• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Şeyma kızımızın, Erdoğan’a üç teşekkür borcu!

172 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Liyakat

Liyakat ?
  • 4 Yıl Önce

ÖDÜYECEK.

YORUM CÜ tayfur, şeymadenen kız, din düşmanlığı yapanlarla, beraber, Mücahitlikle, alakası yoktur, aksidir. VATAN sevgisi İMANDANDIR, DEVLETE MİLLET E yapılan maddi, manevî zararı ödesinler, POLİS, arabasına, zarar verenlerden parasını alacaktır, Devlet, DEVLET liğini, göstersin
  • 4 Yıl Önce

vaayy be

Ali Abim, Ali Abim!ALLAH(cc) senden razı olsun..Yaz abim doğruları, gerçekleri yaz, abim..Zaten tabii ki biliyorsun ama boş ver insanları, ALLAH(cc) seninle, bizimle bu yeter bize...
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

İstediğim, ürünü alırım, istediğimi de BOYKOT ederim, DİNİ DEĞERLERİMİZ daha önde gidiyor, VATANSIZ, BEYAZ EŞYAYI NE, YAPAYIM, buraya, yazmazsam , her girdiğim, ortamda SÖYLÜYORUM, geziyi, destekledi, finansa ETTİ O NİYE DIŞARDA, NE özelliği, var, zengin olması, BENİM DEVLETİ mi başka Ülkelere peş keş çekmesini mi ? GEREKTİYOR,ona O hakkı KİM VERİYOR. Gezi olaylarını, Boğaziçi üniversitesi olaylarını destekleyenler, zararını maddi, manevi ödemek zorunda SUÇ CEZASIZ KALAMAZ MİLLETE ödetemezler, BU MİLLET UYANDI, Yasin BÖRÜ nün HESABINI VERECEKSİNİZ HESABINI VERECEKSİNİZ HESABINI VERECEKSİNİZ. Finans edenher KİMSE kanun önünde herkes eşittir, zengin DİYE yurdum insanını, öldürme hakkı vermiyor, BOĞAZİÇİ Üniversitesinde , olay büyüyüp oradaki öğrenci ölünce kimin umurunda.
  • 4 Yıl Önce

Hami Koşumcu

Ahhhh Ağabeyim Ahhh  
  • 4 Yıl Önce

Emin Bilge

Tek kelime ile bunlar “mankurt”.
  • 4 Yıl Önce

Orhan Can

Güzel yazmış
  • 4 Yıl Önce

Sedat

Dışı bizden biri gibi, Anadolu kültürünü gösteriyor, ama maalesef içi Boğaziçi kültürü ile işgal edilmiş. Tıpkı kendi evlatlarının katili olan GUGUK kuşunun yavrusuna annelik yapan zavallı Kuş gibi, oda kendi kültürünün katillerine evlatlık ediyor.
  • 4 Yıl Önce

Tayfur Okan

Şeyma kızımız 3 sefer RTE'ye teşekkür edecekse, RTE de 33 sefer Baykal'a, 99 sefer Atatürk'e teşekkür etmeli.. Şeyma bacımızın kimseye minnet borcu yoktur, kula minnet eylemeyen bir mücahidedir.
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

Prof Osman çakmak hoca güneydoğulu ruzumuzu ile çok güzel yazmış, kendisinden ALLAH cc razı olsun. Teşekkür eden kardeşten de ALLAH cc razı olsun, bazen vakit bulmakta, güçlük çekiyoruz.
  • 4 Yıl Önce

Özgürlükçü çagdaş laik nuran devres hanıma

Nuran devres siz kendinizi o hayvanlarla aynı katagoriye koyuyorsanız size diyeceğim söz yok . Yanlı ALLAH lut kavmini eşcinsellik livata dan dolayı helak etti kurandan okuyup öğrenebilirsin.
  • 4 Yıl Önce

Hayvana hakaret etmişsin .

Nuran devres , tam bir batılı laik oryantalist bir kafa sendeki kafa . Ya ataist bile senin dedigine inanmaz 
  • 4 Yıl Önce

Nuran devres isimli yorumcu yanlışsın

Hiçbir hayvan eşcinsellik yapmaz. Sapık fikirlerinizi hayvanlara bulaştırmayın
  • 4 Yıl Önce

NURAN DEVRES

Osmanlı torunu adlı yorumcu, hayvanlar aleminde eşcinsellik, biseksüellik çok yaygındır. Internete girip bakın. Incelemeleri, araştırmaları ve raporları görün. Tırtıllardan büyūkbaşlara kadar. Yani insanlardan çok daha fazla.
  • 4 Yıl Önce

m kaya

Kaleminize,sğzınıza sağlık Ali Bey ancak ben bu kızımızın inanarak türban takan birisi olduğuna inanmıyorum.62 yaşındayım tecrübelerim pıravakasyon diyor. Saygılarımla.
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

İsmail ersoya:kantini işletirken hep şöyle düşünürdüm"bu kız çocuklarının bir günlük yaşantıları kameraya alınıp aillelerine izletilse vicdan sahibi hiç bir ana,baba çocuğunu okutmaz.(otuz yıl önce öyleidi şimdi nasıl bilemem)
  • 4 Yıl Önce

Verdiği pozlar proje olduğu izlenimi veriyor.
  • 4 Yıl Önce

Bekir, ömer , osman ali

Ayşe yorumcu lezbiyen olmak ve sunmak , islama hakaret etmek , 100%52 halkın seçtiği reisi cumhurum atamasını terörize etmek doğrumu oluyor ? .
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Mertürk ; Hak etmediği halde başörtüsü serbestliği birşey ifade etmez ve başörtüsü herşeyi örtmez . Senin sözlerin . attıgın bu iki kılçık hariç diğer yazılarına katılıyorum . İşkembeden , açlıktan öldük bittik dememişsin .
  • 4 Yıl Önce

Fuzuli

Sözcüyü okuyan at gözlüklü tek şablonlu betonlar sözcü de yorum yazabiliyormusunuz ? , size yorum hakkı veriyormu ? Sizi canlı sıfatına kıyuyorlarmı ? .
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Osman; Kula kul olunmaz , ALLAHA kul olunur doğru, sen kimin kulusun ? . BOğaziçi üniversitesindekilerin ve senin kimin kulu kölesi olduğunu bilmedigimizimi zannediyorsun ? . Sahibizin sesi vaşington 'dan ve paris ten geldi duymadıkmı zannediyorsun ? .  
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Kominist bildiğimiz Doğu perinçek bile istanbul sözleşmesinin ne menem pislik ahlaksız sapık bir kanun olduğunu anlamış söylüyor ama ak parti ve ERDOĞAN hala bu sapık ahlaksız kanunu ne diye iptal etmez ?  
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Evet , Ali bey ak parti ve REİS ERDOĞAN dediklerini yaptı allah razı olsun , amma başörtünün ve pardüsönün içide bu dönemde boşaldı , kıymeti değeri bu dönemde düştü . RRFAH PARTİSİ dönemindeki islami dava şuuru kalmadı ve dava insanı yetiştirilmedi .  
  • 4 Yıl Önce

xyyz

Geçen yıllarda, türbanlı hanım sayısı, çok azdı, Üniversiteler de, Anadolu'da, şimdi. Dini inancı gereği mi ? örtüyor, Estetik kaygısı mı bilemiyoruz 
  • 4 Yıl Önce

Türk

Annem başörtülü ama ne zaman tartışsak başörtülülerin çok daha fazla günaha ve batıla eğilimli olduklarını harama çok daha yakın olduklarını at iziyle it izinin birbirine girdiğinden bahsederken ben yapma ana başörtülülere haksızlık oluyor diye uyarırdım şimdi görüyorum ki beş İnsanın bir hayvan etmediği devri yaşıyoruz .
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Ahmet ay ; arabaya geri vitesde lazım , sana geri vites koymamışlar anlaşılan . " ÖLECEKMİŞ GİBİ AHİRET İÇİN , ÖLMEYECEKMİŞ GİBİ DÜNYA İÇİN ÇALIŞ " islamın bir düsturudur hocalar camilerde yıllardır bunu her vaazlarında açılımınıda anlatırlar, demekki cami ve imamla aran iyi degilki bu yazıyı yazmışsın . Dünya ve ahiret ilimlerini ayırınca sizin gibiler türüyor. İki ilmin birleştiği yerede imam hatip deniyor aslında İSLAM OKULLARI olması lazım lakin laik ( islam dışı , kuran zıddı ) bir sistemde yaşadıgımız için yasak ve sizin itikatınıza ve imanınızada ters .
  • 4 Yıl Önce

Ayse

Başörtülü kızımız yanlışa bu yanlıştır diyor, ne var bunda? Başörtülü olan herkes sizinle aynı düşünmek zorunda mı?  
  • 4 Yıl Önce

Klm

Üniversiteler kimsenin değil milletindir ve milletin seçtiği cumhurbaşkanınca atanan kişilerce yönetilir.
  • 4 Yıl Önce

ISMAIL ERSOY

Amet 61, ne yapılmalı bi önerin varmı, bir sepette yüz tane elma var ikisi çürük, sepetin tamamınimi aticaz, yoksa içindeki iki cürügümü. Sen kız çocuklarını okutmayinmi diyorsun, yoksa benmi öyle anlama cahilliginde bulunuyorum
  • 4 Yıl Önce

