• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Sözcü’de patron kaçak, ırgatlar isyanda!

107 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

ŞAD

Yüksek yargıçların tamamını Akparti, yani Gül ve Erdoğan atadı ..!
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Mifsidin müflisin fitnenin ta kendisi turgut ertav acaba fetcüler laik kamalist ataist kominist dinsiz allahsız kuran düşmanları lgbt li sapıklar hepsi seni destekliyor sana bir tek söz etmiyor muhalefet etmiyor ve ne garip sende bunlara aleyhte bir söz bir yorum yazmıyorsun bir tepki göstermiyorsun neden diye sormayacağım herkes kendi dininden olana sahip çıkması kadar doğal bir şey yok da ondan , sabah kalkıp reise saydırıyorsun akşam yatana kadar bu kin kin kin ne olabiler hani kinle ilgili ayet yazıyorsunya bu ayete sen kendini niye ve neye göre dahil etmiyorsun. Çözümcü denen sen ... anladın , sen senin ...
  • 5 Yıl Önce

Çetin beye

Desene Çetin bey Bu milletin hadis-i hocası rahat rahat faiz yeme imkan cumhuriyeti reisimizin icraatleri sonucunda kavusmusdunyznimetlerindendd nasiplerine kavusmuslardir. IKTISATCI DEGILIM.Uljede üretim olmadan gelirleri arttırıp giderleri şaşırmadan faizleri indireceğim kaldıracağım hamaseti taşları bağlayıp köpekleri serbes bırakarak huzur ve güvenliği sağlamaya benzer . Faizi kaldıracağım diyerek toplumu faiz yfmdyfnlerinedd buluşturarak toplumdaki hassasiyeti öldürdü. Sanırım reis vazifesini iyi yapıyor. Kimseyi yargılamıyorum hakkımda degil sma zaten toplumdaysa bilinçli bir din sıvısı ve anlayışı son 15 yılda bitirildi.. nasilki.. başını kapatan abla sokak düğününde rahat oynayabiliyor. Camisini çıkmasını haccını umresinikacitmayan amca oğlunu kızını torpille mulakjatraki aracıyla ise yerleştiriyor düğününde eğlence ve içkiyi normal görüyor. Koşusunda yoksulluktan yuca dağılıyor efendi gece teveccühünü ve tarikatının zikrini kaçırmıyor. Ticaretle uğraşıyorsa kızı yaşındaki bayana ikinci ev açabiliyor. Mahalli siyasetçilerle arayı iyi tutup parsayı topluyor bütün bunlara dindarlardan toplum diyoruz . Hem vallahi hem billahi ataist veya sol tantanalı bir iktidar gelseydi din ve dindarlığa bu kadar zarar veremezdi .
  • 5 Yıl Önce

Yerli uzman Çetin ÖZTÜRK

Özür dilerim. Bu gün o kadar çok kişiye laf yetiştirdim.ard arda yazdığım için sen de güme gitmişsin.Yorumunun son kısmını okumadan cevap vermişim.Tekrar özür diliyorum. Hakkını helal et kardeşim.Telefonun ekranı küçük. Gözlerde iyi görmüyor.Densizler de küfür müfür yazınca sinirli sinirli önümüze gelene saydırmışız.
  • 5 Yıl Önce

Kimbu derin devlet akp uyarıyor

15 temmuzda niye uyarmmadımız ışıklar hep açık kafa normal deyil hepden kaçık mert deyil bunlar hepden gancık.
  • 5 Yıl Önce

Derin devlet senmisin?

Derin devlet akp yi uyaran şarlatan sen yazdıklarına inanıyor musun. Tek dogrun var oda ergenekoncuları balyozcu darbecileri bırakmayacaktı ama içlerindeki masumları ayıracaktı . Evet bizde sizin darbe veya gayri meşru yollarsan erdoğanı devirmenizi bekliyoruz elmi yaman bey mi göreceğiz.
  • 5 Yıl Önce

Ortaanadoluya çetin ÖZTÜRK

"15-20 yıl önce caminin ön saffında ki insanlar böyle rahat faiz yiyemiyordu"diyorsun.Vallahi doğru.Hiç bu açıdan düşünmemiştim.Gecelik faizler binlerdeydi. TV de habire "Dolarınıza ve markınıza en yüksek faiz bizde" diye bir bankanın reklamı çıkardı.KOBİ'ler in bankanın kapısından içeri girmesi mümkün değildi.Bankalar sadece bir sınıfın ticaretine katkı sağlardı.Dolayısıyla orta direk halk bankalara bulaşamaz,kredi çekemez ve böylece faize de bulaşmamış olurdu.Hıımm Tayyip Erdoğan faizleri düşürünce orta direk de iş,ev,araba,eşya,vs ihtiyaçlarını karşılamaya başladı.Yani milleti faize bulaştırmış oldu.Doğru mu anladım?Faizin her türlüsüne karşıyım.Domuz eti yemek,zina yapmak ne derece haramsa faiz almak ve vermekde o derece haramdır.Benim bildiğim Reis de Faizlerin kaldırılmasından yana.çok defa ağzından dinledik. Hatta faizde indirim yapmayan bir önce ki MB başkanını görevden aldığını biliyorum.Faizler bir ara %14 ten 4.5 'a kadar düşmüştü.Gezide tekrar %11.5 'a çıktı.İnşallah sıfırlandığını da görmek nasip olur bize.Bir şeyi kaldırmak istiyorsan azaltır azaltır,sıfırlarsın.Niyet o yönde. Faizlerin yüksek olduğu zamanlarda istihtam,üretim düşer.insanlar ellerinde ki nakiti iş yapmak yerine bankalarda yüksek faize yatırırlar.paradan para kazanan tefeciler zengin olur.üreten,işçi,halk fakirler.Biz müslümanlar olarak domuz etine gösterdiğimiz hassasiyeti faize karşı da göstermeliyiz.haklısınız.yirmi yıl önce türban daha değerliydi,şimdi bez parçası sizin görüşünüz.Başı örtülü tüm hanım kardeşlerimiz başında Allahın ayetini taşıyor.Niyetlerini okuyamayız.kalpleri bir tek Allah bilir.selamlar saygılar orta anadolulu abicim.
  • 5 Yıl Önce

çetin öztürk e yerli uzman

Arkadaşım bende zaten t.ertav ve benzerlerine söyledim.Sen niye nasıl üzerine aldın.Anlamadım..sendede sorun var.Helede bundan vatan haini terörist fetöcü çıkarmak inanılmaz.Sendede sorun var!!.Ertav denen zata yaptıgın eleştiriye katılıyorum bende cevaben akpartiyi dergah sayın Erdoganı şeyh sanan sivri zekalara isim vermeden cevap yazdım.Şartlanmış insanlarla ugraşmak zor ..
  • 5 Yıl Önce

