sormazsan sana oy moy yok eyyy ak parti bunudamı sineye çekeceksin Allah bizi affetsin geçim telaşı bi yandan türlü çaresizlik bi yandan yinede kısık seslerimizi yan yana getirmeye çalışarak seçtiklerimiz bu cesed kimin sorusuyla bizi başbaşa bırakmış görünüyorlar elbette hakkını savunurken yöntemde meşru düzgün olmalıdır bunu hepimiz biliyoruz fakat o cesede aglayacak göz mü kaldı bizde o nasıl haber ya arkada küçük yavruları kalmışta ağlıyorlarsa yardım toplanacaksa yardım etmeyen kendi adıma diyorum namerttir fakat beni o cesede aglatamazsın arkadaş siz neyin hesabını yapıyorsunuz neyi gözümüze sokmaya çalışıyorsunuz yuh be yuh yazıklar olsun bu ne biçim gazetecilik eyyy hürriyet seni sis ve dumanlar içinde gördüm bu cesed kimin diye sormak sana bu vatan kimin diye sormak bana düştü o ceset nicholes in haaaa banane demiyorum filistinli nice bebeğe aylan bebege bile ağlamayı unutmuş gözlerim onamı aglayacak ulan diyorum
  • 2 Yıl Önce

KAN

kısıkrçtır ACI AÇCIYI ORTADAN KALDIRMAZ KANLA KAN YIKANMAZ

YORUM

BİLMİYORUM BİRAZ FAZLA MI OLUR AMMA HİÇ OLMAZSA İSRAİLE HAKSIZSIN DİYEMİYEN KİŞİYE BENDE MÜSLÜMANSIN DİYEMEM
  • 2 Yıl Önce

Sosyalist

Nasil bizim icimizde de din ve irk fasistleri ile birlikte bizler gibi humanist insanlar varsa aynisi Israil'in icinde de var. Esas tum Israillileri ayni kefeye koyanlar MUSLUMAN hatta INSAN bile DEGILDIR!

OLMUYOR

yorum KİMSEDE DEMEK İÇİN ÇABALAMIYOR ZATEN ÖLÜ YARI ÇIPLAK İSRAİLİ KADININ CESEDİ BAŞINDA AĞIR OTOMOTİK SİLAHLARLA ALLAHI EKBER DİYE BAĞIRAN OLMAK İSTEMEZKEN İSRAİLİN CANİLİĞİNİDE ALKIŞLAYIP YAHUDİ OLMUYOR

Kul

Fazla olmaz .az bile olur.insan bile denmez.

MUSTAFA

Yahudiler ve ABD ile gönül bağı olanlar böylece deşifre olmuş oluyorlar.Belli ki "Birgün Gazetesi" birazcık yerli.
  • 2 Yıl Önce

SOLCUDUR

mustafa YERLİ DEĞİL AHLAKLI AKILI EZİLENİN YANINDA DURAN EVRENSELİST SOLCUDUR

Osman

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Mısır'da Mursi'yi katleden Sisi'ye katil dedi haklı olarak, Birleşik Arap Emirliklerini de yerin dibine soktu. Bu iki devlet İsrail işbirlikçisi bir hat izliyor. Erdoğan şimdinin Suudi Kralı, o zamanın prensi olan kişinin emriyle İstanbul'da öldürülen gazeteci için demediğini bırakmadı. Sonuna kadar haklıydı. Filistin meselesinde "siz öldürmeyi çok iyi bilirsiniz" diye İsrail başbakanına "one minute" çıkışı yaptı. Onda da haklıydı. E ne oldu şimdi?Yazık...
  • 2 Yıl Önce

DENİR

osman BU TİPLERE MAKYELVELİST DENİR

Ali

Asıl içimizdeki siyonistlere dikkat edin derken kendi siyasi menfeatleri için gün doğdu zanneden omurgasızlara dikkat etmek gerek. Sıkıntı burada, diğerleri açık herkez görüyor zaten.
  • 2 Yıl Önce

(Gercek ) Bir Dost:))

Filistin davasi bütün Muslumanlarin ortak davasidir...Fakat devletler arasinda sonsuz distluk ve sonsuz düşmanlik yoktur...Çikar iliskileri vardir...En çok da mesela Türk ve Kemalist numarası yaparak provokatörlük yapam kripto haçlı ve kiliç artiklarina dikkat etmeliyiz...Özellikle Islam'a sürekli "Ortaçağ zihniyeti" diyerek hakaret eden kriptolari hemen tanıyabilirsiniz...

