• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

M. Kemal’in elini ayağını öpmeli miyiz?

83 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Din Size Kaldı ise...

Cahil Zihniyet, yaptığı yorum ile cehaletini ispatlamış ve "En çok gürültü boş tenekeden çıkar* sözünün hakkını vermiş.
  • 3 Yıl Önce

Doğruya doğru...

Falih Rıfkı Atay'ın Zeytindağı kitabını okumanızı tavsiye ederim. 
  • 3 Yıl Önce

Yazar

Bizler inanan insanlar olarak helâli haramı unutursak Fatih Altay life lafı bapıştırır. Ona o lafı söyleyememek gerek efendi.
  • 3 Yıl Önce

Okur yazar

Tencere dibin kara seninki benimkinden kara. 
  • 3 Yıl Önce

Yorumlara ekleme yapan editör

Ingiluzlere uşaklik eden senin dedendi. Gemiye binip tüyen de buyük dedendi. Sen iyi bilirdin arap kıçı yalamayı. En buyük meziyetinizdir.
  • 3 Yıl Önce

Mete

Kamalist demek betonlaşmış kafa demektir. Kamalist mantıkla alışverişi kesmiş kimse demektir. 
  • 3 Yıl Önce

Cahil zihniyet

CHP zihniyeti kadar sığ,cahil,bağnaz,tutucu,sabit fikirli,öğrenmeye kapalı,dünyaya at gözlüğü ile bakan,çapsız,senelerdir aynı hiç bir şey ögrenmemkte direten,sloganlardan,boş laflardan milim öteye geçemeyen,prof. da olsa gazeteci de olsa cahil ya da okumuş da olsa zerre farketmeden sabit fikirlerinden ve az önce yazdığım özelliklerinden vaz geçmeyen başka bir zihniyet dünyada az bulunur.Tam müzelikler.Bilmezler,öğrenmezler,bilmedikleri herşeyi de bildiklerini iddia edip Atatürk'ü ve onu koruma kanununu da arkalarına alıp mütemadiyen bu toprakları devlet yapmış, Kurtuluş Savaşı'nın kahramanı Müslümanlar'a saldırırlar.
  • 3 Yıl Önce

Fatih

Kim öper elini ayağını bizi ilgilendirmez ama sen ve yandaşların her gün el ayak yalıyor yalakalıkta tarih yazıyorsun neden biliyor musun Allah tan korkmadan yalan iftira husumet kin nefret kusuyor kul hakkı yiyorsunuz
  • 3 Yıl Önce

Kaleli isimli yorumcuya cevap

Herkes aklına gelen her şeyi konuşuyor vallahi. Konuş bakalım, ne konuşacakmışsın. Belli ki senin yüreğin yetmiyor.
  • 3 Yıl Önce

ruslan

adını bile anma
  • 3 Yıl Önce

Mehmet

Nuran Devres biz bilmiyorduk sayende öğrendik..
  • 3 Yıl Önce

Maskeli Balo

Yorumlarda öyle uçuk bilgiler var ki ne diyeceğimizi bilemiyorum! Azad isimli yorumcu, Nutuk okumadınız mı? Sivas kongresinin tamamı manda konusu ile geçiyor. Görüşmeler sonunda Kemal Paşa Bekir Sami bey'e : Manda konusu sizin anlattığınıza göre çok da endişe edilecek gibi değil diyor. Meal yazdırmasının sebebini Kazım Karabekir Paşa, Paşaların Kavgası kitabında anlatıyor! Milli mücadele yapıldı, yedi düvel dediğiniz Yunanlılardan başka kimseyle savaşımız yok, Nutuk'a da bakın İngilizlerin verdiği destek ile üstelik. Evet yedi düvel bir yerde karşımıza çıktı, Lozan'da! İngiliz, İtalyan, Fransa, Romanya, Hırvat, Sloven, Sırp ve dahi Japonya ( Ne alaka ise) Din konusunu için de 1931 yılında okullarda okutulan TARİH II kitabına da mı bakmadınız?
  • 3 Yıl Önce

Davut Demir

El ayak öpme kişilik sorunudur. Yalnız AKP iktidarı kadar dış politika da yalpa yapan bir iktidar görmek nasip olmadı.
  • 3 Yıl Önce