Farkı gör iblisin müridi

Turgut ertav denen çözümcünün ...   senin ayetli mantıktan gidersek erdogan dini kullanarak insanları kandıran gayri islami bir insan ? Şimdi islama kurana düşman olan veya düşman partilerle aynı yorganin altına beraber girenler ne oluyor ? Ayet onlar için ne diyor şu ayetlerin şablonuna birde illet zillet şeytan ittifakı partilere otuttur onlar için ayetleri nasıl yorumlayacaksın . Senin şeyhin iblis ve fetö .
  • 5 Yıl Önce

Ali

 kalktı
  • 5 Yıl Önce

Keskinli

Bana cevap yazan benim mesutla aynı yerden oldugumu nerden biliyorsun ? Sen  kulagını ben kesmedim başka kapıya .
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Meaklı yorumcu insanın başına ne gelirse ya meraktan yada hıyardan gelirmiş sizin LGBT sapık olmanızı anlıyorum . Önce babanı bul ismini öğren ve buraya yaz sonra sor , yanlız iyi sor . Benim resûlüm HZ MUHAMMED gerisini tanımam şeyh şıhmış . Senin şeyhin malumu ayan iblis çünkü siz hepiniz aynı tezgahtan namus olgusu olmayan tezgahtan geçen laisizm ateizmin müridlerisiniz .
  • 5 Yıl Önce

Derin devlet ve AKP uyariyorum

Balyoz vd ergrnekonun beraatinden beri ülkeyi akp ve erdoğan yönetmiyor. Erdoğan ve yakın ekibi kendilerini kurtarma telaşıyla ergenekon teslim oldu Şuan yapılan emniyet ve jandarmadaki tutuklamalar ağır cezanın Anayasa mahkemesini takmamasi tam bir derin devlet icraatı eyyy akp liler ve lideri Ergenokonun ağına girdiniz . Unutyain sizinle hesaplanması yakındır.. Bahcrlinin o kadar galyz hakaretlerine rağmen lider erdoğan demesi normal mi. Söyle söyleyeyim bahçeli normal bir liderli?? Görünüşte erdoğan kendini güvene aldığını zannediyor. Akp kurulduğunda olan kaç kidi şuan akp. De şahı akp kimin partisi. Akp de dava neydi?? Hesaplaşma yakındır.. Geçen kafası calisanbiruai öyle diyordu. Avrupa kapılarına yıllarca suçu bucudu dayanıyordu Pkk lisi fetocusuu. Göreceksin yakında Badem bıyıklı akplileravrupa kapılarına dayanacak çünkü kendi elleriylekurduklari düzende çıkardıkları yasalarla ve atadıkları hakimler tarafından yargılanacaklar Tıpkı saddama yargılayan hakim gibi.. ne demişti? Saddam bu yaptığınız adil değil diyordu. Hakim ne demişti bu senin çıkardığın yasalar demişti.. maalesef bu hazin son akp yı bekliyor.. sonra ne mi olur. Başkanlık sistemi ergenekoncu amcaların çok işine yarayacaklardır. Başkanlık sistemi batininda işine yarar kafesledikleri adam gorunumludrn istediklerini rahat alacaklar ve umarım olmaz bu ülkede katı bir laik duz3nle yoluna devam edecekler.. nereden mi biliyorum. Siyasal islamcıların sin perdesi rolleri bitti onların eliyle dindarlık ve dindar imajı bozuldu.. Ali beyy eften-püften şeyleri bırak biraz bunlara kafayı yor. Tabi derin devlet hesabına vazifeli değilsen hemşehrim belki akraban perincekde aynı pilava kaşık sallamıyorsan. Hoş onu yapacak da birikim lazım.
  • 5 Yıl Önce

s.d

Ticarette en iyi para eden şey dindir. Sermayesi yalan, müşterisi cahildir.
  • 5 Yıl Önce

Çetin beye

ALLAH SABIR vekil olarsk baş vurmadım bu şartlarda vekil olmaktansa anale pazarında amele olmayı şeref sayarım. Genç arkadaşın vekil olmasına gelince bu genci ortaokulda ve lisede ben okurdum.. Bu genç şimdi cumhur ittifakında vekil muhterem vekilimin halini biliyorum.. ayakların baş başların atak olmasına gelince . 15 20 yıl once camiinin on safındaki mübareklerde faize bulaşma faizi rahat yeme alışkanlığı yoktu. Başörtüsü bir bez parçasından ibaret değildi. Yuksrldd nasıl yükselirsen yüksel hastalığı yoktu. Söyleyen bizdende ne söylediği önemli degil haklıdır salaklığı bukadar yaygın değildi. Dini değerler ve dindarın bir saygınlığı vardı hepsi dünya saltanatına feda edildi. Yazık edildi .. Dini ve dindarlığı taraftarlik haline getirdik bizden olmayanı düşman sayarsak bu dini kime anlatacağız. Zaten dini yaşayışa ve hassasiyete bakarak insanlar djndarlasmiyor bundada dini saltanatına payanda yapanların büyük vebali var bunun hesabını veremezler veremeyecekler.. Islam tarihinde sınırların en hızlı geliştiği dönem Emeviler dönemidir Islamın en az yayıldığı dönemde bu dönemdir. Ve müslümanların bölümünüde bu dönemde başlar dünya saltanatı hırsıyla.. bugün o günleri yasiyoruz
  • 5 Yıl Önce

Meraklı

Mesut senin şeyhin kim
  • 5 Yıl Önce

Yerli uzman'a çetin ÖZTÜRK

Bu lafını diğer partiler için de söyleseydin.Seni takdir ederdim. kendini akıllı herkesi aptal zannediyorsun.Bir geri zekalı arıyorsan sabahtan beri Allahın ayetlerini şu küfürlü siyaset ortamına sokan Turgut a söyle.acaba bir kaç oy SP,İP,Babacana,Küçük enişteye(partilerinin adı aklıma gelmedi) kotarabilir miyim diye yırtınıyor garibim.Bizler de salağız ya..Sen tarafsızmış gibi durmaya çalışıyorsun ama bu yorumcu gurubu içerisinde ki en uzman ,azılı fitneci FETÖcü olduğun belli..Senin ağzının payını vermekten her zaman mutluluk duyacağım.
  • 5 Yıl Önce

