• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

1 dolar = 1 avro! Hepsi bu kadar mı?

35 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Ercan

Şu yazının kendi içinde zerre kadar tutarlı yanı varmı Allah aşkına...her kelimesi zırva... mantıksız.. sırf yazmak için yazılan tekrar tekrar beyinsizlik alameti olan yazı... Boşuna bu gazeteyi 10 kişiden başkası okumuyor...
  • 4 Yıl Önce

Anti-yavuz

Yavuz,isimli yorumcu: solcular seni babaladı sanırım:)) bilinç altına kötü işlemis..
  • 4 Yıl Önce

Recep Dengiz

ALİ BEY AZİZ VATANIMDA ŞEREFLİ TÜRK ORDUSUNUN ŞEREFLİ ÜNİFORMASINI GİYMİŞ. BİR DAMLA PETROL BİR DAMLA KANDAN DEĞERLİDİR DİYEN ZALİM SÖMÜRGECİ AMERİKANIN KUCAĞINA OTURMUŞ. ŞEREFSİZ DARBECİLER VE YILLARCA 27 MAYIS DARBESİNİ BİZLERE BAYRAM OLARAK KUTLATAN. VATANSIZ EZİKLER VE 15 TEMMUZ DA DARBE İLERİ HEZİMETE UĞRATAN AZİZ MİLLETİMİN BAŞARISINI DEĞERSİZ GÖSTERMEYE ÇALIŞAN. KALEMİNİ RUHUNU SÖMÜRGECİ ZALİMLERE SATAN FONLANAN BESLENEN. VATANSIZ EZİKLERE LANET OLSUN.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Me değişti gwro 1 dolarla gitti şimdi dolarla me varsa satiyoruz
  • 4 Yıl Önce

M Seyfeddin Ulucak

Tamam da güzel kardeşim, ihracat rekor kırıyor derken ithalatı niye söylemiyorsun? Her şey çok kötü, iyi hiç bir şey yok diyen çapsız muhalefete saydırırken, sizin de her şey iyi, kötü hiç bir bir şey yok demeniz, adalete uygun olmuyor, vesselam!...
  • 4 Yıl Önce

Sami

Yok bu kadar olurmu...1 dolar = 1 avro Oda = 20 TL ! Hepsi bu kadar
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Zaman harcayip ne demis dedim merak ettim. Hakkaten merak ediyorum Tl nin %1700 luk deger kaybetmis oldugu bir parayla %5 lik 10 luk deger kayiplarini karsilastirabilmek icin nasil bir birikim gerekiyor.
  • 4 Yıl Önce

Hasan

Biz 1 dolarin 1 tl olacagini saniyorduk
  • 4 Yıl Önce

Ali bey

Niyet okumalarla, hayal mahsülü konuşmalarla dolu bir yazı. Kim gazeteci yaptı seni? Gazeteci belfelerle konuşur. Yazıyı gözünden uydurmaz.
  • 4 Yıl Önce

Türkiye güçleniyor

Türkiye güçleniyor, her konuda devrimyapıldı, Devrim. Görmüyorlarmı?
  • 4 Yıl Önce

yasemin

İnşALLAH, düne göre daha iyiye gidiyor, dahada iyi olur en büyük temennimiz.
  • 4 Yıl Önce

Recebin  

Masallah dedigin üç saat yaşamıyor. Dolar,avroyu geçti ya la...
  • 4 Yıl Önce

Waşington portakalı

An itibarı ile dolar,euroyu geçti vaziyet alın..ihracatcılâr,babalara geldi...
  • 4 Yıl Önce

İkisi de siyonizmin para birimleri

Cumhuriyeti de onlar kurduğuna göre bir milyona dayanan para vardı. Uşaklarına davranışları farklı mı oluyor diye düşünür müyüz yoksa ülkede müslüman oranı fazla ondan dolayı mı bu para biriminin farklılığı ve alım gücü az.
  • 4 Yıl Önce

lütfi

İslamın yeşili diye yola çıktık ama gömleğimizi çıkarıp doların yeşiline koştuk.
  • 4 Yıl Önce

Ali

O şöyle demiş, bu böyle demiş sokak muhabbeti.. 
  • 4 Yıl Önce

Alkan

Almadan sağlamışsın.  
  • 4 Yıl Önce

Mertürk

Para sıkıntısı olmayan zengin CHP liler lüks otoyol köprü vb kullanacak , bunları kullanmayan fakir aK partililer de bu yol köprü vb ile övünecek, üstelik zengin CHP liler bu yol ve köprü parasının dörte birini ödeyecek fakir ak partilide vergileri ile geri kalan dörtte üçünü ödeyecek. Osmangazi köprüsü kâr a geçmiş!!? Ali bey öyle diyo
  • 4 Yıl Önce

Hala bekliyoruz...