Bir Dost

Gerçekten asıl içimizdeki siyonistlere çok dikkat etmek gerekiyor. Hele birisi var ki amerika siyonistlerinden madalya bile aldi. Millet kac yildir geri ver diye bagiriyor, ama her nedense geri de vermiyor.

ersan

.. filistine destek ve savasmak icjn gazze ye
  • 2 Yıl Önce

Bir Dost

Islam ve Müslüman düşmanlığı genel itibari ile şizofrenik kronik bir ruh hastalığıdır...
  • 2 Yıl Önce

YERİNE

kokmuş post HİÇTE ÖYLE DEĞİL AKLI AHLAKI BİLMİ ADLETİ ÖNCELEMEK DEMEKTİR ARAP BEDEVİ SAFSATASI HURAFESİ YERİNE SEN KENDİ ŞİZOFRENİNE ÇÖZÜM ARA

Adem

ezilen Filistinli'nin, ezilen Kadın'ın yanında olmayan kısaca ezilen her canlının tarafında durmayan kişi çifte standart içindedir maalesef.
  • 2 Yıl Önce

Tencere

Kılıçdaroğlu'na helal olsun be hiç beklemezdim not aldık bu tavrını
  • 2 Yıl Önce

Askan

... ermeni birinden ne demesini beklerdiniz
  • 2 Yıl Önce

Nufus memurumusun

nerden biliyorsun?

hüda partili

Birilerinin bu insancıklara Hamasın yabancı müzisyenleri hedef almadığını,savaşlarda böyle yanlışlıkların olabileceğini hatırlatmalı.İkincisi Filistindeki yahudilerin katlinin şeran ve aklen ve vicdanen ve ahlaken caiz olduğunu,ister sivil ister yaşlı çocuk bütün yahudilerin katlinin vacip(veya caiz) olduğunu bilmek lazımdır.Daha ana sınıfında arapları nasıl öldüreceklerini öğreniyorlar ve bütün insanlığın onlara köpeklik yapmak için yaratıldıklarına inanırlar.EĞER O BÜTÜN İNSANLIĞIN HAYSİYET,AKIL VE ŞEREFİ VARSA YAHUDİLERİ YOK ETMEK İÇİN ORTAK AKILLA HAREKET GEÇİP YAHUDİLERİ YOK ETMELERİ LAZIMDIR.bİR TEK BİONTEK AŞISI BİLE YAHUDİLERE KİN BESLEMEYE VE İNTİKAMA GÖTÜRMEYE KAFİDİR.DAHA KORONA ÇIKAR ÇIKMAZ AŞIYI ORTAYA SÜRDÜLER.ÇÜNKÜ KORONAYI ONLAR ÜRETTİLER VE AŞI ZATEN HAZIRDI.MİLYONLARCA İNSAN KALP KRİZİNDEN ÖLDÜ BU AŞIDAN.
  • 2 Yıl Önce

Hemso

Fuze veya top atesi filan dusse haklisin da, adamlar muzik konserini basip turisti oldurup, soyup, bir de marifet yapmis gibi tekbir getiriyorlar. Yani Mossad Ajanina bile git Hamas kiliginda bu salakligi yap desen yapmaz!