Ömer

Ali bey bunlar hep böyle bir slogan bulmuşlar öyle işi götürüyorlar . 
  • 3 Yıl Önce

Azad

Ülkemi yedi duvelden kurtaran,bana vatan hediye eden,dinimi diyanetimi Allah'ın nasibiyle veren, özgürlük veren, herkesi eşit gören bir sistem getiren, Kur'an'a uygun her işi ehline veren, şura yolu ile kararlar alan,manda ve himaye kabul etmeyen,hakedenin her mevkiye gelmesini sağlayan Atatürk ve silah arkadaşlarının sadece eli ayağını öpmek yetmez önünde saygı ile eğilip en güzel dualarlada yad etmemiz gerekir, nokta...
  • 3 Yıl Önce

Oğuz Han

Altaylı'ya cevap verdiğiniz için yazık. Gereksiz bir adam cevabı bile haketmiyor.
  • 3 Yıl Önce

Maskeli Balo

Nuri kardeşim, camilerin kapatılması,yıkılması, meyhane, nalbant, asker koğuşu ( Sultanahmet Cami) ve CHP teşkilat bürosu yapılması yalan değil, belgeli ve kanun ile resmi gazete de yayınlanarak yapılmıştır.  
  • 3 Yıl Önce

NURAN DEVRES

Türkler ve Araplar tamamen farklı 2 ayrı ırkdır.  
  • 3 Yıl Önce

Kamil

Teşekkürler Ali Bey, elinize sağlık.
  • 3 Yıl Önce

P.. ali

Atatürk ün elini ayagıni degil ... öpmeli gerici  
  • 3 Yıl Önce

 arkadaş

Çok haklısın, sana inanıyorum 
  • 3 Yıl Önce

fako

Ya hocam bırak Atatürk'ün ayağını öpmek isteyenler gitsin anıtkabire elini ayağını öpsün ama başkaları adına kimse konuşmasın.Hele hele o Altaylı denen İslam karşıtı embesil isterse gitsin  ....ını öpsün.Ona da bu yakışır.Postal yalayıcı 
  • 3 Yıl Önce

RECEP DENGİZ

ALİ BEY YILLARDIR BİZLERE CEDDİMİZ OSMANLIYI KÖTÜ GÖSTERİP SÖMÜRGECİ ZALİM BATIYI HEDEF GÖSTEREN LOZANI ZAFER DİYE YUTTURMAYA ÇALIŞAN KALEMİNİ RUHUNU ZALİM BATIYA SATAN VATANSIZ EZİKLERDEN OLACAKSAK ALLAH CC CANIMIZI ALSIN.
  • 3 Yıl Önce

ALLAH'IN 1 KULU

BİZİ ARAPLARDAN UZAKLAŞTIRANLAR, ONLARLA KILIÇ SALLIYOR,SPOR KULÜPLERİNİ ONLARA SATIYOR. ÜLKELERİNDE YATIRIM YAPSINLAR DİYE YAPMADIKLARI ŞAKLABANLIK KALMIYOR.
  • 3 Yıl Önce

Kemalist akpartili

ARAPLARIN İŞİNE KARIŞSAYDIK BUGÜN TIPKI SIRİYE IRAK FILISTIN ARAKAN AFGANISTAN LİBYA SOMALI GİBİ OLURDUK .
  • 3 Yıl Önce

KILI

HATTA K.. YALAMALISINIZ  
  • 3 Yıl Önce

Atatürk dogru söylemis! (2) Bircok cümlesi bana ait gibi ama bana ait değil gibi Asılnda ben de bilmiyorum, ne yazdığımı

  • 3 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Yavaş dönün bre kemalistler yavaş dönün bre, başımız dönüyor, bir gün çıkıp Mustafa Kemal istese kendini padişah veya kral ilan ederdi deyip, kendisinin tek adam rejimine karşı olduğunu söylüyorsunuz, ertesi günü Mustafa Kemalin ülkeyi tek başına kurtardığını iddda edip elini ayağını öpmeye davet ediyorsunuz.
  • 3 Yıl Önce

