• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yüzde 90’ı ne yapacaksınız?

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

şu korucuk köylü, 3' den terk, ötü oklu gülen' e bak!

Ne garip değil mi; NATO' lu müttefiklerimizden, BM' li dostlarımıza kadar bütün dünya birleşip tek yumruk olarak bize karşı FETO' yu kolluyor, himaye ediyorlar! Meğer ne büyükmüşsün Türkiye!
  • 1 Yıl Önce

Eğitimli dediniz

Bilmeniz lazım eğitimin gizli temel hedefi öğrenciyi asayiş olaylarına katilmasin işsizlik sayısı kabarmasın diye meşgul edilmesi lazım zaten yetişmiş 2 veya 3 bin insan gerekli onuda seçkinlerin zenginlerin elitlerin çocukları dolduruyor. Öğretmen gardiyan öğrenci mahkum gençlerin en verimli cağı sıralarda geçiyor. En scisida 17 veya 18 yıl okumuş ellerine üniversite diplomasi almış gençler. Ortada işsiz ümitsiz isyankar şeklilde dolaşıyor. Genç görüyor okumakla alın teri ile demekle bir insanın bu uljede bir yere gelemeyeceğini bir kesere sap olamayacağını biliyor. Biz birey olamadık. Birey olabilseydik hesap sorar emek ve alın teri dökerdik. Çevremize bir bakalım zengin niye daha çok zengin fakir niye daha çok fakir. Tain ve terfi edenlere bir bakın nedir bunların özelliği itaatkar iyi bir kull. Bu ülkede pusula şaşırmış eğitim eğitimcilere bırakılmayacak kadar önemli hale gelmiss Biz dünyayı Edirne ile Hakkari arasından ibaret zannediyoruz. Vd kaybediyoruz..?? En basitinden Dışarıya gitmiş bilim insanlarımızın dünya çapında keşif ve buluşlar yaparken Ülkedeki bilim adamlarından niye ses yokk. Niye olsun ki onlardan başarı degil itaat isteniyor adamlarda onu yapıyor. Kısacası ayaklar baş başlar ayak olduğu yerde sonuç ortada
  • 1 Yıl Önce

İsa

Çok doğru söylüyor Allah razı olsun ağzına sağlık benim düşündüklerimi tıpa tıp aktarmış inşaallah hükümet yetkilileri de bunun farkına varırlar da gereğini yaparlar
  • 1 Yıl Önce

Hayrettin Hatunoğlu

Sayın Kavaklı sizde çok büyük bir ilerleme görüyorum. Nihayet Milli Eğitimin gerçek problemlerini yazmaya başladınız. Sizi tebrik ederim. Ülkede %10 eğitilmeye uygun %90 avutulan öğrenci mevcut.
  • 1 Yıl Önce

Lütfi ŞEN

Samimi ve yapıcı düşünce ve eleştirilerini yazmış arkadaşlar ne kadar güzel. Özellikle meslek eğitiminin ortaokulda başlaması fikrini bi eğitimci olarak çok beğendiğimi vurgulamak istiyorum. Bir de meslek liselerimizde geleceği olmayan bazı alanların kapatılması gerektiğini düşünüyorum. Örneğin Çocuk gelişimi bölümüne kayıt olan bir öğrenci okul öncesi öğretmeni olabileceğine inanıyor. Gerçekle üniversite sınavıyla yüzleştiğinde anlıyor ve yıkılıyor. Ya da sağlık alanlarında eğitim veren meslek liselerimizin bünyesindeki hemşirelik alanını ele alalım. Son iki yılında haftanın 3 günü staj eğitimine giden öğrenci üniversitede hemşirelik alanını kazanmak için Fen, sosyal bilimler ve anadolu liselerinden hemşirelik alanının tercih eden öğrencilerle yarışmak zorunda kalıyor ve kaybediyor doğal olarak. O zaman her öğrencinin tercih edebildiği hemşirelik alanı için sağlık meslek liselerine ne gerek var, bu okullara, bu okullarda görev yapan öğretmenlere ne gerek var diye bir soru yöneltiyorum.  
  • 1 Yıl Önce