Kasım Hoca

Yıllardır AkPartide vekillik bakanlık başbakan yardımcılığı yapan BÜLENT ARINÇ EFENDIYI atlamışsınız..
  • 2 Yıl Önce

Uğur

Hamas kadınları tutukladıysa ne olmuş? Suçları varsa, işgal ve kara zulüm rejimine destek için suç işliyorlarsa elbette tutuklansınlar, hatta öyle suçlu kadınlar yasal ve meşru şekilde dayaktan geçirilip uzun süre esir edilsinler. Karılar kutsal inek mi? Suçları yanlarına kâr mı kalmalı? Böyle İsrailli kadın yaygarası yapanların epey bir kısmı, bilhassa orta hâlli veya züğürt olanları karı düşürmeye çalışan zamparalardır, zamparaların zavallı takımıdır. Bu salaklar anlamıyorlar ki zevk alıcı değersiz laikçi olanları dâhil olmak üzere (belki ama belki sadece hepten sapıtıp kafası böcelenmiş ve büsbütün lezbiyen olmuş olanları hariç) kadınlar erkeklerce sahip çıkılmayı ve hizmete koşulmayı severler, baş tacı edilip ezik ezik yağ çekilmeyi değil. Bu durum onların biyolojik yapısındandır. Düşünün: Bir kadın çok kas sporu yapsa dahi "kanepe patatesi" bir ortalama erkeğin kasları bile kadının kaslarından daha fazladır, dıştaki yağ tabakasının altında. İşte bu biyolojik yapılarıyla ilgili olarak kadınlar sahip çıkılmaktan ve koruyan ve ekmek getiren erkeklerin altında hizmet vermekten hoşlanırlar. Ve işte bu yüzdendir ki modern güçlü karılar orta hâlli ve fakir erkeklere burun kıvırıp zengin gaddar erkeklerin peşinden koşarlar ve kendilerini onların ayaklarına atarlar, çünkü onlar gibi güçlendirilmiş kadınların korunması ve beslenmesine katkı yapabilecek erkekler artık sadece bu zengin tabakadan erkeklerdir. Zengin olmayan zamparalar ise ancak aşırı magandalık taslarlarsa kadınları biraz cezbedebilirler, ama zengin değil idikleri için şansları kısıtlıdır, sadece geçici olarak ve daha nadiren ve daha az güzel karıları düşürebilirler. Mazbut iffetli bir erkek olarak zamparaların zavallı kısmına zamparalık dersi vermek gibi bir amacım yok; ama zampara yalancı zenginlerin propagandası yüzünden olan, toplumun genel yanılgısını açıklıyorum. Böyle izahları zamparalığın yöntemini çözememiş zavallı yalaka zamparalar için değil, toplumun geneli için yapıyorum. Özellikle de karı hakları şarlatanlığına kanan müminler için ve bir de öyleleri için ki onlar belki de tevbe edip imansızlıktan ve feminizmden vazgeçeceklerdir.
  • 2 Yıl Önce

EVET TAKTIM

Burda kac yuz yorumcu var, hicbiriyle bir derdim yok, evet taktim, ayni kisi degilse 3-4 kisiye, onlari adam edip efendice yorum yazdirana kadar burdayim ben!Ustelik sizin gibi bos gezenin bos kalfasi da degilim, ikinci doktorami yapiyor, dorduncu yabanci dilimi de ogreniyorum. Zircahillerle ara sira dalga gecmek kafami bosaltiyor, hobi oldu bende, cunku cehalet, acz ve zavalliginizi okudukca cok egleniyorum. Kendi kednime, yat Nefer, bunlar bu kapasitesizlikleriyle seriatin s'sini bile getiremez, Atam'in heykelleri bile bunlara yeter, hatta artar diyorum:-)

YOK Kİ

sosyalist BAŞKADINI YAZABİLECEK AKIL KÜLTÜR YOK Kİ NE BEKLİYORSUN ZIR CEHALETTEN

Mehmet

Uğur kardeş herif hasta, Allah şifasını versin demekten başka yapılacak bir şey yok.

SÖYLÜYORSUN

uğursuz ASIL KARA ZİHİN FİKİRLİ KAFALI OLAN SENSİN.