Ortaanadoluya çetin ÖZTÜRK

MV maaşları konusunda sizinle aynı fikirdeyim.Aldıkları maaşın çok yüksek olduğunu düşünüyorum.Ama ne hikmetse bir tek kendi maaşları konusunda tam ittifak ederek zam yapıyorlar.Burada siyasi kimliklerini bir kenara koyuyorlar.Üzücü tabi ki.Ayakların baş,başların ayak olduğu konusunu pek anlamadı.Genç bir arkadaş MV olmuş.Size göre vasıfsız,liyakatsız biri olduğunu düşünüyorsunuz.Sizin MV olmanızı engelleyen bir şey mi oldu?Baş vurdunuz mu?Haksızlığa mı uğradınız?Konuyu açarsanız biz de yorumlarız.Benim adıma cevap diye yazmışsın da ondan yazdım yanlış anlama. Bir de villa falan demişsin de..Tabi ki insanların bir kısmı apartman dairesin,villada,çadırda kalıyor.Gönül ister ki herkes havuzlu villada otursun.Dünya tarihi boyunca böyle olmuş.Bunun sebebini bana soruyorsun da beni aşar be abicim..Bu soruna cevap veremiycem.Bizim elimizden en fazla gelen zekâtımızı, filtremizi verip akrabalarımıza bakmak.Peygamber efendimizin zamanın da ki gibi malını mülkünü muhtacı ile paylaşacak iman da müslüman yok.
  • 5 Yıl Önce

Editoooor

Oglum editör.. kime hakaret vardı o yorumda
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Burdaki cahiller yetmiuor gibi bir de ekrem satacak şeyler arıyor.bizi deli ediyor. böyle aptallık olur mu.. tablo alıyor, arsa satıyor. manyak mı ne bu? 
  • 5 Yıl Önce

Yerli uzman

Kapasitesi sınırlu insanlara dar görüşlü insanlara sabit fikirli insanlara bir konuyu izah etmek marsa gitmek kadar zor.Be aklı kıt bazıları T.Erdogan din alimi degil müftü degil islam bilgini degil.Bir siyasetci ve şu an c.başkanı.Hatası var dogrusu var ve dogrusu hatasından çok oldugu sürece çogunlugun oyunu aldıgı sürece konumu devam eder.Akpartide DERGAH degil.Bütün kötülüklerden günahlardan arınmış sufi insanlar toplulugu degil.Bir ailede bile çocugun biri akıllı çalışkan oıuyor öbürüde haylaz zarar veren olabiliyor.Şimdi sivri akıllılara soruyorum aklınızca kendinizi tertemiz heryaptıgı dogru görüp karşınızdaki insanları suçlamakla bir halt yaptıgınızı sanıyorsunuzda KOMİK oluyor..
  • 5 Yıl Önce

Yusuf

hergün ayni tas aynı hamam burası
  • 5 Yıl Önce

Kadir

Din afyondur lafını kim demişti
  • 5 Yıl Önce

Turgut ertav ne tesadüf

Turgut ertav maaşallah ne kadar ahlaksız arsız ar damarı çatlamış hdpkk lı , kuran düşmanı laik kamalist ataist chp zihniyeti , kripto yunan ermeni fetöcü hain varsa hepsi seni destekliyor ne tesadüf degilmi?
  • 5 Yıl Önce

Baytar

Inşaat işçisi yinemi hayvanat bahçesinden kaçtın .
  • 5 Yıl Önce

Keskinli

Keskinliye diye cevap yazan sen enikken kulagını kestiğimi hatırlamıyorum . Mesutunda nereli olduğunu bilmiyorum sen biliyormusun ? O zaman kulağını mesutmu kesti .
  • 5 Yıl Önce

Muallim

Inşaat işçisi bayagıdır seni kaşagılamıyordum degilmi ? Senide kaşıyıp kalburdan geçireyim .
  • 5 Yıl Önce

Muallim

Inşaat işçisi köprü altlarına devammı ediyorsun ?
  • 5 Yıl Önce

Muallim

Inşaat işçisi , sen hala babanı bulamadınmı?
  • 5 Yıl Önce

Mesut

KISASA KISAS çözümcü ve avanesi . Demekki  ailenizi birilerine teslim etmişsiniz.
  • 5 Yıl Önce

Keskinliye

AA ne tesadüf keskinli rumuzlu yorumcu mesutta keskinli
  • 5 Yıl Önce

Mesut

( düne kadar Ferö ile ayni yataga girip fingirdesiyorlardi.Simdi bu gürüh ben hala temizim diye meydanlarda yirtiniyorlar. Daha sonra, ganimet mallarini paylasimda kavga cikti..Bizler Fetöye o günde bu günde Fetõ diyorduk.Türkiye icin tehlike görüyorduk.Biz hep ayni yerdeyiz ya siz...) böyle deriz, böyle anlatırız ama.. yazarın somut örneklerine cevap veremeyiz. Digitürk fetöcü kanalları çıkarıtğnıda, "sansür diyen" kimdi. AK Parti miydi. Zamana osruş=turma açıldığında, gidip ekrem dumanlı, Abdülhamit bilici ile birlikte eline zaman gazetesi alıp, görüntü veren Kemal kılıçdaroğlu değil miydi?  
  • 5 Yıl Önce

Turgut ertav 'a Çetin ÖZTÜRK

Ayetleri üç kere üst üste okudum.Reise oy vermeye mani bir durum göremedim.Özel olacak.cevap vermeyebilirsin.Bir şey soracağım,Sen bunları mapustan mı,yurt dışında kaçak mülteci kampından felan mı yazıyorsun?.Akıl sağlığından şüphe ediyorum.Allahını seven varsa Turgut' a sorduğum soruyu ve cevap diye yazdığı ayetleri bir okusun.RTE ile bir ilişki kuramadım da.Hani olur da benim anlayışım kıttır.Olur,göremem.Anlatmak isteği mesajı anlayan biri varsa çıksın.Bizi Turgutun zulmünden kurtarsın.Allahu tealanın ayetinde;RTE 'na bu iş senin fıtratına uygun değil.dediğini.idaa ediyor Turgut gardaş.Yanlış mı anlamışım?Turgut gardaş,Neye dayanarak bu sonuca ulaştın ben onu merak ediyorum. Reis sana ne yapmış bilmiyorum ama senin psikolojin bayağı bozulmuş.Sakin ol.Elinde ki telefonu yavaşça yere bırak ve kendini hemen açık hava bir yere at.derin derin nefes al..tabi ki ver.
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Turgut ertav . Çetin öztürk e mertçe cevap ver . Veremezsin çünkü sen yalancısın . Bu tür cevaplarım çözümcü denen işgal artığı , işgal ürünü , alçak ahlaksız namus perdesi olmayan kuduzun zoruna gidiyor . Turgut ertav bu çözümcü ismiyle yazanda sensin ...
  • 5 Yıl Önce

Taraflı

Tarafsız senide kaşırlar çözümcüyü kaldıkları yerden .
  • 5 Yıl Önce

Relaks beyler

Keskinli  çok kızmışsınız  kızmayın siz ona 
  • 5 Yıl Önce

İnşaat işçisi

Çözümcü uyma sen mesut,a ciddiyede alma 
  • 5 Yıl Önce

Çetin Ozturkd Cevaptır..