Maskeli Balo

Fatih Altaylı yılların gazetecisi ama ideolojik körlük gerçekleri görmesine ve dile getirmesine engel oluyor. " Araplar Osmanlı'yı arkadan vurdu, onlara güvenilmez" Sihirli cümle bu! Emperyalist haçlının Osmanlı üzerinde ki en önemli stratejik oyunudur bu. Neden Arap ülkeleri hemen bütün yatırımlarını Avrupa ülkelerine yapıyor diye sormayı da düşünür mü acaba? Londra'nın en lüks semti neden Araplar'ın elinde, futbol takımları neden Araplar tarafından satın alınmış, hatta New Castle takım taraftarları Arap kıyafetleri giyerek takımlarının Araplar tarafından satın alınmasını çılgınca kutladılar, bunlar değil miydi Osmanlı-Arap düşmanlığının projesini çizenler.Fransa'nın en önemli beş şirketi, yine takımları neden Araplar tarafından satın alınıyor. ABD neden Suudlarla Aramco ortaklığı yapıyor. Bunları sorgulamazlar, tartışmazlar çünkü kıbleleri Batıdır. Asırlardır Osmanlı'ya, Türk milletine, İslama düşmanlık yapan bütün Batılı devletler Türkiye' ye yatırımlar da sürekli zirvede olurken dost oluyorlar, Araplar çok gerilerde olmalarına rağmen düşman oluyorlar, kafaya bak! Tüm bunların ışığında ortaya şu çıkmıyor mu, BAKIN ARAPLAR SİZİN DÜŞMANINIZ AMA BİZİM DOSTUMUZDUR... Bu kadar bağnaz, bu kadar hipnoz olmuş, bu kadar kısır bir düşünce döngüsünde yaşamak da Kemalist, Sosyalist, ulusalcı geçinenlere yakışırdı zaten.Lozan'da Musul, Kerkük nasıl terk edildi, Irak petrollerinden almamız gereken pay'ın çok küçük bir kısmı hariç geri kalanı neden alınmadı, en önemli Stratejik bölgeler Mısır, Sudan neden İngilizlerle terk edildi bunları sorgulamazlar,Araplara güvenilmez çünkü onlar bizi arkadan vurdu! Peki Araplara güvenilmez ise, Kemal Paşa'nın onların coğrafyası olan Libya, Filistin cephelerinde ne işi vardı!?
  • 3 Yıl Önce

Talihsizlik

Bu ülkenin en büyük talihsizliği, arap ile komşu olmaktır. Arap haindir. Arap dönektir. Arap korkuya, güce ve şehvete tapar. ama ingilizler.. Onlar bizim yurdumuzu kurtarmaya glemişlerdi. Bizi kurtarmak için topraklarımızı işgal etmişlerdi. pardon işgal ne işgali ya.. benim de kafam karıştı. bizingliizleri kovmuştuk değil mi. Yok yok. araplar kötü. ingilizler iyi. hay allah kafam karıştı sizinki karışmadı mı?
  • 3 Yıl Önce

hasan hüseyinoğlu

NE GÜZEL YAZMIŞSIN AYNI SANA BENZEMİŞ
  • 3 Yıl Önce

Antikemalist Akpartili

Kemal Paşa, 1917 Şubat’ında Hicaz komutanlığına atanmıştı, “Buraları boşuna savunmak yerine Anadolu’da savunma yapalım” diyerek atamayı kabul etmedi. Sonradan 1918 Ağustosunda Suriye cephesine atandı, 1,5 ay içinde tüm cephe çöktü, Osmanlı bu yenilgi nedeniyle ateşkes imzaladı, Cihan Harbinde yenik sayıldı! Ne demişler: “Arapların işine karışmayalım”. Madem Arapların işine karışılmayacaktı Irak ile neden Sadabat Paktı imzalandı? Ürdün, Irak kralları(Şerif Hüseyin’in oğulları) neden Türkiye’de ağırlandı? 1923’teki demeçte de Misak-ı Milli sınırları içinde olan ve tüm nüfusu TÜRK olan Batı Trakya’nın Yunanlara bırakılması gerektiğini söylüyor. F.Altaylı okusun:“Bana göre Batı Trakya’nın bize geçmesi zaaftır. Orasını elde tutmak için sarf olunacak kuvvet oradan elde edilecek istifadeye tekabül etmez. Anavatanın selameti için Batı Trakya’dan vazgeçmemiz gerekir. Sorunun gerçek hal çaresi, burasını Yunanistan’a bırakmaktır.” M.Kemal “Eskişehir-İzmit Konuşmaları” 1923 Kaynak Yay., 1993, s.90
  • 3 Yıl Önce