Slm

Süpersin Ali bey.
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Hz ALİ'YE kafir deyip katledilmesi hükmünü veren harici sapıkları bunlardan ( şeyma gillerden) daha iyi islamı tatbik ediyor yaşıyorlardı itikat ve iman nazarında aynı yerde duruyorlar .
  • 4 Yıl Önce

Hakikat ve vakıa

Analizci ; TÜSİAD , KOÇ , SABANCI , ECZACIBAŞI , OYAK , İSKİ , SGK VE keMAL , KİT , ATATÜRK ORMAN ÇİFTLİGİ , İŞ BANKASI , İSMET İNÖNÜ VE CHP TEŞKİLATLARI DEYİNCE MİLLETİN AKLINA NE GELIYOR? .
  • 4 Yıl Önce

ISMAIL ERSOY

Yerli uzman adlı yorumcu, başı kapalı diye ayrıcalık yapamayız demiş. Bende tam tersini düşünüyorum, bu öğrenciye sosyal medyada yapılan hakaretleri biliyormusunuz, burda bile devam ediyor, farz edelim bu senin çocuğun. Kalpler taş olmuş, yazıklar olsun
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Ahmet 61 , aynen düz danışmışsın . Körle yatan şaşı kalkar. Şeyma kız bu kafayla okulu bitirirse selman rüştüyü bile arartırsa hiç şaşmayalım.
  • 4 Yıl Önce

[email protected]

Allah CC bu ve bunun gibi düşünen ben Müslümanım Türküm diyen insanlara akıl fikir izan versin amin Erdoğan'ı sevecen diye bir zorunluluk yok her yaptığını begenecen diye bir zorunluluk ta yok ama özgürlük demokrasi vb gibi düşüncelerin arkasina saklanıp Müslüman Türk milleti ve vatanı düşmanlığı yapanlarla bir Erdoğan düşmanlığı için bir olan öğrencilere yazıklar olsun Allah CC içimizdeki şeytan i duygulara ve bunları körükleyen lere fırsat vermesin. Amin.
  • 4 Yıl Önce

Mesut

Benim aklım kuranın işaret ettiği HAK ile BATIL arasındaki mücadelenin HZ ademden kıyamete kadar devam edeceğine erer üçüncü yol ise MÜNAFIKLARIN yoludur . İslama kurana HZ muhammede zıd muhalif düşman olanlarla ve bunlarla yol yürüyenler aynıdır isterse çarşaf giysin 5 değil 10 vakit namaz kılsın . Yok A kuşağı yok Ğ kuşağı yok Z kulağı bunlar sadece kavramlar üzerinden iblisin algı tuzağı . Kardeşim KURAN ortada ve ayetler net açık SÜNNETLER ve sahih HADİSLERDE ortada net , eee o zaman ne anlatıyor iblisin okumuş gıravatlı diplamalı sapkın batıl uşakları ? ...
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61 den ismail ersoya

Sayın ismail ersoy:30 yıl önce ünüverste'de kız yurdunun kantinini işlettim.Nasıl değiştiklerine yakinen şahit oldum.Turbanlısı,türbansızi hiç farketmez.
  • 4 Yıl Önce

Gökmen

Ali abi ellerine sağlık Allah Teâlâ senden razı olsun.
  • 4 Yıl Önce

Vicdanlı

Fransada üniversite ögrencileri gıda yardımı için kilometrelerce kuyruk yapmış .Bizimkilerde rektör begenmiyor. 
  • 4 Yıl Önce

okur

Hocam seyma kizimiza guzel nasihatler etmissiniz ama bir kac lafda babasina etseydiniz.IHH gibi bir kurumun yoneticileri arasinda olup da nasil boyle bir kiz yetistirmis.Yoksa biz IHH yi yanlismi taniyoriz.Yoksa digerleride bunlar gibimi. 
  • 4 Yıl Önce

Kimsem kimim

Çirkin güzeli kıskanır. Cahil okumuşu kıskanır. Boğaziçili olamayan olanı kıskanır. Kedi eremediği ciğere mundar der.
  • 4 Yıl Önce

ISMAIL ERSOY

Ahmet 61, kalbi kirli olanın, dili hep kötü söyler Hz. Mevlana. Buda sana kafi gelir sanirim
  • 4 Yıl Önce

Yerli uzman

Başı kapalı diye kimseye ayrıcakık yapamayız.Bu ögrencilerin yaptıgı hak arama degil şımarıklık küstahlık otoriteye saygısızlık . 
  • 4 Yıl Önce

Ahmed 61

Siz şeymayı okulunu bitirince tanırsanız aşk olsun.Öyle bir değişime uğrayacak ki kendisi bile tanıyamayacak kendisini.Oralardaki zehir lenmeleri bir ömür yetmez temizlemeye.
  • 4 Yıl Önce

ISMAIL ERSOY

Bu öğrenci kardeşimiz Boğaziçi universitesinin önünden geçerken gel burası üniversite sende burda oku diye içeri buyur edilmedi. Çok zeki olduğu, her ailenin çocuğunun bu üniversiteye girmesini istediği bir üniversite. Bu kapasiteye sahip öğrenciler kimseden izin almak istemezler, lider ruhludurlar, biraz empati yapın. Bu kardeşimizi suçlarken, yargılarken terazinin diğer kefesine vicdanınızı da koyun, bakın sonucun ne kadar sağlıklı ve adil olduğunu göreceksiniz
  • 4 Yıl Önce

meryem

Bas örtüsüyle okumayı kazandılar ama inandıkları değerleri kaybettiler
  • 4 Yıl Önce

orhan inan

ÖRTÜNÜN KIYMETİNİ BİLSE,...LER,ANARŞİSTLER VE BİLİMUM BÖLÜCÜ YIKICI İMANSIZLAR İLE BİR ARADA OLMAZDI..BOŞ VERİN BENCE ..BU MİLLET NE YAMUKLAR GÖRDÜ,,BUNU DA GÖRMÜŞ ÇOK MU?.ÖRTÜNÜN HAKKINI VERMEYEN ,AÇILSA NE OLUR,KAPANSA NE OLUR?
  • 4 Yıl Önce

Mehmet Ay

Ali Bey, En iyisi tüm üniversiteleri kaldiralalim. Tek imam hatip kalsin. Öbür dünyada bize izafiyet teorisinimi soracaklar. Dinimizi ögrenelim gerisi bos.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı torunu

Bizim İslami hassasiyetlerimize gelince, doğadaki hayvanların yaşam tarzından örnekler verenler, bende lgbt ile doğadan bir örnek vereyim ben hiç çift cinsiyetli sapkın bir hayvan görmedim doğada, Allahu teala her türlü noksan sıfattan münezzehtir, ben böyle yaratıldım diyerek bu sapkınlığı meşrulaştıramazsınız, işin bilimsel yönü ise şudur, insanı hayvanlardan ayıran şey, yaşadığı duygusal gelgitlerdir, hamile olan bir kadın yaşadığı olumsuzlukları karnındaki bebek hisseder, uyuşturucu, sigara, ve alkol bebeğin gelişimi doğrudan etkiler, annenin hamilelik esnasında aşermesi bebeğin uzuvlarıyla alakalıdır, en olmayacak istek bile ne olursa olsun yerine getirilmelidir, ülkemizde cinsiyet değiştirmek yasak değildir, Bülent ersoy ile lgbt arasında bağlantı kurmak abesle iştigaldir, Bülent ersoy tarafını seçmiştir, eşcinsellik sapkınlıktır, erkek erkeğe ilişki ne demek ulan, tövbe estağfurullah!!!!
  • 4 Yıl Önce

MEHMET SEYHAN

Çok güzel Ali bey.
  • 4 Yıl Önce

eser

dünün mağdurları bugünün despotları, dünün mücahitleri bugünün müteahhiti, dünün başörtülüleri bugünün istanbul sözleşmecisi... aydandaki yüzüne bak dünden eser kalmış mı.?
  • 4 Yıl Önce

Analizci

Buradaki iştahlı küfürcü kalabalığa ricaamdır lütfen görüşlerinizi yazın,Cengiz inşaat denilince Mehmet Cengiz denilince aklınıza ne geliyor. 
  • 4 Yıl Önce

Osman a

Bizanslılar tarafından devşirilmiş çocuk. 
  • 4 Yıl Önce

erhan kabardey

fadime şahinde başörtülüydü,hadepeli ismi lazım değil kadında başörtülü,mesele örtünün hakkını verebilmektir,kutsalımıza sövülen bir yerde zafer işareti yaparak poz vermek,polisimize beni yerde sürüklediler diye yalan söyleyip iftira atmak kabul edilemez,esefle kınanır,bu zavallı kız umarım aklını başına alır,çamura yatmaz ve batmaz,umarım,
  • 4 Yıl Önce