Jöleli, bir dolar bir TL olacak demişti..
  • 4 Yıl Önce

Okur

Euro dolar karşısında değer kaybetmeye devam edince Avrupalılar kesin Euro'larını bozup dolar alıyorlar.
  • 4 Yıl Önce

Prof. Mahzar Baglı

Yarın senden 11.kata çıkıp f16 lara kafa atanlar hakkında bir yazı bekliyoruz.. 
  • 4 Yıl Önce

Filinta

Ali bey, "bağımsiz türk medyasi " ne demek! Bunlar " TAM BAĞIMLI SÖMÜRGE MEDYASI " Hemde göbeklerinden bağlı.  
  • 4 Yıl Önce

Hasan Tahsin

Düzeltelim... Dolar 18 TL den 12 TL ye İNMİŞTİ. Sonra çıktı yine... şu anda da 17;45 Ya hakikaten... her şey güzel yani yazıya göre... Faizler düştü. (14 u gören var mı bir yerlerde?) Ihracat rekor kırıyor.(Ama ithalat dam bahseden yok...) kür düştü (!?) Enflasyon normal...!!??
  • 4 Yıl Önce

AVNİ

Sayın yazar Avukatsınız ama ekonomi ayrı bir ilimdir biraz ölçüyü kaçırıyorsun her akşamın bir sabahı vardır.Yolsuzluk rüşvet adam kayırma ekonomisinden birazda bahset.
  • 4 Yıl Önce

ahmet fazıl

Şüayıp kardeşim Cenabı Hak müslümanları cinni ve insansı şeytanlardan korusun...
  • 4 Yıl Önce

Gerçekler

Hepsi bu hacı...ithalatının %70 ,ihracatınında %50 si,AB ülkelerinden..avro ile alıyorsun,satıyorsun..yakında kagıt,mürekkep bulup basamazsın o gazeteyi..gerçi 3/4 bin satıyor yada satmıyorsun..
  • 4 Yıl Önce

Orhan İnan

BU TOPLUMUN İSLAMIN ERDEMİ İLE BULUŞMASI ŞART..KONUŞUR İKEN DOĞRULARI GÖRMEZDEN GELEMEYEN,İFTİRA VE İHANET ETMEKTEN ŞEYTANDAN KAÇAR GİBİ UZAK DURAN İNSAN PROFİLİ ANCAK İSLAM İLE MÜMKÜN..YOKSA NANKÖRLERİN FİNK ATTIĞI BİR ÜLKEDE HUZURU BOŞUNA ARAYARAK ÖMRÜMÜZÜ GEÇİRİRİZ. O GÜZEL YAZILARINDAN BİRİNİ DAHA OKUMUŞ OLDUM ELLERİNE SAĞLIK..VARLIĞIN BİZLERE GÜÇ VERİYOR..ALLAH A EMANET OL.
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Yandık bittik kül olduk millet aç bir ekmek alamıyor . Kim diyor CHP . CHP nerde yollarda ( bilhassa yeni yolları köprüleri utanmadan kullanıyorlar ) . Bodrum , sahiller kilitlenmiş eyvah devlet nerede biramı alamadım aç kaldık böyle devlet hükümet mi olur . Derhal istifa etmeliler . Villama pardon on beş odalı küçük ! Evime gidemiyorum . Kurban mı o da ne hayvan kesilir mi ? Yahu benim kebaplarım pirzolalsrım nerde kaldı açlıktan öldüm . CHP li olarak protesto ediyorum . İnanın abartmıyorum . Bunlar devlet yönetmeye talip ne yazık ki halktan uzak halkla alakaları yok küçük marjinal bir CHP işte .
  • 4 Yıl Önce

AHMED

Kaleminize sağlık Ali Bey. Bir vatandaşın düşüncesi ile, sorumlu bir yöneticinin düşüncesi hiçbir zaman bir olmaz. Bir düşünür diyor ki: " Basit bir insan bir problemin. 4-5 şıkkını, çözüm yolunu düşünür.Ama akıllı ve sorumlu bir kişi 15 türlü yolunu düşünür." Cumhurbaşkanımız ülkemixin geleceğini, nüfudumuz 150 milyon olunca şu anki köprülerin , yolların yetmeyeceğini düşünür. Türkiyenin geleceğini düşünür.Ama CHP liler gelecekte torunlarının bu yollardan geçerken dua edeceklerini idrak edemezler. Onlar patates, soğan, saman derdindeler. Bir akrabam ,Marmariste çalışıyor. "Oteller ful dolu, müşterileri geri çeviriyoruz " diyor.
  • 4 Yıl Önce

MUZAFFER

DEVLETİN. İÇİNDE. MAAŞI ALIP. KÜFREDEN. BILE. İSTEYE. GÖREVİ NI YAPMAYAN. VATAN. HAYINLERI. ÇOK...100.YIL.OLDU.KIM.ÇALISMIS..KILER..YATMIŞ.....MÜNAFIKLAR...ÇOK.. ÇOK...??????.?.
  • 4 Yıl Önce

Yavuz ..SAMİ. ..CAN...A..