Komşusu ac iken tok yatıyorsan insanlar açlık sınıfındayken villa üstüne villa sahiliysen , sokakta dilenci öksüz yoksul garip çaresiz kimseler doluyken , Vay haline vay vu düzenin yılmaz bekçilerine.... ISTERSENIZ AVRUPA ULKELERI ILR ULKEMIZDEKI ASGARU UCRETLI ILE EN BASIT VEKIL MAASLARINI KARSILASTIRIN AVRUPADA 1 VEKIL 3 ASGARI UCRETLIBMAASI ALIYOR( fransa belçika hollanda vb) Gelelim Dindar soylu idarecilerimizr bizde 14 ASGARI ücretlinin maaşını 1 vekil alıyor.. hiç bir şeye uzulmuyorumda orta anadoludan seçilen bir vekil benim yakınımdı iki eşeği gidemeyen kapasitede bir genç adam yanarım ona yanarım ayakların baş başların atak olduğu cağda yasiyoruz
  • 5 Yıl Önce

Mesut

At , avrat ve silah namustur biz bu üçünü kimseye emanet etmeyiz . Çözümcü ve destekçilerinde taraftarlarında bu hasletler bu anlayış bu kavram olmadığı için müminleri kendileri gibi namus yoksunu zannediyor .
  • 5 Yıl Önce

Eser

Sözcü / Gözcü gazetesinin hürriyetin ilk sahibiyle dogrudan veya dolaylı olarak bağı varmı yokmu?. Neden bu soruyu soruyorum. Çünkü yeni kurulmuş bir yan sanayi gazetesi 'nin 4-5 büyük yazarın transfer veya maaşlarını ödemesi ne kadar mümkün olabilirdi?. Küresel bir kartel veya havuz fonu sistemi desteği olmadan
  • 5 Yıl Önce

Ahmed 61

Çetin öztürk kardeşim söylermisin onların itikatı,yaşantısı kimlere benziyoor?Tabiki chp ye .(İyi olanları müstesna)Küfür tek millettir.Allah buyurmuyormuki onlar sizi asla sevmezler...bizde onları asla sevmeyiz
  • 5 Yıl Önce

Mahmut

Allahın Ayetleriyle siyasetçiyi, toplumu ifsad edeni temize çıkarmaya çalışandan daha zalim Daha ahmak kim vardır dersiniz??
  • 5 Yıl Önce

orhan inan

İHANET TAM BİR UYUM İLE YAŞANIYOR..YANİ,HAİNLER HER NE KONUMDA OLURLARSA OLSUNLAR BİR VE BERABER AYNI HEDEFE SALDIRIYORLAR..GAYELERİ DEMOKRASİ,İNSAN HAKLARI,DAHA GÜZEL BİR HAYAT TESİSİ DEĞİL.TEK GAYELERİ,ABD VE İSRAİL İN MEMNUN EDİLMESİ..NE İSTERSİNİZ KENDİ ÜLKENİZDEN VE MİLLETİNİZDEN?AYIP DEĞİL Mİ? GÜNAH DEĞİL Mİ?.EĞER BU MİLLETTEN VE DEVLETTEN HOŞNUT DEĞİL İSENİZ,DEFOLUN GİDİN DE RAHAT EDELİM,FİTNELERİNİZDEN VE TERÖRÜNÜZDEN KURTULMUŞ OLALIM.
  • 5 Yıl Önce

Yanlı

Tarafsız , senide aynı şekilde kaşısın çözümcüyü kaşıdığı gibi ...
  • 5 Yıl Önce

turgut ertav

Çetin ÖZTÜRK :Sana şu ayetlerle aşağıdaki cevap veriyorum.Acaba reisiniz Erdoğan ın doğu yolda olduğunu ispatlayabilir misin? De ki: "Herkes kendi mizaç ve karakterine göre iş yapar." Rabbiniz kimin doğru bir yol tuttuğunu çok iyi bilmektedir.(İsrâ Suresi - 84 . Ayet). ''Şüphe yok ki Rabbin, kendi yolundan sapanı da daha iyi bilir ve o, doğru yolu bulanları da daha iyi bilir.''(Kalem Suresi 7. Ayet). "Doğru yolu göstermek bize aittir (innealeynâle'l-hüdâ). Şüphesiz ahiret de dünya da bizimdir." (Leyl suresi,12-13.ayetler). "Kuşkusuz Biz, insana doğru yolu gösterdik. İster inanır, ister inkâr eder."(İnsan suresi,3. ayet).
  • 5 Yıl Önce

büyük gazetenin hoşgörülü editörü

 Senin için zor biliyorum ama, gazeteci gibi gazetecisin. adam gibi adamsın biliyorum ama.. Sizi eleştirenlere bu kadar hoşgörülü olma.. Onlar bizi sözcü'de yorum yaptırıyorlar mı? Adamların yorumlarını sil gitsin.. 
  • 5 Yıl Önce

Melih

Allah gönlüze, niyetinize göre bir AKIL versin! Halkı aptalmı sanıyorsunuz da bunları yazoyorsunuz.
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü'ye Çetin ÖZTÜRK

Çık erkek gibi özür dile.Dişime göre bir rakip buldum.seviyeli tatlı sert tartışırız diye düşünüyordum.Hayal kırıklığına uğradım. Küfür yazan hiç kimseyi tasvip etmiyorum. Kimsenin küfürünü de savunmam.Senin gibi ağır bir küfür edeni de ilk defa gördüm. Bir kereside de "bademletmişsin.."gibi gene çok aşağılık bir küfür etmiştin.Yaşın inşallah küçüktür.Ona verelim.Ama değilse yazık..Bir daha ne ben ne de sen benim adımı ağzımıza almayalım.
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Çözümcü denen nesebsiz kâr hane bebesi ve avanesi turgut ertav ve mertükün hiç bir zaman ailesine laf da sözde söylemedim . Sen ahlaktan ardan hayadan yoksun kuduz kuçu kendinde olan kötü hasleti başkasına iftira atarsan sana senin anlayacağın dilden anlatırım demekki sen yakınlarını  ....lere bırakıyorsun .
  • 5 Yıl Önce