Yerli uzman

Ali bey haklısınız da şimdi kime kızacagız.Geçmişi bilmeyen gencemi yoksa oba ulaşmak için hiçbir şey yapmayan o gençleri yalan ve iftiralarla başbaşa bırakan akpartili yetkisiz yetkilileremi ?  
  • 4 Yıl Önce

hakan

Allah ... eylesin böyle müslümanları
  • 4 Yıl Önce

Haci

Ali bey kardeşim bunlar bu bizim iktidarın meyveleri anit kabire bir bak 10 kasımda başı örtülü elinde türk bayrağı şirk koşanları sürüyle yani dünkü abdurrahman dilipakin yazısına bir bak şimdi.televixiyonlarda ki gay ler lezbiyenler uçak tuvaletinde bilmem ne yapan kerim canlar lezbiyen müslümanlar gay müslümanlar çoğu bu dönemde cıktı bilmem bizim diyanet cemaatlar tarikatlar hükümet ne yapiyor? Hangi camiye git hutbenin sonunda para istiyorlar kimse hocalara inanmıyor.uc hafta önce londrada diyanet camide cumaya gittim biri çıktı tam cemaat farza duracak aynen aktarıyorum biz arka da kuran kürsü yapacağız üç yıldır izin aldık fakat türkiye diyanet vakfı yani türkiye bize parayı vermedi ocak ayının sonunda biz inşaata başlamazsak ruhsatımız iptal edilecek buranın masrafı yaklaşık 800 bin ile 1 milyon sterlin olacak sizden yardim talep ediyoruz. 
  • 4 Yıl Önce

Abdullah

Şeyma da gelin kız Hanife gibi sonradan açılmaz İnşaallah
  • 4 Yıl Önce

Osmanli

Turbana takilmayin Huda Kaya denen hdpkklida turban takiyor
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Anlama kabiliyeti olana ancak bu kadar anlatılabilir...iki şak şakşak duyunca havalara girmeyin..ilk fırsatta seni eskimiş temizlik bezi gibi kaldırıp fırlatacaklar...
  • 4 Yıl Önce

keçili71

Ali bey her türbanlıyı sağlam inançlı görmemek lazım. şeyma bana göre kompleksi yalaka tipli birisi. solculara yanaşmış kendini onlara ispat etmek için uğraşan .... bir karekter. yada türbanı süs aksesuarı olarak kullanan azılı bir solcu. kısaca canı cehenneme
  • 4 Yıl Önce

ALİ

Evet Tayyip Erdoğan başörtüsü zulmünü sonlandırdı, fakat hiçbir dönem başörtüsü bu kadar yozlaştırılmadı. Bakın yukarısı başörtülü aşağısı tayt giymiş çıplak. Televizyonlara bakın kocasını bırakıp başka kişiye kaçan kadınların % 90 ı başörtülü.
  • 4 Yıl Önce

osman süzgen

Uslubunuz herkese örnek olsun bu dil davaya hizmettir.tebrikler!
  • 4 Yıl Önce

Cahit

Kapatın boğazıcını kapatın ODTÜ ne gerek var üniversitelere. Eğitime ne gerek var.
  • 4 Yıl Önce

TAM BİR MÜNAFIK

Türbanlı ateist-deist bunlar. Yeşil liberal. Fetö. MÜNAFIK
  • 4 Yıl Önce

mevhibe inal

Osmanlı bölünmek zayıflatılmak istenmişti...Dünyaya açılan, Hukuk-Eğitim-Sağlık-İmar-Ulaştırma-Ordu önemli atılımlar yapan Abdulhamid Han'a Hal kararını kökü dışarıda Mebuslarla birlikte bir Hain, bir Nankör verdi. O sen olma Türk evladı!
  • 4 Yıl Önce

Boğazicili

Baş ortüsü yasağı zamani da , kurallara uymayip ögrencilerin içeriye başörtüsüyle girmesine izin veren tek üniversite boğaziciydi.  
  • 4 Yıl Önce

Durmus

Ali, bu bayan kardeşimiz sizin ezberini bozdu.  
  • 4 Yıl Önce

İstanbullu volkan

Şeyma araziye uymuş Boğaziçi faşistlerin elinde güdülen bir argumandir sadece.  
  • 4 Yıl Önce

Alpertunga28

Allahbrazi olsun, ağzınıza sağlık anlayana odum gibi dosdoğru sözler. Basortusu yasaginin hala uygulandığı yıllardı. Sosyalist bir bayan öğretmen üniversite sınavına girecek başörtülü bayanların başörtülerini kafalarından hızlıca çekip çıkarmaktan bahsediyordu. Bunu yaparken çene altında örtüyü başa tuttutan iğnenin yüzünü yırtma ihtimalini de odadakilere tuhaf bir keyifle anlatıyordu. Şimdi o sadistler hümanist oldu, yasağı kaldıranlar ise güya faşist ... Rabbim tüm şaşkınlara, yolunu kaybetmişlere hidayet nasip etsin.
  • 4 Yıl Önce

Fındık kurdu

Bugün sözcü de İsmail saymaz ne döktürmüş be..
  • 4 Yıl Önce

Fatsalı

Ve simit 2 TL.
  • 4 Yıl Önce

M. Fatih

Lut kavmini hatırlayın. Lut aleyhisselamın karısı da sapkınlarla beraber olduğu için helak oldu. Başörtüsü mü kurtaracak!
  • 4 Yıl Önce

M. Ali

Bu gençler 20 yaş civarında. Yani 2000 yıl doğumlu. Yani akp dönemi,onun eğitim sistemi gençleri. Biraz düşünsenize gençleri bu hale getiren kimlermiş..??
  • 4 Yıl Önce

Kadir

Tam da soyleyceklerimi yazmışsın  
  • 4 Yıl Önce

BEN

ARÇELİK ürünlerini, BOYKOT ediyorum 
  • 4 Yıl Önce

EMİN BEKTAŞ

Güzel bir tespitler olmuş.Bu tespitleri gençlerimiz ile paylaşmamız gerekiyor.Bu mücadeleler erken unutuldu.Bu zulümleri yapanları gençlerimiz hatırlamalı ki onlara yaklaşmamalı.Gençlerimiz,geçmişte bu zulümlere sessizkalan ve destekleyen siyasilere tepkilerini versinler..
  • 4 Yıl Önce

Meva

KÂBEME, SALDIRAMAZLAR, DUR. BENİ DE fişlesinler BENMÜSLÜMANIM, ülkem TÜRKİYE MÜSLÜMAN,
  • 4 Yıl Önce

YASİN

MÜSLÜMANIM, KUTSAL KÂBE'MİZE SALDIRAMAZSIN, DURACAKSIN. BENİ DE FİŞLEYİN.GURUR, DUYARIM.
  • 4 Yıl Önce

Aden.

RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN YANINDAYIM.
  • 4 Yıl Önce

Dürüst

ŞU LAİKLİK KELİME si, YASAKLANMALI.nokta 
  • 4 Yıl Önce

İsmail zaza

Şimdi siz şeyma kızımıza ne söylersen söyleyiniz, kızımız eğer kripto bir eleman ise ne yazar ne nasihat yaparsan yap beyhude, benim oğlum katsayı mağduru idi imam hatipli olduğu için ecevitin yani 28 şubat zulumune maruz kaldığı için ancak sağlık yüksek okuluna hemşirelik bölümünü kazandı katsayı mağduru olmasaydı türkiyedeki en yüksek tıp fakültesine girerdi şöyleki dicle üni.tıp fak.taban puanı o zamanın puanı ile 202 puandı çocuğumun puanı ise 210 puandı.malesef haksızlığa uğradı. Şeyma kızımız boğaziçi sosyolojide okuyorsa bunları hiçmi araştırmadı bunları bilmiyormu hangi çağda yaşıyoruz biliyor biliyor o başındakı başörtüyü istismar için kullanıyor.islama inanan azıcı inancı olan lgbt, vb. örgütleri nasıl savunur.  
  • 4 Yıl Önce

yergören

Şeymanın başörtüsünden ziyade yapmış olduğu zafer işaretini görmek lazım. Başörtülü Şeyma üzerinden muhafazakar dindar kesimi yanlarına çekmek istiyorlar. Yani bu kız onlar için kullanımlık bir aparat.
  • 4 Yıl Önce

EVİM

bunlar anlamazlar yazdıklarınızdan hocam bunlar nato kafa nato mermer.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Bülent Ersoy a sarayda yemek verin. Sonra LGBT tü kaka deyin.
  • 4 Yıl Önce

ALLAH'IN 1 KULU

ALİ ABİ, ESRA EROL, MÜGE ANLI EKOLÜNDE PROĞRAMLAR VE BU PROĞRAMA ÇIKAN KONUKLARIN EKSERİYATI KAPALI... LAKİN BU KAPALILIK TİYATRO KOSTÜMÜ GİBİ SIRITIYOR. MİZANSEN KAPALILIKLARI OKADAR AŞİKAR Kİ! KAPALILIK, KADINA ÖZELLİKLE SİMASINA BİR NUR KATAR, AMA BUNLARDA O NUR YOK. ALLAH İÇİN KAPANMAK İLE TİYATRODAN KAPANMAK ARASINDAKİ FARKI KİMSE YUTMASIN 
  • 4 Yıl Önce

Ahmet

Tarihe not düşüyorum ali abi benim yorumu yayınla lütfen.Tutturmuşlar protesto hakkı bizim mahalledeki yaranma sevdalıları dahil.Bireysel haklar hariç askeri öğrenci üniversite öğrencisi memur bilumum devletten hizmet ve maaş alanlar protesto yapamazlar yapmamalılar haklı bile olsalar yapamazlar hakkı olan mahkemeye gider.Sezer 1 oy alanı atadığında niye kimse eylemm yapmadı?28 şubatta bırak kendini eşi örtülü diye binlerce memuru askeri ihraç ettiler.Cılız gösteriler hariç bu hak ehli insanlardan kurum basanı gördünüzmü. 
  • 4 Yıl Önce