Sami..kardeşim. .yorumunuz.için. .teşekkür. .ediyorum..muaffakiyet..diliyorum...CAN..kardeşim. .tek..noktadan..bakmayıniz..TURKİYEMİ. .SON..20..YILDA....NELER...KAZANDI.........SAVUNMA..SANAYİMİZ. ..ALTYAPISI. .ÜST. .YAPIMIZ...SAĞLIK. .SİSTEMİMİZ. ..ULAŞIM. ..SİSTEMİMİZ. ..TÜNELLER. ..KÖPRÜLER. .BARAJLAR İMİZ. .DOGALGAZ...NÜKLEER. SANTRALİMİZ. .LÜTFEN. ..GOGOL. .DEN...BAKINIZ........ÜLKEYE. ..ATATÜRK TEN. .SONRA...BİR. .ÇİVİ. ..CAKİLMAMİS. ....TOPYEKÛN. ..KALKINMA. ..KOLAY...DEĞİL. ..SIKINTILAR..SANCILAR..OLACAK.....KORE...HALKI...7..YIL...CUMARTESİ. .GÜNLERİ. .DEVLETİNE. .BEDAVA..ÜCRETSİZ. .ZORUNLU..ÇALIŞTI. ...SORUYORUM...SANA...KIZILAY. ..YEŞİLAYA. .TSK.VAKFINA.....BAĞIŞ. ..YAPTİNİZMİ. ....LÖSEV. .E..BAĞIŞ. .YAPTİNİZMİ. .....LÜTFEN. ..GENİŞ. ..DÜŞÜNÜN. ....KOLAY...DEĞİL. ..TERÖR. .SAVAŞ. .pandemi..Kalkınma. .Ekonomi. .
  • 4 Yıl Önce

YAVUZ

DEVŞİRME SOLYANDANÇARKLITAIFE. .......DÜNYADAKİ. ....KRİZLERİN. ..SAVAŞLARİN. ..İÇ. .SAVAŞLARİN. ...DARBELERİN. ..KATLİAMLARIN. ..İSYANLAR İN. ..FAİLİ MEÇHUL. ...CİNAYETLERİN. ..SUİKASTLERİN. ..TERÖRÜN. ..ANARŞİ NİN. ..SORUMLUSU....SUÇLUSU. ..FAİLİ. ..ABD...DENİLEN. ..HAYDUT..KATİL. ..DEVLETTİR. .............TÜRKİYEDE. .İSE. ..BU..HAYDUT..DEVLETİN. .USAKLARİ. .TASMALI...ELEMANLARI....CHP KK. .PKK..HDP..FETO....MERAL...TEMEL..AHMET LER. .BEBECENLER...GİBİ. ..DEVŞİRME LER. .CAKMA..SOL..TAYFA DİR. ...........85..MİLYON. ...İNSANIMIZ. ...BU..GERCEGİ. ..BİLMELİ. ..GÖRMELİ. ...ANLAMALİYİZ. ....O..ZAMAN....ÜLKEMİZ. ..HUZUR..BULUR....
  • 4 Yıl Önce

Can

Dolar 18liradan 12 liraya inince demissiniz ama bu kir korumali mevduat aciklamasi sayesinde oldu. Ayrica 1.18 olan dolar/euro paritesi 1’e indi ama tl tam 3 kat deger kaybetti dolar karsisinda. Hem de yillardir tum ekonomistlerin yapmayin etmeyin tamamen yanlis politikalar sonucu. Piyasalar affetmez, ekonomi bir bilimdir...
  • 4 Yıl Önce

Sami

Pandomi ve savaşın bütün dünyada etkili düğü zamanlarda felaket tellallığı yapanlar ,şehir şehir gezenler bu bayramda sahilleri,tatil beldelerini niye gezmiyorlar..kalabalıktan,arabaların kuyruklarından bahsedemiyorlar,vallahi marketler yağmalanmış gibi..alkol şatışları patlamış,insanlar aç,aç diye koşturanlar nerede ,çıksanıza yollara..yakıt gerçekten pahalı ama arabalar hep yollarda....Halkımızı kandırmayın,biraz da iyi olan gerçekleri görün....
  • 4 Yıl Önce

şüayıp

Cenabı hak müslümanları cinleşen insanların şerrinden korusun
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23