mahmut

Fatih ALTAYLI haklı
  • 3 Yıl Önce

ATATÜRKÇÜ

BU ÜLKENİN KURUCUSU CEPHEDEN CEPHEYE SAVASMIŞ BİR OSMANLI SUBAYI HASTA YATAGINDA HATAYI TÜRK TOPRAKLARINA KATAN BİZE COK GÜCLU BİR TÜRK ORDUSU BIRAKAN GÜCLU BIR ULUS DEVLET KURAN SAGLAM TEMELLERİ OLAN DEMOKRATİK BIR YAPIYI HEDİYE EDEN ÖMRUNÜ TÜRK MİLLETİNE ADAMIS ATATÜRKUN ELİ TABİKİ ÖPULÜR
  • 3 Yıl Önce

Salih

Kurtuluş İslam da, sapkınlıkda değil!..
  • 3 Yıl Önce

ALLAH'IN 1 KULU

ATATÜRK YAŞASAYDI İLK ELEŞTİREN BU ZAT OLURDU. BU ELEŞTİRMEN KENDİNE DAYANAK OLARAK ATATÜRK'Ü SEÇİYOR, TIPKI DİĞERLERİ GİBİ. AKSİ OLSAYDI, DAYANDIKLARINA YAKIN FİKİR BEYAN EDERLER, BİR ESERLERİ OLURDU. YOK, DİKKAT EDERSENİZ BU KESİM HEP BÖYLE, SADECE ELEŞTİRİ VARDIR, BAŞKADA NE BİR YETENEKLERİ, NEDE BİR ESERLERİ MEVCUT DEĞİLDİR.
  • 3 Yıl Önce

JALE ÖZSOY

BİZ KURANI KERIMİ DEĞIL MÜSLUMANLIK DİYE ARAP VAHABİ GELENEGINİ MUSLUMANLIK SANIYORUZ 
  • 3 Yıl Önce

ALLAH'IN 1 KULU

YORUMCU MEHMET... ŞERİAT IN Ş SİNİN ALTINDAKİ NOKTADAN HABERİN YOK, O KADAR CAHİL OLMANA RAĞMEN, BİLMEDİĞİN KONUDA BU KADAR SALLAMANI TAKDİR EDİYORUM. SANA ŞERİATIN NE OLDUĞUNU ANLATMAK İSTERİM, LAKİN BÖYLE BİR CEHALETLE ANLATABİLECEK KAPASİTEM YOK. KUSURA BAKMA.
  • 3 Yıl Önce

Orhan İnan

BÜTÜN ARAPLARI DÖRT DÖRTLÜK MÜSLUMAN ZANNEDEN BİZİM BATI KAFALILAR, ONLAR İLE OLAN HER İLİŞKİDEN ŞİDDETLİ KORKU DUYUYORLAR..UFUK YOK, BAĞNAZLIK BÜTÜN BENLİKLERİNI SARMIŞ DURUMDA..
  • 3 Yıl Önce

+++

Bırakın M. Kemalı, Peygamberlerin dahi elini ayağını öpmem. Kşmse kimsenin bir yerlerini öpmesin kardeşim.
  • 3 Yıl Önce

Kaleli

Kaldırın 5816 delikanlıca konuşalım misakı milliyi 12 adaları ve diğerlerini varmı yüreğiniz .....
  • 3 Yıl Önce

Atatürk dogru söylemis!