Mehmetçik

Bu kız ağzıyla kuş tutsa zerre kadar kıymeti yok bir defa bu YA LAN CI 
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

yorumcu OSMAN a aslında benim, görüşümde, polis arabasını, kullanılamaz,duruma getirdiler, amerikada, bir tuhaf, yürüyor, diye zarar verebilir diye arkadan vurup öldürüyor 
  • 4 Yıl Önce

Kadir emmi

Sana bir sey sorcam ama Allah adina dogru cevap ver. Cifte vatandasmısin yoksa sadece o ülkenin vatandasimısin?
  • 4 Yıl Önce

KAMAÇ

Bunlara Çok İyi Ders Vereceksin V Ömürleri Boyunca Hiç Unutmasınlar...Okulla İlişiğini Keseceksin...Yarın Birgün Çoluk Çocuğa Karıştığı Zaman Çocuğuna O Utanç Günlerini Anlatsın...
  • 4 Yıl Önce

Ömer

Bu yazıyı tüm haber kanallarında , haber bültenlerinde yayımlamak lazım . Özgürlük diye ortada dolaşanların ne olduğunu cümle alem görsün. Kaleminize , yüreğinize sağlık Ali İhsan Bey !!!
  • 4 Yıl Önce

Ne diyorsun YASEMIN..

Bugün cok sert, hasin ve gaddarsin... nedir bu sinir, aman sinirlerine hakim ol..
  • 4 Yıl Önce

nb

Bu kadar mı serinkanlı bu kadar mı güzel yaılırdı bir yazı... Eline, bilgine, zekâna sağlık...
  • 4 Yıl Önce

Mmmmm

Çok mütevazi bir yazı hocam da..kim anlar bundan Şeyma mi?
  • 4 Yıl Önce

Metin

Su yilisik kız insanın midesini bulandiriyor muslumanlikla alakası olmayan bu prototipi neden haber yapıyorsunuz  
  • 4 Yıl Önce

Murat YILDIZ

Yorumları okudum, Prof.Dr Osman ÇAKMAK bey çok güzel özetlemiş. Yorumu tam bir köşe yazısı olacak bir yazı. Allah razı olsun. Öncelikle kendisine, Hak ve Hakikati haykıranlara Selam olsun.
  • 4 Yıl Önce

Misafir

Kesinlikle ailesinin ve bu kızın fetoyle ilişkisi oldugunu düşünüyorum öyle lay loy lom seçilmiş bir kız degil  
  • 4 Yıl Önce

Tunç

Yanlarında kırıtarak poz veren Şeyma için eminim yanındakiler, Allaha ve peygambere inanan ahmak, şeklinde düşünüyorlardır. Ne diyelim. Rabbim, Şeymayı beraber olduklarıyla haşretsin. AMİN.
  • 4 Yıl Önce

Halil

Yazarımız, Şeyma birilerinin gazına gelmesin, imanları imanına uymayan insanların etkisinde kalıp savrulmasın diye yazmış bu yazıyı. İnşallah Şeymalar okur da, bir düşünürler.
  • 4 Yıl Önce

Harun

Ablaları Çileyi çekti bunlar ise sefasını sürüyor. Aynı kurtuluş savaşındaki gibi
  • 4 Yıl Önce

Dürüst

CHPHDPKK İPFETO DEVA GELECEK partililer, kendilerine çeki düzen vermek zorunda 
  • 4 Yıl Önce

Vahap Kalyoncu

Her evden böyle bir defolu "mal" çıkar.
  • 4 Yıl Önce

Yavuz 1517

Biden'ın ve soros'un çocuklarına karşı sonuna kadar #ERDOĞANINYANINDAYIZ
  • 4 Yıl Önce

Rıfat

Bu kız kuvvetle muhtemel fetönün zombilerinden!..
  • 4 Yıl Önce

Kadir bashoruz emmi

Sen niye kaanat etmedin gavur dediğin Almanya'ya gittin oradan hariçten kafiyeli kafiyeli yorumlar yazıyorsun para var huzur var ele verir talkini kendi yutar salkımı
  • 4 Yıl Önce

Nebahat Albayrak

bu kizimiza bi bakmak lazim acaba tehtitmi etti hocalari,yoksa ne isi var ibnelerle protestoda
  • 4 Yıl Önce

Ali Baba

... AKPARTİ nın kusurlarına ayna tutun,,,hak yükselsin,,, akparti de kendine çeki düzen versin...halk ikna olmuyo r
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

RECEP TAYYİP ERDOĞAN'IN YANINDAYIM YANINDAYIZ.
  • 4 Yıl Önce

Myavuz

Bu bayanın ne Şeymalikla ne Imam Hatiplilikle alakasi kalmamın imanın 70 kusur şubesinden bir olan Haya duygusu da kalmamış objektife sırıtarak verdiği poz LBGTL.li olduğunun karinesi. Allah Ana-babasina sabir versin.
  • 4 Yıl Önce

YASEMİN

LGBT diye, ÜLKEMDE bir birim KALMASIN İĞRENÇ ler, DEFOLSUNLAR ÜLKEMDEN gitsinler uşaklığını yaptığı ülkelere, onlardada, sağlık Sistemi çökmüş gıda kamyonları ile cesed taşıyorlar.super ülke kalmadı, süper ötesi yerlerde sürünen yerle bir edilen Ülke kaldı, ALLAH cc tarafından, birde bunu görmeyen ahmak gurup.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet ,guneydoguluya

Kıskanmayacaksın.Biz çocuklarımıza torpil ararken,bunlar islamin ilk emri olan oku emriyle haraket ediyorlar.Biz dindarlar bu okullari kazandıkça almadılar mi.Tembel,uyuşuk, bilinçsiz,deist gençlik bizde,;okuyan,çalışan,faydalı olan,kafası çalışan gençlik onlarda.Bizim torpille doktor ettiğimiz adam dün milyoner yarışmasında kafatasındaki soğana sarımsak dedi.Simdi bu doktor kime hizmet eder
  • 4 Yıl Önce

HOMOTOKMAKUS

Sayin yazar, sen de bu kizi gercek musluman sanarak nasihatlar cekmissin de cekmissin ! Bunlar rol yapan tiyatro sanatcilari,aynen bir zamanlar ben muftu karisiyim diye kendini yirtan chp li kadin gibi.Bu akil hastasi katillerde sinir yok,illa da dunyayi ya yikacaklar ya da uzerindeki insanlari robotlastirarak yok edecekler,ucuncu bir sunduklari alternatifleri yok
  • 4 Yıl Önce

YASEMİN

CUMHURBAŞKANIMIZ, Anne ve HOCALARIMIZIN, önünde eğilin DER, bunlar, kendilerini, lgbtli, Terörist sevici mandacı zihniyet Yunan sevici haçlı uşağı ,yetiştiren , chphdpkk ipfeto Soroscu Bilimsel çalışmalar, yaptırmayıp, zeka gerileten SÖZDE öğretim görevlilerine KUL OLMASINLAR, KUTSAL KÂBE'MİZE, SALDIRAMAZSİN DURACAKSIN.ORADA.Ben onların Süleyman mabedi ağlama duvarına, SAYGI GÖSTERİYORUM, BENİM KUTSALIM A dokunmasınlar CHP'liler, gitsinler uşaklığını yaptığı ülkeye gitsinler, ÖZ VATANINDA azınlıklar beni yönetemez BENİM DİNÎ DEĞERLERİME SAYGI GÖSTERMEK ZORUNDA sın Meclisten DEFOLSUNLAR Ermeniler vatanhainligi yapıyor benim Meclisimde duramazlar. BENİ DE fişlesinler, BENMÜSLÜMAN TÜRK Evladıyım, BEN YASEMİN, İSLÂMÎ DEĞERLERİME SAYGI GÖSTERİYORUM, Fislenmekten onur gurur duyuyorum. KÂBE ME, SAYGI GÖSTERMEK ZORUNDA sın.
  • 4 Yıl Önce

Ers61

Güzel yazdın abicim lâkin Şeymâ kızlarımızın okuyup anlayacağını zannetmiyorum. Bir vakitlerin mağdur muhafazakârları ve çocukları; refaha, paraya ulaşınca yaşadıkları zulümleri unuttular, kendilerini insan yerine koymayanların hayat tarzına özendiler. Allah'ın azabı çetin olur. O her şeye şâhiddir. Allah, istikametinizi bozmasın.
  • 4 Yıl Önce