Haydar

Ugur kardes provokatör binbir surata bakma sen...Insan gibi cevap vermek ve karşı görüşünü hakaret etmeden yazmak yerine böyle araya girerek pislik yapar bu..

Kemalist

Nefer yoldaş da insanevladi gibi cevap vermek veya karşi fikrini söylemek yerine veyahut söyleyecek bir şey bulamayınca hemen pislik yapıp saldırıyor...

Uğur

Sosyalist rumuzlu yorumcu da mı Nefer'in kendisi? Öyleyse herifteki takıntı ve gayrete bak.

Nefer

Sosyalist Kardes, dun de yazdim sana, kale alma, gordugun gibi fiil ehliyeti yok bunun..

Uğur

Bu veya bunun benzeri benim dünkü yorumumdu. Şimdi kim benim adıma buraya tekrar kopyaladı? Her kelimesini kontrol etmedim. Kopyalarken değişiklik yapmış olabilir. Ne takıntılı tipler var yahu!

Uğur'a yanıt (sosyalist)

sen nasıl bir kadın düşmanısın? Her gün aynı yorumu gönderiyorsun..

Arifa

Asıl töris israil destekcisi amerika filistinlilere yaşama hak tanınmıyor dünya hapishansinde Allah yardımcları olsun. Mescidi aksada siyonist  postalarından kurtlur Filistinlilerde insan
  • 2 Yıl Önce

Ahmet Faruk

İyi parti fetöşün siyasi ayağıdır. Filistinli müslümanları desdeklemesini beklemeyin bu fetö ablasından.
  • 2 Yıl Önce

Sosyalist

Birgün gazetesi sosyalistlerin kurduğu bir gazetedir. Sosyalistler de her zaman doğrunun, haklının, mazlumun yanındadırlar. Zulme maruz kalanın kim olduğuna, etnik kimliğine, inancına bakmadan yaparlar bunu. İnsanım diyen herkesin yapması gerektiği gibi. Bence siz de Birgün gazetesi kadar olun her zaman sayın yazar. Güçlünün değil haklının yanında olun.
  • 2 Yıl Önce

Uğur

Bir de utanmadan diyordun ki sosyalist var, sosyalist var. Güya kendin gerçek bir antikapitalist olarak sosyalizmi düzgün temsil ediyordun. Şimdi gelmişsin, kapitalist Kavala ve Soros'tan fonlanan, CIA ile iltisaklı Birgün gazetesini savunuyorsun. Her tarafınız ahlak tanımazlık, her tarafınız yalan ve aldatmaca. Bin kere yazıklar olsun. Allah her şeyi kaydediyor.

Muhterem

Ne dedi reis devletler arasında sonsuz bir düşmanlık yoktur. İsrail ile ilişkiler tam da düzelme aşamasında iken niye tekrar bozalım. Sonuçta milyarlarca dolarlık gaz buldu İsrail ve bu gazın ülkemizden taşınma durumu var.. Arapların alayı kuyruğunu kıstırmış itidal çağrısı yaparken bize mi kaldı yaygara koparmak. Diyeceksiniz ki dilsiz şeytan mı olalım. Olmasak ne değişecek ki. Mavi Marmaradan bu yana Ne değişti ki
  • 2 Yıl Önce

Uğur

Araplar dediğin, mümin Arapları temsil etmeyen, Arap ülkelerinin zorbaları zaten siz Zilletçilerdendir, Gül ve Davutoğlu ve Arınç gibi ve de bu yazıda bahsedilen Akşener gibi Zilletçi muhafazakârrr kesimdendir. Onlar bize referans değildir. Hepsi Deccalperest aptallıklarıyla kendilerini dünya ve ahırette felakete sürüklemektedir.