Ulu Önder 1910 dan 1922 lere kadar Arap topraklarinda(Filistin, Libya, Tunus, Misir, suriye, Irak) Araplari korumak icin savasti hatta yaralandi!.. sonucta Lawrance kazandi(Yani ingiliz. Ama olsun. Biz araplara düşmanlık edelim. Nerde kalmıştık?). $am'da ve Halep'te sokak catismalari olurken Türk askerlerinin üzerine Araplar Kizgin yaglar döktü(kaynak: Lord Kinnross: Atatürk) (Kaynağımız ne? İngiliz. Dolaısı ile araplara düşmanlığa devam. İngliizlere oyuncak olmaya devam. Keh ke keh)
  • 3 Yıl Önce

Hemsinli

MUSTAFA KEMAL ATATURK
  • 3 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Atamız hz. Ademdir, hz. İbrahim'in milletinden, hz. İsmail' in zürriyetinden, hz. Muhammed'in ümmetindeniz elhamdülillah, evrim teorisini savunup maymundan evrildiğimizi iddaa eden sapkınlarla milliyetçilik yarışına girip boşa tüketeckek ne nefesimiz, nede harcayacak vaktimiz yoktur.
  • 3 Yıl Önce

Mehmet

Ali Bey çok güzel bir tespit ama chp zihniyeti heykelden başka bir şeyden anlamaz ki, atalarının arap düşmanlığı yüzünden bugün bu haldeyiz, ama bunlar anlamazlar...
  • 3 Yıl Önce

bizim derdimiz ELEKTRIK FATURALARI!..

Bunun da sorumlusu CE HA PE mi???
  • 3 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Bu işte bir terslik yok mu sizcede, yahudi Avrupa daki demokrasiyi, refahı, üst düzey yaşam standartlarını bırakmış, Müslümanların yaşamak istemeyip kaçtığı iddaa edilen Filistin,e gidip yerleşmiş bir orada korsan bir devlet kurmuş, yahudi ortadoğu da kendine ait bir devlet kurabiliyorsa, ortadoğu dan Avrupa ya kaçan Müslümanlar da Avrupanın göbeğinde kendilerine ait bir kura bilmelidirler, yani kısas'a kısas durumu var ortada, ve bu tutumu sonuna kadar destekliyoruz.
  • 3 Yıl Önce

cemal

musul ve kerkük sınırlarımız içinde iken oraları masada verenler bu ülkenin fakir olmasına neden olmadılar mı
  • 3 Yıl Önce

Muhlis Yılmaz

Muhterem Ali bey konuyla alakalı değil ama sizden bir ricam var ülkemizin bugünkü sıkıntılı günlerinde sokak lambalarının her sabah yarım saat önce söndürülüp akşamları da yarım saat sonra yakmalarını sağlamak için bi kampanya yapmanızı öncülük yapmanızı rica ediyorum.bunun yapılmasında her hangi bir sıkıntı da olmaz çünkü güneş doğmadan yarım saat önce hava aydınlanmaya başlıyor inanın her gün tüm Türkiye'de sokak lambaları bir saat boyunca boşa yanıyor
  • 3 Yıl Önce

Nuri

Mustafa Kemal’i araştıran, anlamaya çalışan insan sayısı maalesef yok denecek kadar az. Bakın, dikkatinizi çekerim neden-sonuç ilişkisi içerisinde incelemek ve anlamaktan bahsediyorum. Türkiye’de iki grup var, bir tanesi malumunuz Atatürkçü olduğunu söyleyip toz kondurmayan ama Nutuk’u bile okumamış, işkembeden sallayan, kendini entellektüel görüp cahilin önde giden kesimidir. Diğer kesim de yine Mustafa Kemal hakkındaki yalan yanlış bilgileri sağdan soldan duymuş, araştırmamış ve Mustafa Kemal’den nefret etmiş kesimdir. Örnek Camileri ahır yaptılar yalanı gibi. Ben Mustafa Kemal üzerinde uzun uzun düşünüp tartışmamız gerektiğini düşünürüm, doğruları ve hatalarıyla. Ancak o zaman bu dehanın büyüklüğünü takdir edebiliriz
  • 3 Yıl Önce

099

Asim' nesli ile yazan kardeşim sana katılıyorum
  • 3 Yıl Önce

Murat

Allahım ben ve ümmeti Muhammed inşallah korkuda sevgide İtaatte zerre kadar da olsa şirk koşmadan sana kavuşuruz
  • 3 Yıl Önce