Kader

Bu kesinlikle fetönün beslemesi yoksa böyle tuzağa dusmez
  • 4 Yıl Önce

ali ragıp

Şu kız için harcanan emeğe yazık. başka konularda yazı yazın.
  • 4 Yıl Önce

Osmanlı torunu

Sahtekar oğlu sahtekarlar, biz Müslüman değiliz diyemiyorlar, biz laikiğiz diyorlar, yoksa şeymaları yanlarına çekip kendi ideolojilerine nasıl hizmet ettirecekler, bu sahtekarların İslamla, Müslümanlıkla alakaları yok ama, biz vergi veriyoruz biz ne dersek o olacak deyip, Müslümanların ezanı hangi dilde okuyacaklarına, giyim kuşamına biz karar vereceğiz diyorlar, Amerikada 30 milyon Fransadan 10 milyon Müslüman yaşıyor, bu ülkelerde yaşayan Müslümanlar vergi vermiyorlarmı acaba, bu dediğim ülkelerde bir müslümanın başbakan yada bakan olması mümkünmü, çoğunluğun Müslüman olduğu ülkemizde parlamenter demokrasi denen ucube seçim sisteminde bir ateist, Hristiyan, ve yahudinin laikliği kullanarak başbakan, bakan, ve cumhurbaşkanı olması mümkündür, onun için halkın doğrudan seçip görev başına getirdiği cumhurbaşkanlığı hükümet sistemine karşılar, gelmesin denildiği halde çubuktaki şehit cenazesine gidip oradaki insanları proveke eden Kemal kılışdaroğlunu camide cemaatle göreniniz varmı, islamda Müslüman olmayan anaya babaya bile itaat yoktur, İslam kişi ile Allah arasındadır diyen münafıklar, öldüğünüzde cenaze namazınız kılınması için orada bulunan cemaatin sizin adınıza şahitlik yapması lazım, camiye gitmeden cemaatte katılmadan, kendinizin Müslüman olduğuna inadırıp milleti kandıra bilirsiniz, Allahı kandıramazsınız.
  • 4 Yıl Önce

Ziya

Ağzına sağlık sayın yazar güzel bir yazı olmuş ana şeyma anlamaz o her şeyi günlük gülistanlık sanıyor okumak het zaman böyle kolay sanıyor 2 kız babasi olarak o gunler gözümün onune gelince çıldırıyorum ana seyma kendini destekleyen ne idiyu belli olmayan insanlata kullandırıyor ona guzuluyorum yarın bir bez çaput gibi atılacaktır şimdiden haberi olsun
  • 4 Yıl Önce

mu

yen nesil bunları bilmez bunların ciğeri beş para etmez özgürlük sdaece onlaradır sen br şey istesen irtica olur. reis iyi bir şey yapmışarı kovanına çomak sokmuştur reisin yanındayız
  • 4 Yıl Önce

Cemal şimşek

Ali bey sizin görüşlerinizi her zaman önemserim Akit gazetesini 1993 veya94 kuruluşundan beri hergün almışsam evimde bir eksiklik hissederim sizinde görüş ve düşüncelerinizi çok önemserim yanlız şeyma denilen bu hanım bana pek melül birisi gibi gelmiyor orda bulunan terör odaklarıyla beraber yuh yuh diye şarkı söylerken o teröristlerden daha fazla havaya sıçrayıp ANIRIYOR DU bu kız CHPKK NIN bir elamanı vardı hani müftü karısıyım diye ortaya çıktı sonra ne mal olduğu anlaşıldı birde şu kırmızı gülyalı kız vardı ya hani şu gezi darbesinde onunda ne mal olduğu sonunda ortaya çıktı ya hah işte bu kızda tıpa tıp onlar gibi fazlası var eksiği yok
  • 4 Yıl Önce

Rabia Zafer

Teşekkür Etmek mi? Onun Beyni Yıkanmış Birilerinin Maşası,Kuklası Olmuş Farkında Bile Değil. O Yūzden Asıl Dūşmanlarına Alet Oluyor.
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Reis,sakin hakkınızdan vazgeçmeyin,eğikleyim,dalkavukluk yapmayın demisti konuşmasında.Genclerde uyguluyor.Ne değişti,ekonomi,asi,işsizlik.Bunlari konusmayalim
  • 4 Yıl Önce

Yasemin

Öğrencinin,Bilim istemesi DEMOKRATİK HAKKIDIR, BOŞ KAFA, SADECE DEVLET E karşı suç işleten, zeka gerileten, SÖZDE , öğretim görevlilerini, ÜNİVERSİTE den kovma, DEMOKRATİK HAKKIDIR BOŞ KAFA yetiştiren, Devlete Terörist sevici, yetiştiren, SÖZDE öğretim görevlisi ni kovmak en DOĞAL hakkıdır, Öğrencinin, MELİH BULU gibi zekâ geliştirecek, BİLİM ADAMI yetiştirecek, Bilim Buluş yaptıracak öğrenciler BİLİMSEL çalışmalar yaptıracak REKTÖR ve AKADEMİSYEN istemesi EN DOĞAL hakkıdır Öğrencinin öğrenci velisinin. DOĞAL, DEMOKRATİK, HAKKIDIR.
  • 4 Yıl Önce

Mertürk

Olaya sadece başörtüsü ve imam hatip liseleri olarak mı bakacağız. Ahlak ,namus,aile ,kul hakkının yenmemesi, torpil ve kayırmanın olmaması, ehliyet ve liyakata önem verilmesi vb önemi yok mu. Yani şekilden ibaret içi boşaltılmış bir İslam ile olmaz. Her şeyden önce İslam ahlak dinidir. Baş örtüsü her yanlışı örtmez. Bugün imam hatip lerde bile deist lık artmış sa ,çoğu yerde başörtüsü şekilden ibaret gibi vakar ve tevazuu dan uzak, hakketmediği yerde ise, baş örtüsünü serbest kalması tek başına birşey ifade etmez. Yıllarca Dilipak haklarını savunduğu başörtülüler tarafından mahkemeye verildi. Başörtüsü savaşı kazanıldı ama örtünün içindeki başlar kaybedildi.
  • 4 Yıl Önce

Ibrahim Alkılıç

Bu kızı mümkün olsa zamanda yolculuk yaparak, 28 Şubat gunlerine götürsek, oralardaki başörtülü kızlarımıza yapılan zulümleri bir bir, tane tane görse, geri döndüğünde fikrinde hiçbir şey değişmez. Fikrinden zerre kadar geri dönmez ve boğaziçi'ndeki sapıklar ile beraber olmaya devam eder. Çünkü bu iş bir iman meselesidir. Ben o imanın zerresini bu çocukta göremiyorum maalesef
  • 4 Yıl Önce

Güney Doğulu

Prof. Dr. Osman Çakmak Boğaziçi protestolarını öğrenci olayları mı zannediyorsanız yanılıyorsunuz. Türkiye'nin kılcal damarlarına kadar giren ABD ve Batı'nın Türkiye'yi yönetecek aydınları yetiştireceği eğitim kurumlarını ihmal etmesi düşünülemezdi. ABD, Boğaziçi Üniversitesi ve ODTÜ'ni bunun için kurmuştur. Bu arada Saint Joseph Lisesi, Robert Kolej ve Galatasaray Lisesi'ni de unutmamak gerekir. ABD, bu lise ve üniversitelerin prestijlerini en üst seviyede tutmuş, en zeki gençlerin bu okullara girmek için can atmasını sağlamıştır. ABD, bu okul mezunlarına burs vererek kendisine çekmiş, böylece gençlerimizi devşirmiş, Türkiye'ye dönüşlerinde önemli yerlere getirerek Türkiye'yi böylece yönetmiştir. Cumhurbaşkanı, başbakan, bakan, general, üst düzey bürokratların nerelerden mezun olduklarını araştırın. Çoğunun Boğaziçi, ODTÜ, Saint Joseph, Robert Kolej ve Galatasaray Lisesi çıkışlı olduğunu, bursla ABD'ye gittiğini, Türkiye'ye dönüşlerinde önemli yerlere –geldiğini değil- getirildiğini görürsünüz. Annemin rahmetli dayısı ODTÜ'ni birincilikle bitirmiş, sağlanan bursla yüksek lisansını ve doktorasını ABD'de yapmıştı. Türkiye'nin ilk jeofizik mühendislerindendi. Bakan, milletvekili sınıf arkadaşları vardı. Neden önemli görevlere gelemediğini sordum. Güldü, "Beni bir düşünce kuruluşuna çağırdılar. Masonluk teklif ettiler. Kabul edersem istikbalimin parlak olacağını anlattılar. Reddettim” dedi. Rahmetli, Etibank Genel Müdürlüğü'ndeki odasında gazete okuyarak emekli oldu. Boğaziçi Üniversitesi ve benzerlerinin işlevi ABD'ye hizmet edecek gençleri devşirmek. Sen adamın kovanına çomak sokarsan olacağı bu. Siz Boğaziçi protestolarını öğrenci olayları mı zannediyorsunuz? Baksanıza yakalananların çoğu öğrenci değil. Çoğu ajan, terörist, PKK ve sol örgüt militanları. PKK'nın kuruluş yıldönümünde halay çeken Boğaziçi eylemcileriyle, PKK'ya TIR'lar dolusu silah gönderenler aynıdır. Kâbe'nin temsilini ayaklar altına alan Boğaziçi ajanlarını oynatan elle, Charlie Hebdo karikatürlerini çizen el farklı değildir. Başörtüsünü hürriyet kapsamında görmeyen, ama Lezbiyenlerin, Geylerin, Bio seksüellerin, Transseksüellerin sapıklıklarını "tercih ve hürriyet” kapsamında gören anlayış arasında da fark yoktur. Atatürk resmi veya Haç ayaklar altına alınınca yeri göğü yıkan -özellikle muhafazakâr olduğu iddiasında olan- çevrelerin, Kâbe'nin temsilinin ayaklar altına alınmasına sessiz kalmaları da hayli manidardır. ABD, "Boğaziçi'ni ben kurdum. Burası benim” diyor. Türkiye de "Burası benim ülkem. Ülkemin gençlerini sana kaptırmam. Artık senin hâkimiyetine izin vermem” diyor. İşin özeti bu. Selam ve dua ile… Prof. Dr. Osman Çakmak
  • 4 Yıl Önce