Kuzulari kurdun yemesine sessiz kalan, hatta destekleyen barbar batinin icimizdeki uzantilari

.........
  • 2 Yıl Önce

şüayıp

Allah vatan,millet,din sevgisini daim eylesin amin
  • 2 Yıl Önce

Nefer

Amin yoldaş amin...Inşallah böyle yaza yaza doğru yolu bulacaksin:)))

Ahad

Siyonist israil, isgalci, zalim ve terrorist bir devlet. Elinde yuzbinlerce masum insanin, cocugun kadinin kani var. Ama ayni sekilde dusmanin yaptigi gibi similar silahsiz insanlari oldurmek ve tum dunyaya yayinlamak, pek akil kari degil. Gir asker hedefleri vur, askerleri oldur esir al ama gentler yaslilari cocuklari esir alip oldurmek hakliyken haksiz duruma dusmeye sebep oluyor. Sebebi ne olursa olsun, kim yaparsa yapsin sivilleri, kadinlari, cocuklari oldurmek kabul edilemez. Ister siyonist israil, ister davasinda hakli filistin ya da hamas.
  • 2 Yıl Önce

şüayıp

Yüce rabbime çok şükür ...
  • 2 Yıl Önce

Kemalist

Icimizdeki ve disimizdaki azinlik radikal dinciler de biz de gibi emperyalizm ve siyonizme karsiyizdir, ama aradaki fark Kemalistler anlamadiklari seyleri her gun papagan gibi tekrarlamaktan beyinleri dumura ugramadigi icin akli-fikir-mantik-rasyonel dusunce sahibidir ve 16. yuzyila kadar 16 Imparatorluk kurup dunyayi titreten, Cin'e bile Cin Seddini insa ettiren yuce Turk 1517'den sonra yavas yavas ayagina vurulan pranga nedeniyle dunya hakimiyetine ara vermek zorunda kaldigi icin gecici olarak dunyaya hakim olan bu seytani guclere yeterli guce ulasmadan gelin bizi yok edin anlamina gelecek salakca karsiliklar vermez. Dunyanin acik ara en buyuk fanisi Ataturk'u Lozan'da biraz frene basmak zorunda birakan bu rasyonel dusunce idi ama bunu beyinleri dumura ugramis yobazlara anlatmak imkansiz.
  • 2 Yıl Önce

(Gercek) Bir Dost

"Türk" ve "Kemalist" numarası yapan binbir kiliga geren kripto provokatör dikkat..Yine yaramazlık pesinde:))))

Bir Dost

Ben dinledim Banu abla, ama yine de curet edecegim. Cunku basarisiz olursam sorun degil, zaten alisigim, sahibim aynisini surekli yapiyor bana!

Banu Alkan Ablanız

Ataturk'u Koruma Kanununu kaldırmaya kalkısanlar bence eyleme gecmeden once gülüm sarkımı birkac defa dinlesin derim. Yani kendi yararlarına olur da bir hatırlatayım dedim.

Molla kasım

Koruma kanunu kaldırıldığı zaman maskeniz düşecek takviye ordunun başındaki şahsın Filistin cephesini kimlerin isteğiyle terk edip Adana’ya kadar kaçtığını herkes gün gelip öğrenecek yapılan sabetayist yahudi senaryoları açığa çıkacak kıçı kırık yunan haymanaya gelinceye kadar halkın bekletildiği denize düşen yılana sarılır kabilinden sahte kahramanlar üretilmek için ne dolaplar çevrildiği gün yüzüne çıkacak errol gerald isimli yahudi dönmesi tc yi biz kurduk diyor YouTube ye yaz da dinle artık senelerce yalanlarla beyni yıkanan milletimin evlatları gerçeği görmeye başladı neden atam Fatih yavuz kanuni Alparslan ın israilde bir büstü yokda başkasının var yazılacak çok şey var daha bu hususta vicdanı olana bu kadar yeter yobazmış dinciymiş bu sözleri Allah cc ve peygamber ne demişlerse öyle olmalı diyen müslümanlara söylüyorsunuz siz hakikatta müslüman değil müslüman görünmeye çalışan münafıklarsınız (habibim kitabın bir kısmını kabul edip bir kısmını inkar edenler varya işte onlar gerçek kafirlerdir)münafıklara duyurulur

tek derdimiz gazete manşetleri olsa !