Kobal

Ekonomik konjonktürün beraberinde getirdiği sorunları, sonuna kadar istismar eden bu güruh şimdi tok ama yarın acıkınca kuyruklarını nasıl sallayıp da ekmek dileneceklerini göreceksiniz. Çünkü,çıtaları yüksek. Kapının önünde araçları dizmiş olacaklar,benzin için kuyruk sallayacar.
  • 3 Yıl Önce

o.b

altaylı çok biliyor gazeteci olunca herşeyi bildiklerini sanıyor bunlar sanki siyasetci sanki asker sanki ekonomist alttarafı başkalarının ne yaptığına bakan baktığından ne anladıysa onu yazan biri (gerçi bir şey anladıkları yokda)rol yapan artist gibi birşey başkalarının yaptığı ile geçinen onları yazan çızen kendi yaptığı bir şey olmayan yani bir ilizyonist biri gezeteciler böyledir pek dikkate almaya değmez.
  • 3 Yıl Önce

Asım,ın nesli

Mustafa Kemal,in uzak durun dediği araplar 400 yıl bizim idaremiz altında yaşadılar, aynı dinin mensubu olan Türkleri ve arapları birbirinden ayıran şey milliyetçilik fitnesidir, bu fitne ateşini de İngiliz gavuru körüklemiştir, isminin başında Mustafa olacak ondan sonrada araplar dan uzak duracaksın öylemi, Mustafa Kemal araplar dan uzak durun demiş olabilir, biz aklın ve bilimin ışığından giderek, Arapça isimleri olan ama aynı zamanda Arap düşmanlığı yapan fatih altaylı gibi el ve ayak öpmeye, k.. yal...aya meraklı tiplerden uzak durmayı tercih ediyoruz.
  • 3 Yıl Önce

Ahmet

Mustafa Kemal Atatürk kırmızı çizgimizdir ayrı, aklımız dilimiz elektrik faturalarında, ampul leri teker teker söndürüyor haberin ola
  • 3 Yıl Önce

Ahmet GÜNGÜR

Gerçekten içi yanan bir Müslüman olarak olarak söylüyorum. Öne üretim kurumlarını özelleştirme, merhaba sonra da enerjinin yüzde Seksenini ithal et. Bu çok doğru bir politika mı? Sadece dert yanıyorum.
  • 3 Yıl Önce

Nihal

BÜYÜK TUTARSIZLIK!Atatürke övgüler düzer aslında kullanırlar ama nedense sözde temsili chp teröristlerle yürümeyi hatta o kadar özdej homojen olmuşlarki chp hdp ile anılır olmuş ikisi birarada ürünler gibi neden acaba yetmiyor tezkereye hayır diyerek ülkeyi bataklığa sürüklüyor.Atatürk olsaydı böylemi olurdu?Atatürkçü düşünce derneği filan var yani STK lar bu birlikteliğe chp hdp birlikteliğine tezkereye hayır demeye ne diyorlar neredeler ben göremiyorum siz görebiliyormusunuz?Hiç kınayan var mı?YOK YOK YOK chp ile pkk bir arada hem hal olmuş hemde her açıdan
  • 3 Yıl Önce

ZONGULDAKLI

Atatürkün elini tabiki öperiz çunkü türk milletinin dedelerimizin ninelerimizin namusunu ırzını iffetini korumuştur ve bu güzel ülkeyi kurtarıp kurtarmıştır ve sapasağlam güclü bir ülke bırakmıştır
  • 3 Yıl Önce

Nurşen kalaycıoglu

AKPARTILIYIM VE M.KEMALİN BU KONUDA HAKLI OLDUGUNU KABUL EDIYORUM. ARAPLARA GÜVENİLMEZ MALESEF.ÖRNEĞİN KIBRISI TANIYAN 1 TANE ARAP ÜLKESİ YOKTUR 1 DÜNYA SAVASINDA BİZİ INGİLIZLERLE BİR OLUP ARABİSTAN ÇOLÜNDEN ARKADAN VURDULAR ÖZELLIKLE FİLİSTİN KARABAG SAVASINA KARSI CIKMISTIR V.B GİBİ
  • 3 Yıl Önce