Mehmet

Mesela bu universitede hukuk fakulyesine ihtiyac.bar mi,ihtiyaç bildirilmemiş ama açıldı.Basari böyle gelir mi Hatta çoğu hukuk fakültelerinin kapanması lazım.Kapanirsa torpilli çocuklar nasıl kazanacak,nasil atanacak.Neden ilâhiyat 16 bin mezun veriyor, kalite nerede.Is sahibi olmak için ilâhiyat okuyan birileri içinden yaşar nuri,mustafalar çıkmayacak mi.Maalesef su anda işler plansız ve adaletsiz yürüyor Biz 28 şubatta bunun acısını çektik, 95 puanla atandı ilâhiyat mezunları dikkat
  • 4 Yıl Önce

Ibrahim Alkılıç

Maaşallah
  • 4 Yıl Önce

Vali

Bu kizin anasi- babasi yok mu? BUGÜNKÜ İSLAM GENÇLİĞİ LAYLOM FAKAT 28 SUBAT GENÇLİĞİ DAVAYA İNANMAMIŞ VE GERCEKDEN YAŞAYAN GENÇLİK
  • 4 Yıl Önce

Nazım KARAMEHMET

Herkes nerede durduğuna, kimlerle olduğuna çok dikkat etmeli, yılan seni de sokar.
  • 4 Yıl Önce

Sinan76

Demek ki neymiş? Cehalet kafanın çalışmasıyla ilgili değilmiş.
  • 4 Yıl Önce

kibarcik

senın asında kara gun olman gerekırdı ınsan nakör olursa besmlesız zıhnıyetıntezahürlerinin zımanı nı o serefsızre zimandarını teslım ettmısen kı öyle bu gıbılerden vatana ıyılık sadır olmaz veseelam
  • 4 Yıl Önce

Türk

Nankörlük rüşveti almış bir yeşil liberal. Fetö. Müslüman ayrı bunlar aurı. Her başörtülüyü hocayı müslüman sanma.
  • 4 Yıl Önce

Tırcı

450 500 puanla anca girilen bir üniversite için benim nezdim de önemi yok diyorsanız bu çocuklara haksızlık ediyorsunuz bu puanlar çalma sorularla alınmadı
  • 4 Yıl Önce

Son cümle İşi bitirmiş..!

Müslümanlarının Hilafet için Gönderilen Kefen paralarını İç edip Türkiye de kurulan Türk Komprador Burjuvası nın %90 ı Sabetay Kökenlidir... Bunların Tek Hıncı Grand Grand Grand Dedelerinin Padişah IV. Mehmet in karşısında Yere atıp Canını kurtardığı Yahudi şapkasını yıllar sonra Müslüman Türk milletinin Başına Torunları asarak idam ederek geçirdi...
  • 4 Yıl Önce

Haylaz

Yorumcu Osman rumuzlu lütfen konuyu carpitmayalim elbette kula kulluk yapılmaz eginilmez lakin burada eğilin diyen yok teşekkür haktandir edilsede olur edilmesede edebilmek erdemdir ve erdoganda bu durumu duzeltmistir Allah razı olsun denir..hep diyorum koskoca cumhuru reis bir atama ile protesto bile ediliyorsa hele o rektörler açıklama yapıyorsa milyonların oyu yabana demektir ..TV de bir rektörü sn başkana ayar verirken goreceksek ...  böyle işin
  • 4 Yıl Önce

Ercan Loğoğlu

Allah razı olsun ne kadar güzel özetlemişsiniz.
  • 4 Yıl Önce

Basri Tıknaz'a küçük uyarı

Boğaziçi'nin zorba kemalistlerden farklı çizgide olduğunu idida etmişsiniz. Ama yazar son cümlesinde zaten size şu ifadesi ile cevap vermemiş mi: 28 Şubat sürecinde, evlerindeki kediye, köpeğe gösterdikleri sevgiyi, şefkati, senin başındaki örtüyü taşıyan kızlara göstermediler, Şeyma kızım. Eğer boğaziçililer zorbalardan farklı olsalardı, şu an rektör yanlarına geldiğinde 3utanmıyor musun" diye nasıl hakaret ederlerdi. edenlere nasıl itiraz etmezlerdi.
  • 4 Yıl Önce

mustafa

Boşuna dil dökmeyin bu gibilere Ali Bey. Bu kız fetö dersanalerinden geçmiş biri olmasın.
  • 4 Yıl Önce

Osman

Hangisine teşekkür etsin ? 2015'de şu açıklamayı yapana mı : 'Sakın kula kul olmayın. Sakım makam, mevki sahiplerinin önünde eğilmeyin. İster Cumhurbaşkanı, ister Başbakan, ister para babaları olsun, şunu bilelim ki, eğilmek dalkavukluğu getirir ve bu milletin gençlerine asla dalkavukluk yakışmaz !!'. Yada 2017'de şu açıklamayı yapana mı : 'Bize sorgusuz sualsiz itaat eden bir gençlik değil, neyi niçin savunduğunu bilen gençlik lazım !!'. Yani zamanında böyle gençlik isteyen karşısında da bu şekilde demokratik haklarını kullanarak eylem yapan gençliği bulunca üzerine polis salana mı teşekkür etsin ?
  • 4 Yıl Önce

mutmaine

Yakın geçmişte yaşasaydı ...Bir rektör tarafından okuldan atılacaktı ki o zaman anlayacak BAŞINDAKİ ÖRTÜNÜN NE ANLAMA GELDİĞİNİ ! Ne söyleseniz anlamaları pek mümkün görünmüyor..zihniyet teslim olmuş onlara..
  • 4 Yıl Önce

Rıfat

Şeyma kızımız yeniyetme olduğu için bilmez eski Türkiye 'yi; bu yeniyetme gençlik gerçek tarihini de bilmez çünkü okullarda Kamalizmle beyni yakılmıştır, o yüzden bugünkü Türkiye yi göremez!..
  • 4 Yıl Önce

Can

Nedense gözünde daima makul olan düsünmeyen sorgulamayan biat eden denilenlere tek kafa sallayan bir genclik. Zaten haberlere erisim yasagi ile hangi seyler dogru oldugunu ve siyasilerin yanlislari üstü örtme merciler tarafindan karari verilen bir dönemde yasiyoruz. Cin veya Rusya dan farkli bir yapida yasamiyoruz. Üstelik buralara AYM in kararlarini tanimiyorum saygi duymuyorum demekten geldik gencler de takmiyorum demeye hak olarak gördü.
  • 4 Yıl Önce

Okullar ahlak ilim yönünden boş kafa yıkama

Zararlı ve boş bilgilerle, yalan tarihle, vahşi batı hayranlığı ile ilgili kafa yıkama yapıyorlar. Edep ahlak ilim dürüstlük gibi iyi huylar yok. İyi huylar islamdadır. Batıl rejimlerden beklenmez. Bu okullar ne işe yarıyor insanı bozmaktan başka. Niye bunlara mecbur muyuz?
  • 4 Yıl Önce

Hakan

Bu ve bu gibi kız öğrencilerin çoğu malesef o yılların ezikliğini dışlanmışlığını üzerlerinden atamamışlar iki şak şakcı görünce nerden geldiklerini unutuyorlar daha hayat nedir mücadele nedir bilmeyen bu ergeni çokda dikkate almamak lazım
  • 4 Yıl Önce

Ali

Şeyma olsa olsa fetonun kızı veya kurgulanmış yeni bir Fadime Şahin olayıdır bunu hala anlamadinizmi
  • 4 Yıl Önce

Kadir başhoruz

Allah'ın emridir türban,ne istersin bire gavur türban takan mümine kadından.yıllardır kovuldu her kapıdan sonunda reis oldu başörtülüyü kurtaran. Labaratuvar da bilim insanı,uzayda astronot,kurtardı kadını karanlıktan....naçizane şiirimi paylaştım arkadaşlar.bir arkadaş yorumlarıma atfen demişki bu kadar seviyorsun memleketini dön burada yaşa ben zaten senede bir ay geliyorum memleketime hunat camiinde namaz kılıyorum,Erciyes'in suyunu içiyorum,cırgalanın meşhur domatesinden salça yapıyorum,yamula patlıcanı kurutuyorum.Yahyalılı şeyhimin duasını alıyorum elhamdülillah.gurbet zor ama neylersin çoluk çocuk torunlar hep burada.memleketimizin kıymetini bilin azla yetinin karnınız doymadan sofradan kalkın.kanaat edin .hörmet ve dua ile kendinizden üstekilere değil alttakilere bakın.
  • 4 Yıl Önce

SAYIN YAZAR

TAYYİP BEYİ ORAYA GETİRİP CANLARIYLA SAVUNAN VE ONA BUNLARI YAPSIN DİYEN MİLLETİN VE ONUNLA HARAKET EDEN ŞİMDİLERDE HAİN DEDİĞİNİZ KİMSELERİN HİÇMİ PAYI YOK PEKİ SİYASİLER NELERİNİ KAYIP VERDİ AMA BU MİLLET CANINI VERDİ CANINI AYIPTIR YAZIKTIR KEMALİST KAFA GİBİ BİR KİŞİYE İNDİRGEMEYİN VE PUTLAŞTIRMAYIN LÜTFEN..
  • 4 Yıl Önce