Turgut ertav 'a Çetin ÖZTÜRK

Kur’ân-ı Kerîm’de itaat edilmemesi istenen kişi ya da gruplar: 1.Kâfirler ve münafıklar.2.ısrarlı direnişleri ve inatları yüzünden kalpleri Allah’ı anmaktan alıkonulmuş olanlar.3.nefsânî arzularına uyup işlerinde aşırıya gidenler.4.kötü ahlâklılar ve günahkârlar.5.Allah’ın koyduğu sınırları aşanlar.6. yönetimleri altında bulunan kimseleri Allah yolundan uzaklaştıranlar.Allahu teala kuranı kerimin de ne güzel açıklamış değil mi?Gayet açık ve net.İmdi gardaş araştırmış bulmuş ne güzel yazmışsın.AğzındaSadede gel.Karın ağrının sebebini sölede biz de bilelim.Geri zekâlı değiliz.Bu ayetleri kime uyarlamaya çalıştığını çok iyi biliyoruz.yukarıda ki maddelerden sadece birini Reis için olduğunu ispat et.İste RTE bu maddeye göre Allah'a, İslama,müslümanlara yanlış yapmıştır.diyebilir misin?Münafık mı?Seçim zamanı camiden çıkmayıp kuran okuyup oruç tutup seçimden sonra restorant da şampanya mı içmiş?Müslüman haksız yere birini öldürürse tüm insanlığı öldürmüştür diyip 15 temmuzda ki gibi müslüman milletin üzerine bombalar mı atmış?Müslümanın kuranını, kılığını kıyafetini yasaklayıp uymayanları asmışmı?Ben lafı uzatmayayım sen karnındaki ağrının sebebini söyle de teşhis uzamasın.tedaviye geçelim.Yok ben Bu ayetleri suriyede ki Eset,Mısırda ki sisi,Amerikada ki baş pisapos gülen,HDPKK 'nın yanın da koltuk değneği olan mollaoğlu,Milliyetçi geçinip PKK ya tek kelime etmeyen Meral apla için yazdım diyorsan eywallah.
  • 5 Yıl Önce

Tarafsız

 cevabını vermişsin çözümcü.
  • 5 Yıl Önce

Çözemeyen çözümcüye

Milleti ahmak kendini alim bilenlerden misin sen ? Bugün M.Kemâl'in koltuğunda oturan isim Fetö'ye mazlum demedi mi,ABD'de onlarla kahvaltı seanslarına katılmadı mı,Zaman gazetesini ziyarete gitmedi mi ? M.Kemâl'in partisinde vekillik yapan isim Bankasya'ya para yatırma koşmadı mı ? Kapatılan gazete ve şirketlerine yine aynı parti üyeleri desteğe gitmedi mi,bir tanesi Kemâl beyin talimatı ile gittik demedi mi ? Yine bir vekil Mahmut yanıma gel,yanımda olmaktan korkuyorsan korkma demedi mi ? Bir başkası sahte Mit tırları belgelerini kaçak Can DÜNDAR'a iletmedi mi ? Din konusunda çarsaflıya rozet takıp çarşaf yırtanlar kimler,baş örtüsü için fahişeler takardı diyerek partiye meclisine baş örtülü alanlar kimler,muhafazakârların cami görüntüsüne din istismarcısı diyerek,CHP adayının cami görüntülerine huzur duası diyen gazete kimlerin destekçisi ? Akıl,bilim,teknoloji derken akıl ve bilimi linç ederek parti merkezinin virüs nedeni ile kapatılmasına sebep olanlar kimler ? Üfürmek,hakaret ve küfür etmek varken bunları neden sorgulayasınız ki ! Bilim,akıl,mantık,teknoloji,sosyalizm gibi kavramlardan söz edince her şey yoluna giriyor nasıl olsa...
  • 5 Yıl Önce

Keskinli

Çözümcü bir yerlerin kızarıyormu? Kulagın çınlıyormu? Aileyin yüzüne bakabiliyormusun ? Aşağıdan gıdıklanıyormusun? 7 den 70 ne kadar galburdan geçirilince rahatladınmı ? 
  • 5 Yıl Önce

ihsan y

hacıı yine çamaşır yıkamaya başlamışsın ama nafile AKP ne yapsa bu fetö lekesini çıkaramaz bilerek isteyerek iş tutmadılarmı fetöşle orduya kumpas aslanım zekoş ARINÇ a suikast yalanı kozmik odanın talanı şimdi kalkmış akp 2010 da uyandı diyorsun özrün kabahatinden büyük o zaman devletin tüm birimlerine ortaklaşa taarruzu kabul ediyorsun hadi başka kapıya hacı bu otobüs dediğin yere gitmez.küçük bir not:ekonomide avrupa 2.cisi OECD 1.cisiymişiz burası çokomelli
  • 5 Yıl Önce