Mehmet

Şeriat demek Afganistan demek, Şeriat demek açlık demek, seriat demek hergun gözyaşı kan demek. Muslulanlar niye Avrupaya kaçıyor, Peygamber efendimizin yaşantısına tanıklık eden Müslüman insanlar bile birbirini öldürmüştür, topragi kurumadan huzursusluklar başlamıştır, halifelik kanla savaşla entrikalarla alınmıştır, böyle halifeliğin İslama hiç bir faydası olmamıştır, bir arada tutucu olmamıştır, geldiğimiz noktaya bakarmisiniz, insanlar halifeliği Atatürk kaldırdı zannediyor, halifeliği kaldırmak bizim haddimize değildi, halifelik savaşlarla alınırdı, biz elimizle halifeliği bıraktık, kaldırmadık, araplar kendilerine yeni bir halife seçebilirdi, İslamiyeti doğduğu Suudi Arabistan halifelik makamına sahip çıkabilirdi, Halifelik makamı iptal edilecek bir makam değil ki, yıllardır el degistirmis, başka bir ülke sahip çıkabilirdi. Son söz şeriat bu ülkeye gelsin 20 milyon insan işsiz kalır, açlık gelir,
  • 3 Yıl Önce

kul

Atatürk deyince kanun mu oluyor yani.oda bir ülke yonetmis.iyiside var kötüsü.
  • 3 Yıl Önce

Shane diesel

Atatürķ libyada hicazda filustinde savaşmış 1 subaydır. Arapları çok iyi tanımıştır.sonuçta ne kadar haklı olduğunu cok daha iyi anlıyoruz.
  • 3 Yıl Önce

Korkut

Artik takkeler dustu keller gorundu.Kamalin kim olduguda belli mishel efendinin okulundan dr.Riza Nurun hatiralarini okuyun arsivleri acin gercek tarihi ogrenin sahte kahramanlari hakiki kahramanlari ogrenin bati arap dusmanligi ile Osmanlinin petrolune zenginligine koydu bizim baticilar usaklar itlerinin adini bile arap koydu dinine dusmandan hayirmi gelir dun chp nin sattigi devlet kuruluslarinin listesi vardi face boekda carsaf gibi.bunlarda yalan iftira bati kullugu curuk yumurtalar kokusmusluk .hepsi vardir.
  • 3 Yıl Önce

JALE ÖZSOY

100 SENE ÖNCE BİZİ ORTADOGU BATAKLIĞINDAN ÇEKİP ALAN ATATÜRKE MİNNETTARIZ
  • 3 Yıl Önce

klm

acaba lozanda açıklanmayan - aciklanmasi yasak anlaşmaların arasında batının = ıngiliz ve fransiz in kendi somurdukleri ortadoğu ve afrikadan Türkiyenin uzakdurmasi sartidami vardı acaba ??? ben şahsen bunun olabileceğini düşünüyorum .
  • 3 Yıl Önce

Mertürk

Her şeyin sorumlusu CHP deyin. Çok kişi inanır. Ay a dört şeritli yol yapacağız denilse bile inanırlar. Böyle kolay inanan bir halkı bir çok lider kıskanıyordur.
  • 3 Yıl Önce

Zeyno

M. K. Atatürk.
  • 3 Yıl Önce

AHMED

Kamil61 rümuzlu yorcu. Turkiyede padişahlık kaldırıldı ama İngilterede Kraliçelik var. Arap ülkelerinde krallık var. Sen Arapları Arap liderlerin yonettiğini sanacak kadar c...in. 2000 yılına kadar Türkiyeyi beyaz Türkler, kraliçenin gizli gülleti yönetiyordu. Batılı ülkeler, Eceviti seviyordu. Erdoğanı sevmiyorlar. Düşün bakalım neden. Sen Arapları bize karşı kışkıryan İngiliz ajanı LAWRANCE i de hiç duymamışsındır.
  • 3 Yıl Önce

Serdar Günay

Kurtuluş Atatürk ilkelerinde...Orda din de var teknik de var.Hırsızlığı önleyin yeter.
  • 3 Yıl Önce

Okuyuc

Arapların işine girdikte ne oldu 9_10 Suriyeli ye bakmak zorunda kaldık. Onların gençleri Türkiye'de plajlarda nargile fokurdatirken bizim gençlerimiz orada şehit oluyor. Harcadığınız 100 milyar dolara yakın para da cabası. Elimize ne geçti.
  • 3 Yıl Önce