Hasan Eren

Kaleminize sağlık sayın Karahasanoğlu...Allah razı olsun sizden.
  • 4 Yıl Önce

İfademin özgürlüğü yazdırdı

Bu yaratıkları hapse de tıksınlar milyarlarca lira ceza da kessinler o aileleri bakalım destek olacak mı? Hani vaktinde Kadir Mısıroğlu gibi nicelerinin intikamları alınsın deyu oy verdik oy.....................
  • 4 Yıl Önce

arif

Ali bey, boşuna kendini yormuşsun bu kroptolar yaşananları senden de benden de daha iyi biliyorlar.Bu memleket nice fadimeler gördü, ama artık esamasi okunmuyor, buda unutulur gider...
  • 4 Yıl Önce

Süleyman oğuz

Baş örtüsü kalkmış imam hatipler artmış ne olmuş iTürkiyede islamiyet çökmüş islamiyet herkes islamiyetten uzaklaşıyor camiler boşalmış neden kurandakini okuyorsunuz tersini yapıyorsunuz akp den önce mütedeyin kesim dini bir refferans alan parti gelirse adalet gelir kul hakkı yenmez adam kayırma olmaz yolsuzluk hırsızlık fitne olmaz diyorlardı baktılarki bunlar katmerlisini yapıyor .siyonistlerin 100 yıda yapamadığını bunlar 19 yılda yaptılar
  • 4 Yıl Önce

Süleyman günay

Allah razı olsun. yapılanlar unutuluyor bu zevata hatırlatmak gerek .�nşallah düşünerek hareket ederler ama kalpler kararmış bir kere. Hani Birazda sözümüz var ya( iyilikle yaranılsaydı, sarı öküze bıçak vurulmazdı) diye...
  • 4 Yıl Önce

Salih

Selamün aleyküm abi . Niye bu kızı kaale alıyorsunki kendisini kahraman sanacak cahil. artık dinsizler islami model kullanacaklar önümüzdeki dönemde. ALLAH cc hidayet versin nasuh tövbe si nasib etsin
  • 4 Yıl Önce

Mozan

Allah razı olsun muhterem kardeşim,gerçekler hiçbir zaman örtbas edilemez,buradaki mücadele hak ile batılın mücadelesi alenen belli ama bazı Müslüman olduğu zannedilen kişiler hoşgörü kisvesi altında maalesef onların sapkın fikirlerine ve icraatlerine destek veriyorlar, Allah müslümankara basiret nasip etsin,sizin cihat ruhunuzdan bizleri de nadiplendirsin,Amin
  • 4 Yıl Önce

Yavuz

GÖNÜLDEN TEŞEKKÜR EDİYORUM. BİZİ GEÇMİŞE YOLCULUĞA GÖTÜRDÜNUZ. ... 66 YAŞINDAYIM. BİZ 50 KUŞAĞI O YILLARI YAŞADIK. 30 40 YAŞINDAKİ GENÇLER HALİYLE BİLMEZLER. BU ÜLKEDE MİLLET VEKİLİ OLMUŞ BAYAN BİR KARDEŞİNİX. TBMM SALONUNDAN.ATILMIŞTIR . ((ÇIKARTIN BUNU BURADAN.ÇIKARIN BUNU BURADAN. ))DİYE ÇİYAK ..CIYAK.BAGRMISLARDİ. HEMDE KENDİLERİNİ ÖZGÜRLÜKÇÜ SOSYAL DEMOKRAT DİYENLERDİ. .......................GENÇLER AKLINIZI. İRADENİZİ. HİÇ BİR ZÜMREYE. KİŞİYE. PARTİYE. DERNEĞE. KİRAYA. VERMEYİN. ............................................................... YALAN LARIN SON GELMEZ.ASLI NEDİR DİYE ARASTİRMADİKCA. SORMADİKCA. ............................................................... GENÇLER ARAŞTIRIN OKUYUN .TARİHE YOLCULUK .YAPIN.ÜLKENİZE. MİLLETİNİZE FAYDALI İNSAN OLMAYI HEDEFLEYİN. .
  • 4 Yıl Önce

Allahın kulu

Allahın vermiş olduğu çeşit çeşit nimetlere şükretmesini bilmeyen nankör asi olan isyankâr olanlardan insana teşekkür beklenmez . Allaha şükretmesini insana teşekkür etmez .
  • 4 Yıl Önce

kültiğin

Her başı örtülü bu toprak ların evladı olsaydı. Bu topraklarda hiç bir emperyalist iti havlayamazdı
  • 4 Yıl Önce

nurettın

insanın basiret gözü kör olursa kibir kendisini yakalar halka faydalı işleri göremez baş örtüsünü görmez ayasofyayı görmez taksimi görmez faiz için mücadeleyi görmez imtihan dünyası gözüm açık der halbuki ama dır iktidar halk için en iyi işi yapsa desteklemeyiz diyenlerle iş tutarlar
  • 4 Yıl Önce

Kasım

Bu kızı köşe yazısına konu edecek kadar önem verirsen teşvik etmiş olursun. O kızda şu yazdıklarının idrakine varacak akıl olsa o, lanet topluluğa yaklaşmazdı. Ayrıca TESETTÜR!!! şekli aptal süslüman olduğunun belgesidir.
  • 4 Yıl Önce

xyx

ALLAH cc razı olsun, yazınızı, süper buldum zekice, düşünülmüş, Bizler, unuttuk sanki bu olayları yaaa evet orada okuyorsa REİS sayesinde doğru.
  • 4 Yıl Önce

Fatma Balcı

Ali İhsan Bey ne kadar güzel açıklamışsınız. Allah elinize parmaklarınıza ve zihninize zeval vermesin.
  • 4 Yıl Önce

Dadaş

Dünya Corona virüsü ile cebellesiyor her gün onlarca insan ölüyor sahi bizim sözde üniversitelerimiz nerede? hani yerli aşı? yok Boğaziçi üniversitesi imiş yok ODTÜ imiş şu pandemiden sonra şuna inanmaya başladım Türkiye deki üniversiteler eşittir palavra palavra palavra
  • 4 Yıl Önce

Basri Tıknaz

DÜZELTME YAPILMIŞTIR LÜTFEN BİR ÖNCEKİNİ DEĞİL BUNU YAYINA ALINIZ Sayın Yazar, Haddim olmayarak bazı konularda sizin de büyük çoğunluk gibi yanılgıya düştüğünüzü söylemek isterim. ŞÖYLE Kİ :Karşı taraftan söz ederken kabaca 2 bölmeyi tercih ediyoruz nedense. Bazan bu ikili sağcılar ve solcular, bazan Kemalistler ve Dindarlar, Bazen muhafazakarlar ve çağdaşlar, Oluveriyor. Siz de bu yazıda aynı bölmeye başvurmuş Muhafazakar iktidara karşı, öte tarafta olan herkesi aynı kefeye koyuvermişsiniz. Bu kefede İkna odaları kuran bağnaz Kemalistler de , Sosyalistler de, herkes birlikte gibi bakış açısı göstermişsiniz. Oysa Boğaziçi çevresi bu değildir. Peki nedir? Boğaziçi üniversitesi 68 siyasal atmosferinde neredeyse hiç olmayan: 70’li yıllarda da çok az bir öğrenci grubu dışında apolitik görünen, diğer üniversitelere göre apolitik, yoz, diskocu, züppe , burjuva olarak görülen bir üniversiteydi. Ama 12 eylül sonrasında sular durulup yavaş yavaş toplumsal hareketler başladığında çok şaşırtıcı bir şey oluyor. Geçmiş yılların en apolitik üniversitesi Boğaziçi’liler toplumsal eylemlilikte başı çeker hale geliyor. Ama dile getirdikleri konular, devrim, işçi, emekçi, sosyalizm şeklinde değil kadın hakları, özgür düşünce, çevrecilik vs gibi konularda oluyor. Suni konularla 90ların ve 2000lerin gençliğini etkilemeyi başarıyorlar. Kız demeyelim ayrımcılıktır kadın diyelim, bayan uydurmadır kadın vardır gibi fasafiso konularla başlayan taraftar bulma çabaları cinsiyetçilik üzerinden LGBT üzerinden yürüyor. Ve yukarıda bahsettiğim kaba ayrıştırmayla, bunlar muhafazakar olmadığına göre özgürlük falan da dediklerine göre Solcudur bakışı ile sınıflandırılıyor. Sol da maalesef bu oyuna geliyor ve 70’lerde bacı diye hitap edilen kendince bir namus çizgisi olan, abuk subuk şeyleri yozlaşma olarak görüp redededen sol da bu yeni muhalefet unsurlarından etkilenip bunların ardına takılıyor. Öyle ki Ufuk Uras’la ÖDP iyiden iyiye bu çevrenin etkisine giriyor ve kamuoyu geçmişin Devyolcularının partisini “haa şu i.nelerin partisi” diye tanıyor. Oysa bu anlayış sosyalist sol bir anlayış değil liberter anlayıştır. İçinde eski solcular da bulunsa , solla zaman zaman itifak da yapsalar, tabanları yetmediğinde solu arkalarına alacak çıkış da yapsalar bunlar farklıdır. Her tür ayrımcılığı özgürlük olarak desteklerler. PKK, HDP, Aleviler, Mülteciler, Gayler Lezbiyenler vs vs İşte bu liberter grup O başı kapalıları ikna odalarına alan bağnaz Kemalistlere son derece terstirler. Hani şu daha AKP den önce başlayan başörtüsü eylemlerine destek veren sol da aslında sol değil sol zannedilen bu gruplardır. Bunlar kurucuları olan ABD’li misyonerin okulundan yetişmiş Amerikancı bir özgürlük anlayışındadırlar. İşte bu liberterler iddianızın aksine başörtüsü serbestisine karşı olan değil destek verenlerdir. AKP nin anayasa değişikliğine meşhur Yetmez Ama Evet deyip cansiperane gösterilerle kampanyalarla destek veren kesimlerdir. O dönem FETÖ ile de çok yakındırlar çünkü beslendikleri kaynaklar benzerdir. Soros, ABD, vesaire. Taraf gazetesini birlikte kotaranlardır. Birbirlerinin gazetelerine yazar tahsis edenlerdir. Ergenekon operasyonlarına sonsuz destek verenlerdir. Büyük Ortadoğu Projesinin , ılımlı islamın aktörleridir. Başörtüsü serbestisine destek verdikleri gibi İSTANBUL SÖZLEŞMESİNİ , LGBT haklarını vs de o dönem araya sıkıştırıp AKP hükümetine geçirtmeyi başaranlardır. Ne zamana kadar? AKP- ABD arası gerilim başlayana, Fetö AKP tarafından bertaraf edilene, AKP soroscu camia ile arasına mesafe koyana kadar. Ondan sonra işte Altan Kardeşler, Kavala’lar, yani aslında Fetöcü olmayan ama onlarla kolkola paralel diğer kanadı oluşturan bu kesimler de MHP destekli yeni AKP hükümetlerinden nasiplerine düşeni almaya başlarlar. Yani demem o ki bak kızım bunlar senin başörtüne karşıydı onlara kalsa orada olamazdın dediğinde bu argüman o kızı etkilemeyecektir çünkü doğru değil. Ama bulunduğu yer doğru yer mi değil. Karşı mahalle değil karşı mahalleler vardır ve biraz daha derine inilip incelenmesinde yarar vardır.
  • 4 Yıl Önce