Çetin ÖZTÜRK

Aleviler Ali(ra)'nin yolundan gittiğini iddaa ediyor.İki ayrı Ali varda biz mi bilmiyoruz?Bizim bildiğimiz Hz. Ali(ra) ömrünü Allah(cc)yolun da harçamış hak aslanı,islamın kılıcı ünvanlarını almıştır.Peygamber efendimiz(sav) akrabası ve kızını teslim ettiği damadıdır.Alnı secdeli, oruçlu,zekatlı Alidir.Peygamberimizi gören mübarek Ashabı ikramdandır.Islam aleminin 4 büyük halifesinden birisidir...İslama yaptığı hizmetleri yazsam bu sayfalar yetmez.Şimdi Alevilere sorum şu;Siz hangi Alinin yolundan gidiyorsunuz?.Alevilerin bir kısmı(çözümcü) dindarlara paranoyak düzeyin de düşman.Ali(ra) rakı mı içermiş.?Eşini açık saçık mı giydirirmiş?Kimin yolundan gidiyorsunuz?alevilerin büyük bir çoğunluğu kemalisttir.CHP İktidarının zamanın da Alevileri,Sabiha Gökçen,uçakla bombalamış.Mağralarda zehirli gazla öldürülmüşler.Anası babası öldürülmüş çocukları Türkiyenin bir çok yerine sürmüşler.Her türlü eziyet görmüşler.Bunları canlı canlı Alevi komşularımızın,arkadaşlarımızın ağzından dinledik.Dedeleri,babaları anlatıyor.Çok uzak bir tarihten bahsetmiyoruz.İsmet inönünün CHP si zamanı.Ama nasıl olduysa aleviler o gün bu gündür oylarını CHPye verirler.Katiline aşık olmak gibi bir şey değil.Tamamen öyle. Alevileri öldürenler CHPliler ama onların düşman oldukları Muhafazakârlar.Birisi bana bunun izahını yapabilir mi?CHP ırkçı,mezhepçi bir partidir.Parti MYK sının %80 ninin alevi olması tesadüf değildir.Bizim faşist kemalist alevi vatandaşlarımızın bir kısmıda kendini ben solcuyum zanneder.Siz faşist bir ideolojiyi kendinize din etmişsiniz farkında değilsiniz.Biz bilimden yanayız,pozitivstiz der gider anıtkabirde ayin yaparsınız..Allah sizi islah etsin.Benim,alevi,adam gibi adam bir çok arkadaşım,komşum var.Tabi ki hepsini aynı kefeye koyma gibi bir hatam olmaz.Benim lafım "çözümcü" gibi Islama müslümanlara salya akıtarak saldıranlara.Kısasa kısas.
  • 5 Yıl Önce

Hamdi ÜLGER

Yazılarınızı ilkokul talebesi bile yazar iktidara yandaslik muhalefete veryansın malzeme bol salla gitsin Nasıl olsa okurda biat etmiş
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü

Çetin Öztürk benim yorumumdan önce bu sahiplendiği embesilin yorumlarına bakarsan anlarsın , nasıl cevap verdiğimi..turgut ertav ve mertürke  saldırırken neden sesin çıkmadı çetin efendi..üzgünüm
  • 5 Yıl Önce

çözümcü adamımızdır

Şu bizim hep islamiyetten, iyi bir musluman olmaktan bahseden takiminin, birisi kuyruklarina bastigi zaman saldirip,  hiç duymadigim küfürleri etmelerine cok gülüyorum
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Işık yakmak isteyenlerin çoğu ışıklar içinde uyuyor, bir kısmı da ışıksız yerlerde sürünüyor; chpkk ve fetönün kuçuları haberiniz ola!...
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Işık yakmak isteyenlerin çoğu ışıklar içinde uyuyor, bir kısmı da ışıksız yerlerde sürünüyor; chpkk ve fetönün kuçuları haberiniz ola!...
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Işıkların biryerlerine monte edileceğini bilenler nasıl da korkudan havlamaya başlamışlar!..
  • 5 Yıl Önce

turgut ertav

İTAAT:Kur’ân-ı Kerîm’de itaat edilmesi emredilenler yanında itaat edilmemesi istenen kişi ya da gruplardan da söz edildiği görülür. Bunları şu şekilde sıralamak mümkündür: Kâfirler ve münafıklar (el-Ahzâb 33/48), ısrarlı direnişleri ve inatları yüzünden kalpleri Allah’ı anmaktan alıkonulmuş olanlar, nefsânî arzularına uyup işlerinde aşırıya gidenler (el-Kehf 18/28), kötü ahlâklılar ve günahkârlar (el-Kalem 68/10-13), Allah’ın koyduğu sınırları aşanlar (eş-Şuarâ 26/151), yönetimleri altında bulunan kimseleri Allah yolundan uzaklaştıran gruplar (el-Ahzâb 33/64-68). Kur’an bunlara itaati doğrudan bir inanç meselesi olarak ele almakta ve bu hususta yapılan uyarıyı dikkate almayanların durumunu Allah yolundan bir kopuş olarak değerlendirmektedir (Âl-i İmrân 3/99-104; el-En‘âm 6/116-117, 121).Kayanak:İslam Ansiklopedisi.
  • 5 Yıl Önce

Alisiz alevi olduğun görülüyor çözümcü

Kemalist yalanları yutturmayamı kalkıyorsun. Namustan en son söz edecek sizlersiniz. Kadınları zorla açmaya çalışan sizler değil misiniz. Karılarını kızlarını soyanlar fuhşu yaymaya çalışanlar ne namusundan bahsediyor. İlim diyerek okullarda akılları dumura uğratıp sağlıklı düşünme yeteneğini kaybettiren siz değilmisiniz. Fenni ilim diyerek ülkeye çivi çakmayan, hele tek parti döneminde hiç icraat olmayan sizler değilmisiniz. Tutacak bir tarafınız yok dökülüyorsunuz, ülkeyi de o hale getirdiniz. Virane yaptığınız coğtafyayı düzeltmek için uğraşılıyor.
  • 5 Yıl Önce

G z rifat

Rifat bey ampulle siz araniz cok oyi. Ampulu size monte etmiş olmasinlar.
  • 5 Yıl Önce

Ahmed 61

Ali edizer'isözcünün hadef göstrrmesi üzerini hemen görevden alanlar,Engin yıldırım içinde aynı kararlılığı göstereceklermi..doktor Ali edizer mi tehlikeli yoksa açıktan meydan okuyan engin yıldırımmı...sahi siz kimden yanasınız..dostunuzu,düşmanınızı tanıyamadıysanız,diyecek lafımız kalmadı.Dostlarınızı küstürmekte,sahip çıkmamakta üstünüze yok...
  • 5 Yıl Önce

Iyi ki varsın Rifat...

Seni okudukca guluyorum..⁹
  • 5 Yıl Önce

Samancı

Çözümcü senin ahlkasız anlayışın arsız hayasız namert anlayışın seni bağlar diyeceğim ama sen insanlara küfür ediyorsun . Demekki sen ...nı    kominist derneklere örgütlere teslim ettin
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü 'ye Çetin ÖZTÜRK

Biz burada olayları yorumluyor soyut fikirlerimizi ortaya koyuyor,eleştiriyor,yorumluyoruz.Bir insanın adını vererek namusuna laf atmak ancak karaktersiz,şerefsiz mahlukların işidir.Sen istediğin kadar ben solcuyum de kimseyi inandıramazsın.Kemalistler solcu değildir.Bildiğin faşisttir.islam düşmanlığının faşizmini yaparlar.Solculukla alakâsları yoktur.Gerçek solcu hakkın tarafındadır.Sosyal adaletin sağlanması için mücadele eder.Insanların inancına,namusuna,işine aşına,..kutsallarına  saldırmaz.Saygı gösterir.Senden olsa olsa Kemalist olur.Yada çok iyi solcu takiyesi yapan FETÖCÜ. Bak artık fikir ortaya koyamıyorsun.Sadece küfür ediyorsun.O pis ağzına bir daha cemaat,hoca,hacı,dindar insanları alma.
  • 5 Yıl Önce

Lgbt mahsulü

Çözümcü seni ..ç
  • 5 Yıl Önce

LGBT MAHSULÜ ÇÖZÜMCÜ

Sen ..nı hangi kominist derneğine emanet ettinki sen gibi aşşagılık bir oluşum oldu .
  • 5 Yıl Önce

Lgbt ürünü çözümcü

Ç.özümcü, sen lgbt li aile bebesisin ki yakınlarını kime emanet teslim ettiğin aleni .
  • 5 Yıl Önce

Eş güden

Çözümcü , sen kimlerin çocugusun. 
  • 5 Yıl Önce

Ulan Rft, gene güldürdün beni...