Filinta

Üstad çok haklısinız..Temelden yanlış olan birçok konu var.. Bir egitimci degilim. Ancak merakım sebebiyle bakanligin orta ögretim kitaplarini zaman zaman inceliyorum..Çok fazla değiştiriyorlar.Daima bir arayış içindeler.. Halbuki çocuklara temel konulari esasli bir şekilde kavraymaya çalismalı. Gerisi gelir.
  • 1 Yıl Önce

Mardinli hoca

Sayın ali kavaklı hocam dilinize yüreğinize sağlık.Hocam bana göre eğitim sistemi eksik ve devlet için millet için hiç bir yararı toktur.Sebebine gelince devlet bu kadar gençler hem bu sistemle okutmak hem çalıştırmak zordur .Diyelim türkiye senede iki yüz bin ünüversite mezun veriyor her sene verdiği öğrencilere iş bulamıyor.Ünüversite mezunları açıkta kalıyor.Lise mezunları bu hesaba katmıyorum.Gün be gün işsizlik çoğalacak.Bana göre çözüm okutmak değil gençleri iş sahibi sanat öğretmekle olur.Devlet kalkınması ve işsizlik önlenmesi için bu üç dala ehemmiyet vermesi gerekir.Bir sanayiye yani oretmek.İki ziraat ve hayvancılık yapmak.Devlet bu iki sektöre çok önem desteklemek gerekir.Üç ticaret e teşvik etmek ve desteklemek.Bu sistemle hem devlet kalkınacak hemde işsizlik azalacak.Devlet ünüversite açması ile bu büyük sorunu çözemez ve çözülemez.Durum meydanda buyurduğunuz gibi yüzde on yedilik liselere yerleşiniz diyerlerine ne yapacaksın?Başka bir sorun ünüversite mezunları iş bulacakları garantileri yoktur.Ne anladık okumadan hiç bir şey sıfır elde sıfır.
  • 1 Yıl Önce

M. Yaşalar

Merhaba. Meslek öğrenmeyi ben daha aşağılara çekmek istiyorum. Teknik ortaokulların açılmasını istiyorum. Ara elemanlar için. Düz ortaokullara öğrenci yığmak eğitimin kalitesini düşürüyor. Teknik ortaokullarında şu an toplumda olan bütün meslekler öğretilebilir. Berberlikten tutun fayans ve karo döşemeciliğine kadar. Sıhhi tesisatçılık, kasaplık, boya badana, oto tamirciliği vb. Gibi bütün meslekler öğretilebilir. Böylece ortaokulların ve
  • 1 Yıl Önce

AHMED

Kaleminize sağlık hocam. Çok önemli bir konudan bahsetmişsiniz.Bence liseler zorunlu olmaktan çıkarılmalı. Lise proğramını yapamayan öğrenciler boşuna oyalanmamalı. Kısa yoldan bir mesleğe yönlendirilmeli. Ayrıca sorular hazırlanırkan okul ders kitabında değil çeşitli Test kitaplarında geçen sorular soruluyor. Çoktan seçmeli metod da bir facia. İnsan zihni olumlu, iyi güzel bir nesneyi seçmeye odaklanmıştır. Bir mağazaya girdiğimizde 10 tane tişörte bakıp; bu olmaz, bu olmaz diye hepsini inceleyip şunu beğendim demeyiz. Tek tişörte, renge odaklanırız. Sınavlarda ise:Hangi seçenek olmaz ,yapılmamıştır, olmamıştir, olamaz yanlıştır gibi mantık zorlayıcı ters sorular soruluyor.
  • 1 Yıl Önce

Asım hoca

E niye durmadan imam hatip açıyoruz o zaman?
  • 1 Yıl Önce

MUSTAFA

Fen Liseleri,Sosyal bilimler liseleri,diğer proje liseleri ile meslek liselerinin elektironik,bilgisayar ile ilgili bölümleri gibi akademik yönü ağır basan bölümlerin öğrencileri sınavla belirlenmeli bunların toplamı %40'ı geçmemeli.Geriye kalanlar meslek liselerinin ilgili bölümlerine ve mesleki eğitim merkezlerine yönlendirilmelidir.
  • 1 Yıl Önce

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23

Bip İhbar Hattı

Yaay İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23