Basri Tıknaz

Sayın Yazar, Haddim olmayarak bazı konularda sizin de büyük çoğunluk gibi yanılgıya düştüğünüzü söylemek isterim. ŞÖYLE Kİ :Karşı taraftan söz ederken kabaca 2 bölmeyi tercih ediyoruz nedense. Bazan bu ikili sağcılar ve solcular, bazan Kemalistler ve Dindarlar, Bazen muhafazakarlar ve çağdaşlar, Oluveriyor. Siz de bu yazıda aynı bölmeye başvurmuş Muhafazakar iktidara karşı, öte tarafta olan herkesi aynı kefeye koyuvermişsiniz. Bu kefede İkna odaları kuran bağnaz Kemalistler de , Sosyalistler de, herkes birlikte gibi bakış açısı göstermişsiniz. Oysa Boğaziçi çevresi bu değildir. Peki nedir? Boğaziçi üniversitesi 68 siyasal atmosferinde neredeyse hiç olmayan: 70’li yıllarda da çok az bir öğrenci grubu dışında apolitik görünen, diğer üniversitelere göre apolitik, yoz, diskocu, züppe , burjuva olarak görülen bir üniversiteydi. Ama 12 eylül sonrasında sular durulup yavaş yavaş toplumsal hareketler başladığında çok şaşırtıcı bir şey oluyor. Geçmiş yılların en apolitik üniversitesi Boğaziçi’liler toplumsal eylemlilikte başı çeker hale geliyor. Ama dile getirdikleri konular, devrim, işçi, emekçi, sosyalizm şeklinde değil kadın hakları, özgür düşünce, çevrecilik vs gibi konularda oluyor. Suni konularla 90ların ve 2000lerin gençliğini etkilemeyi başarıyorlar. Kız demeyelim ayrımcılıktır kadın diyelim, bayan uydurmadır kadın vardır gibi fasafiso konularla başlayan taraftar bulma çabaları cinsiyetçilik üzerinden LGBT üzerinden yürüyor. Ve yukarıda bahsettiğim kaba ayrıştırmayla, bunlar muhafazakar olmadığına göre özgürlük falan da dediklerine göre Solcudur bakışı ile sınıflandırılıyor. Sol da maalesef bu oyuna geliyor ve 70’lerde bacı diye hitap edilen kendince bir namus çizgisi olan, abuk subuk şeyleri yozlaşma olarak görüp redededen sol da bu yeni muhalefet unsurlarından etkilenip bunların ardına takılıyor. Öyle ki Ufuk Uras’la ÖDP iyiden iyiye bu çevrenin etkisine giriyor ve kamuoyu geçmişin Devyolcularının partisini “haa şu i.nelerin partisi” diye tanıyor. Oysa bu anlayış sosyalist sol bir anlayış değil liberter anlayıştır. İçinde eski solcular da bulunsa , solla zaman zaman itifak da yapsalar, tabanları yetmediğinde solu arkalarına alacak çıkış da yapsalar bunlar farklıdır. Her tür ayrımcılığı özgürlük olarak desteklerler. PKK, HDP, Aleviler, Mülteciler, Gayler Lezbiyenler vs vs İşte bu liberter grup O başı kapalıları ikna odalarına alan bağnaz Kemalistlere son derece terstirler. Hani şu daha AKP den önce başlayan başörtüsü eylemlerine destek veren sol da aslında sol değil sol zannedilen bu gruplardır. Bunlar kurucuları olan ABD’li misyonerin okulundan yetişmiş Amerikancı bir özgürlük anlayışındadırlar. İşte bu liberterler iddianızın aksine başörtüsü serbestisine karşı olan değil destek verenlerdir. AKP nin anayasa değişikliğine meşhur Yetmez Ama Evet deyip cansiperane gösterilerle kampanyalarla destek veren kesimlerdir. O dönem FETÖ ile de çok yakındırlar çünkü beslendikleri kaynaklar benzerdir. Soros, ABD, vesaire. Taraf gazetesini birlikte kotaranlardır. Birbirlerinin gazetelerine yazar tahsis edenlerdir. Ergenekona sonsuz destek verenlerdir. Büyük Ortadoğu Projesinin , ılımlı islamın aktörleridir. Başörtüsü serbestisine destek verdikleri gibi İSTANBUL SÖZLEŞMESİNİ , LGBT haklarını vs de o dönem araya sıkıştırıp AKP hükümetine geçirtmeyi başaranlardır. Ne zamana kadar? AKP- ABD arası gerilim başlayana, Fetö AKP tarafından bertaraf edilene, AKP soroscu camia ile arasına mesafe koyana kadar. Ondan sonra işte Altan Kardeşler, Kavala’lar, yani aslında Fetöcü olmayan ama onlarla kolkola paralel diğer kanadı oluşturan bu kesimler de MHP destekli yeni AKP hükümetlerinden nasiplerine düşeni almaya başlarlar. Yani demem o ki bak kızım bunlar senin başörtüne karşıydı onlara kalsa orada olamazdın dediğinde bu argüman o kızı etkilemeyecektir çünkü doğru değil. Ama bulunduğu yer doğru yer mi değil. Karşı mahalle değil karşı mahalleler vardır ve biraz daha derine inilip incelenmesinde yarar vardır.
  • 4 Yıl Önce

Levent 15

Ben de naçizane Şeyma kızımıza ve O'nun şahsında diğer gençlerimize bir uyarıda bulunmak istiyorum. Herhangi bir konuda harekete geçeceğiniz zaman bir kaç saniye durup şöyle bir sağınıza, solunuza, önünüze ve arkanıza bakın. Kimlerle birliktesiniz ve o birlikte olduğunuz insanlardan Allah (C. C) razı mıdır? Unutmayın ki Peygamber Efendimiz (sav) "Kişi sevdiği ile beraberdir." buyurmuştur.
  • 4 Yıl Önce

MİLLET

Sayın yazar bu yazı dört dörtlük olmuş bu gençlik bunları bilmiyor ne şeyma kızımız nede Ali Mehmet oglumuz
  • 4 Yıl Önce

Fuzuli

Ali bey şeyma kızınızda şu chp li müftü karısı vardı onlardan birisi olmasın? . Kişi arkadaşının dini üzeredir " hadis . Samimi müminin ALLAH kuran kâbe düşmanları lgbt li sapıkların yanında işi olmaz . Kıratın yanında duran ya huyundan ya suyundan kapar . Şeyma kızınızda diğerleri gibi aynı yolun yolcusu.
  • 4 Yıl Önce

Okur

Halen internet ulaşımı olmayan yüz binlerce öğrenci kime dua etsin
  • 4 Yıl Önce

Halil Akgün

Şeyma hanımın okumasına katkısı var tabi reisin ve ona yakın durması gerektiğini yazıyorsun da kızımız uyguladığı politikalarını beğenmiyor olabilir Fikri Uygun gelmiyor olabilir... saygılarımla
  • 4 Yıl Önce

döndün dolastin lafi nereye getirdin muhterem...

Z kusagina laf anlatmak, ilna etmek, pek kolay degil ÂLÎ Dayi..
  • 4 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23