Allah da seni gani gani güldürsün... amin...
  • 5 Yıl Önce

Katırcı

Çözümcü senin baban leninmi stalinmi mao mu ? 
  • 5 Yıl Önce

fetö cia nato projesidir!

Kurucusu Kasım gülek tir kasım gülek in cenaze namazı nı fetö bizzat kıldırmıştır kızı da chp vekili idi ecevit e şefaatçi ulurum ahirette diyen Kenan Evren cennetlik demiştir bizzat kendisi dir darbeci çevik bir e ödül veren de Fetö dür.. Refah yol u Kemalist zorbalar ile birlikte devirmişlerdir..! ŞİMDİ KİM GERÇEK FETÖCÜ?
  • 5 Yıl Önce

Özümcü

Çözümcü , senin fikri zikri ve ahlak yoksunu bir düşüncenin ürünü olan sen ... nı kominist polit büro başkanına nasıl teslim ettiğini cümle alem net biliyor sizde hiçnir manevi ve ahlaki bir kural olmadığı da malum . Sen git aynaya bak aileni hangi ahlak yoksunlarına teslim ettiğine bak aşşagılık alçak .
  • 5 Yıl Önce

Hasan Yanar

Bu ülkeyi 18 yildir yönetenler muhterem hocalarina övgü düzerken, orduyu ve yargiyi cemaate teslim ederken SÖZCÜ gercekleri yaziyordu. O siralar siz ne yaziyordunuz Ali Bey? Sizde hocaniza övgüler diziyordunuz. 
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü ...   ürünü

Çözümcü ; karma bir şekilde disko barda eğlenip içip içip sarhoş olup sabahlara kadar ne halt yediğiniz belli olmadan dünyaya gelen sen önce soyunu  netleştir bul avama açık bir ürünün sonucusun sen .
  • 5 Yıl Önce

Akit editör

Çözümcü denen ... küfürlerini yayınlayacak kadar mı sözcüğe benzediniz .
  • 5 Yıl Önce

Tr.

Ya Ali boş ver gözcüyü,sözcüyü...dolar olmuş 8 tl. euro olmuş 9,35 tl,5 lt ayçiçek yağı olmuş 60-70 tl,sen hala maval okuyon.Elekriğe zam geldi,doğalgaz sırada....Allah aşkına bunuda dile getirsene...
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü ye

Kâr hane bebesi . Sen ....nı  pavyondan meyhaneden kurtar önce alçak .
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü ye

Çözümcü ...  sen kimin oğlusun.
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Çözümcü senin baban ...  , ama senin gibi ...  bir çocuğu reddediyorum.
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Çözümcü sen .....  kominist lider lehine sıtaline maoya bıraktın teslim ettinki şerefsizce alçakça namussuzca bana küfür ediyorsun .
  • 5 Yıl Önce

Çözümcü

Sevgili çetin Öztürk sosyalistler ve gerçek sosyal demokratlar bilime gerçekliğe dayalı eğitim alır ve hayatı öyle yargılarlar.matdenin değişimi,diyalektik yaklaşım koşulların uygunluğu şartlar vs.yani hiçbir solcu fetoşun tuzağına düşmez dinin sömürüye alet edilmesine izin vermez,......,cemaat tarikat okullarına yurtlarına çocuklarını göndermez.Allah inancı kendini bağlar ahlaklıdırlar komşusunun tavuğunu kaz olarak görmezler,ayıya köprüyü geçene kadar dayı demezler.yunusu,Mevlana'yı hacıbektaşı severler.kısacası sizden ......... ahalinizden her şey olur ama solculardan fetöcü olmaz.
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

" Işıklar yanıyor " muş; ulan o ışığı bir yerlerinize monte edip ışıklar içinde uyursunuz, haberiniz olsun!
  • 5 Yıl Önce

fuat mısırlıoğlu

size yazdığım yorumlarımın hiç birine cevap yazamadınız; ben bir tarihte bir ğazetede Bu CHP cemaati bitirecek dikkat diye bir manşet okuduğumu hatırlıyorum, acaba sayın yazar da hatırlıyormu? bu manşeti atan paçavrayı lütfen yazınız herkes bu paçavranın hanğisi olduğunu bilsin. iyi ğünler
  • 5 Yıl Önce

Rıfat

Fetönün kripto kuçuları hala temizlenemedi, heryerdeler; tıpkı AYM de olduğu gibi..
  • 5 Yıl Önce

kibarcik

ayşe ladık sen colasanın eskı mınık kusunu okudunmu hıc bu herıf besmlesız zıhnıyetın tezahürüdür sende anlasılan azılı chp hdp vb lerının tezahürüsün veselam
  • 5 Yıl Önce

Mertürk

Fetönün dış gödümlü olduğu, doksanlarda orta asyadaki okulların da görev yapan öğretmenlerin ajan olduğu ve bu nedenle Rusya nin okulları kapattığı biliniyordu, amerikan istihbaratının fetö ye kefil olup amerikada oturum aldırttığı, herkes tarafından biliniyordu. Yani kızın ,kız olmadığını anlamak biraz uzun sürmemiş mi?
  • 5 Yıl Önce

Fetö kemalistler gibi başarmış olsaydı bunlar şakşakçıları olur muydu?