ingilizler toprak vergisini yüksek tutarak ödeyemeyenlerin toprağına zorla el koydu ve yahudilere ülkeye yerleşmeleri karşılığında bedava dağıtıldı..Filistin halkı toprak sattı diyen ahlak yoksunları maalesef halen var..bugüne kadar yapılan zulmü görmeyenler müslüman değil, sitede yorum yazanlara çok takılmamak gerek..gavur gavurluğunu yapacak..30-35 kadarı akitin haberleri ile inşallah hidayate erecek..bu siteye gelmelerinde de bir hikmet olabilir..kalplerinde az da olsa bir ışık var görünüyor ! 1.dünya,2.dünya savaşlarını müslümanlar çıkarmadı,Irakta kitle imha silahı yalanı, Afganistana,Suriyeye demokrasi getireceğiz yalanları ile milyonlarca müslüman şehit edildi..Asıl üzüldüğümüz konu : müslümanlar sessizce izliyor ,müslümanım diyenler Müslümanların HALİFESİ olmasını istemiyor,kendi kafalarından uydurdukları bir İslami hayatı yaşamak istiyorlar,şeriatın ne olduğunu dahi bilmeyenler var, Arap aşıkları diye müslümanları itham ediyorlar, eğer bunu söyleyen müslümanım diyorsa zaten iman yok,maalesef böyle absürd müslümanlık yaşayanlar da var ! Filistinde bir ateş varken üzülmüyorsan geçmiş olsun ! cehennem boşuna yaratılmadı.. yapanın yanına kar kalmayacak..
  • 2 Yıl Önce

MUZAFFER

ELİNE SAĞLIK, NİYE ŞAŞI YORSUNUZ KİMİN YANINDA İSENİZ ONLAR DANSIN, BERABER HAŞROLUN SAHTEKAR LAR MÜNAFIKLAR, FILISTIN İÇİN ŞEHİTLERİMİZİ ALLAH C.C HAZRETİ MUHAMMED MUSTAFA SAV KOMŞU EYLEYE AMİN, DİNİ İSLAMA DÜŞMANLARIDA LEŞ..
  • 2 Yıl Önce

selim

... Erdoğan şöyle dedi:Tarafları itidalli olmaya cağırıyorum....
  • 2 Yıl Önce

Sahi

Yok canım Erdoğan öyle birsey dememiştir.o ümmetin umudu.dunya lideri.

Kemal

Elhamdülillah müslümanız.islam tek hak dindir. Sizinkinin dediği gibi dört hak din yok, tek hak din var, o’da İSLAM’dır. Müslüman filistinli kardeşlerimizin yanındayız,hem kalbimizle hemde kalıbımızla.Fakat dinimize göre, müslümanın düşmanına karşı galip geleceği galip ihtimal olmazsa saldırıya geçmesi caiz değildir, aksihalde intihar etmiş olur.Bu ise haramdır. Hamaslı kardeşlerimiz galip geleceklerine inanıyorlarmı?Yoksa katil yahudinin müslüman kanı dökmesine,onların yeni yerler işgal etmelerine yol’mu açtılar.bunları düşünmeden de edemedim. Hacet namazı kılıp, müslüman kardeşlerime düa etmektende başka elimden bir şey gelmedi.
  • 2 Yıl Önce

Dogru soylemis

Agzina saglik.
  • 2 Yıl Önce

İslamın Neferi

terörist israil müslümanları öldürürken, siviller öldürülüyor diye mesaj yazmayı bırak ! yorum dahi yazmayan ahlaksızlar..şimdi yahudilere acımaya başlamış! gavur bunlar,50 yıllık yahudi zulmünü örtmek için herşeyi yaparlar...sitenin en altına yazıyorum ki ! okusunlar...imansız tipler yine sıraya girmiş yorum yazmaya

Kimin

Tarafları itidale çağıran erdoganin mi.
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23