Namık KASIMOĞLU

Ali bey; o coğrafyalarda mısır,suudi arabistan , libya,fas gibi çok bulundum. M. Kemalin ne dediğini çok iyi anlıyorum. Arapların arasına değil;iki arap ın arasına bu kişilerde olur devletlerde.
  • 3 Yıl Önce

ersan

sen yat kalk M.Kemal ATATURK e dua et ali emmiiiii
  • 3 Yıl Önce

MUSTAFA

"Misak-ı Milli" sınırları içinde yer alan Musul ve Kerkük mevcut sınırlarımız içinde olsaydı,bugün enerji ve PKK problemimiz olurmuydu.? Hee Fatih efendi,sahibinin sesi,Fatih Efendi.
  • 3 Yıl Önce

Umut Özkan

kemalizmi, ingiliz-siyonist çetenin kurduğu malum.. böyle bi söz varsa bile bize değil onlara, gavura yarar.. bunu anlamamak için zır kamalist olmak lazım..!
  • 3 Yıl Önce

Nedim

Sayın yazar ,Hz peygamber ne olursa olsun yerinizi terketmeyin dediği halde okcularin ganimet icin peygamberi dinlemeyisleri,halifelik makam-ı için Hz Osman'ı ,Hz Ali'yi,Hz Hasan 'ı ve Hz Hüseyini bile katletmeleri, 1.dünya savaşında padisah-halife tarafından cihat ilan edilmesine karşın kendi vatandaşımız Arapların hıristiyan ingilizlerle işbirliği yapmaları, küçücük Israille bile baş edemeyişleri , hala günümüzde ülkelerinin diktatörlerle ve kŕallarla yönetilmeleri ,milyonlarca müslüman sığınmacının zengin arap ülkelerine degil ölümü bile ğöze alarak Avrupaya gitmeye çabalamalari vs Arapların çokta güvenli olduğunu göstermiyor.
  • 3 Yıl Önce

Okur

Mustafa Kemal'in "uzak durun" dedigi Arapların dinidir petrolü veya toprakları degildir.
  • 3 Yıl Önce

Zeynep

R.T.Erdoğan
  • 3 Yıl Önce

Özbaş

Niye uzak duracaksak o bölgeden öcülermi? Gerçek düşmanı Avrupa'da görmeyip, sanki Islam Devletleri başlıbaşına düşmanmış gibi bir görüşe sahipler, Atatürk'ü de rahat yatırmıyor bu Altaylı gibi tipler, vereceksin Türkiye'yi al yönet diye, üç gün yönetemezler ama hep kof, içi geçmiş fikirleri vardır, bizim de tavsiyemiz, ağızlarını açmasınlar uzaktan seyretsinler..
  • 3 Yıl Önce

koktu bu ayaklar

ilk behçet kemal’in, faruk nafiz’in temelleri kendi zamanında atılmıştı, torunları sürdürüyor geleneği
  • 3 Yıl Önce

ayak fetişizmi

bulursa öpsün, ama iskarpinlerini öpebilir onun yerine bak, müzededir muhtemelen
  • 3 Yıl Önce

Kamil61.

Bizim ulkede petrol fiskirsa yine bazilari yer halkin yuzde doksani yine ac sefil olur suriyenin irakin isgalden onceki hali gibi Ali bey sen ne anlatiyon.once egitim sonra adalet.Almanyaya bak.bir yerde somurgesimi var petrolumu var.ikinci dunya savasindan cikti bizden sonra 25 30 yilda kendini toplayip en iyi ekonomi sanayi ulkesi oldu.biz yuz yildir din meshep sagci solcu yok basortusu yok darbe yok pkk iste biz kendi icimizde bir birimizi yerken elin yahudiside hiristiyanida ateistide egitim ve kendi vatandasina adaletiyle alir basini bizimki ulkelerle oynarlarlar.petrolun buyuk cogunlugu musluman ulkede bir tane gelismisini goster.halkinin yuzde biri zengin yuzde 99 fakir zenginlerinin karilari avrupali yatlari katlari ucaklari spor arabalari gemileri malikaneleri eglence mekanlari avrupa kulupleri ya kendi halki vatandasi......
  • 3 Yıl Önce

mutmaine

ULUÖNDER Hz.Peygamber , ATAM Fatih S.Mehmed'in izindeyiz...yazınca hazmedemeyen çok oluyor ! neden acaba
  • 3 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23