Fetönün başaracağı birşey yoktu aslında kemalistler geçen yüzyılda mahvetmişleri zaten. Fetö de islamı bozup kemalizme karşı olanları da batı hizmetine sunmaktı. Fetö başarsaydı kemalist islam karşıtları bir iki numaradan muhalefet, hoca da iyi biriymiş diyerek şakşakçıları olurlar mıydı? Geçmişlerine baktığımızda geçen yüzyılda atalarıda onları önce avrupayı düşman gösterip avrupayı yendip deyip onların kanunlarını alarak yapmamış mıydı?
  • 5 Yıl Önce

Amorti Kâzım

Ali bey,Sözcü isimli proje gazetesinin sözünü ettiğiniz haberleri yapmasına ve her halt'ı yemesine rağmen okur bulması toplumsal bir meseledir,ki kendi okurlarına hitaben 01 Kasım 2015 tarihli OY KULLANMAYA GİDERKEN YANINIZA ALMAYI UNUTMAYIN manşeti ile BEYİNSİZLER demesi bu sorunun delilidir.Tiraj sıralamasında da sürekli ilk üç bandın da bulunuyor üstelik ! Dediğiniz gibi ülke emperyalistlerin ve uşaklarının işgal girişimine uğramadan önce bu proje paçavrasında köşe tutan isim TARİHE DİKKAT 29 EKİM 2015'de ! " ŞİMDİ CEMAÂTİ DESTEKLEME ZAMANI,BİZİM YAPAMADIĞIMIZI FETHULLAH ! ( Yazısında ki gibi ) VE EKİBİ YAPTI,FETHULLAH ! VE EKİBİNİN DİĞER ADIYLA CEMAÂTİN TERÖRLE İLGİSİ OLDUĞUNA HİÇ BİR ZAMAN İNANMADIM !!! ŞİMDİ PİYASAYA FETÖ DEDİKLERİ TERÖR ÖRGÜTÜNÜ SÜRDÜLER,CEMAATİ YOK ETMEK AMACIYLA DURDUK YERE ASLI ASTARI OLMAYAN DANDİK BİR ÖRGÜT YARATTILAR.Aynı isim emperyalistlerin bir diğer aparatı PKK'yı da yine köşesinden ülkeye Ramazan ayında saldırmaya ve yine köşesinden HDP'ye rey isyemeye çağırmış Laiklik,Cumhuriyet,Kemalizm,Ulusalcılık kavramlarını maske olarak kullanan bir kişiliktir.Aslında tiraj sıralaması ve beyin manşeti bizi boş'a düşürüyor gibi...
  • 5 Yıl Önce

Angara baglum , arvasi harakani

Ali bey ; siyonist yahudi haçlı sırtlanı fetöcüler ve haçlı batının çakalları darbeci laik kamalistler yeni fırsat kollamak için pusuya yatıp müminlerin zaafını zayıflığını parçalanmasını ayrığa düşüp dağılmalarını bekliyorlar , ellerine fırsat geçtiğinde 28 şubatı 1980 ve 1960 darbesini arayacak müminler .
  • 5 Yıl Önce

necmettin

on numara beş yıldız,şunu da not düşmek lazim,adanmışlık noktasında emin beyi ornek almalı ...
  • 5 Yıl Önce

Mesut

Çetin öztürk ; çok kocalı ... o abd deki kadının kocasının LGBT filörtleri ise kime nasıl anlatacaksın bunların sapık sapkın olduğunu . Velhasılı bunların hepsi aynı yolun kaşarlı yolcuları , turgut ertav ve mertürk de bunların dış kapıdaki kolonyacıları peçetecileri ...
  • 5 Yıl Önce

Mertürk

Mestafa kardeş, güzel ve faydalı önerilerde bulunmusun. Bütün mesele bu önerileri dikkate alacak ehliyetli ve liyakatlı bürokratik kadroların olmamasıdır. Siz ne kadar ülke yararına iyi fikirler söylerseniz söyleyin bunu değerlendirecek ehliyetli ve liyakatlı bürokratik kadrolar yoksa ,kadrolar ,torpil ve kayırmacılık particilik ile doldurulmuşsa bir faydası olmaz. Uç yıl önce bimer e tarım konusunda özetle şu yazıyı yazdım. Artan küresel ısınma nedeniyle ,azalan ve düzensiz yağan yağmurlar nedeniyle artık tarım ve hayvancılığın gelişmesi için artık tarım topraklarının basınçlı sulama suyu ile sulu tarıma geçilmesi bir mecburiyettir. Bundan dolayı ülkede bütün dere,çay,ormanların rakım seviyesi yüksek yerlerine baraj ve göletler yaptırılarak buradan borular ile cebri basınçla tarım topraklarına ve hatta mera arazilerine basınçlı sulama suyu ile sulu tarım desteklenmelidir. Beş on köyden sorumlu ziraat mühendisleri istihdam edilerek, köylünün ayağına gidilip ,tarım teknikleri konusunda köylüler bilinçlendirilip bir kaç arazide örnek tarım uygulaması yapılıp ,yılda bir kaç ürün alacak şekilde ,ikinci üçüncü ürün olarak ençok ithal ettiğimiz yağlı tohum ve yem bitkileri üretimi teşvik edilmelidir diye yazdım meralarda büyük fıskiyeler ile uzaktan kumandalı selenoid valf ile kontrol edilecek sistemler kullanarak yapılabilir. Toroslardan akdenizde akan ırmaklar ve karadeniz dağlarından karadenizde akan ırmakların bin metre rakımlı yerlerinde kurulacak baraj ve göletlerden borular ile gerekirse dağlardan açılacak tünel borulardan iç anadoluya basınçlı sulama suyu ile sulu tarıma geçilebilir. Bu şekilde yazın aşırı yağan yağmurlar nedeniyle ouşacak taşkınlar ,bu baraklar nedeniyle kısmen kontrol altına alınabilir. Bazıların iddia ettiği gibi bu baraj ve göletler taşkına sebebiyet değil taşkınları önler. Bin metre rakımlı yerden ,beşyüz metre rakımlı bir ova ya götürülecek basınçlı sulama suyunda beşyüz metre potansiyel enerjide vardır. Yüz metre basınç kayıpları ve tarla çıkışında bırakılacak basınç düşürülürse ,aralara yerleştirilecek jeneratörler ile elektrik üreritimi de yapılabilir bu şekilde yüksek basınç ile borularda oluşacak arızaların da önüne geçilebilir. Dönüm başına,ürün ,başına,hayvan başına verilen destekler, pratikte yarardan çok zarar veriyor. Bu şekilde verilecek paralar ile girdi maliytini düşürecek ve ürünün bol ve ucuz olacak şekilde basılı sulama suyunu tarlaya kadar götürmek ile çifçiye destek olunur. Ayrıca çiftçinin kullandığı mazottan ÖTV alınmamalıdır. Marker işaretleme kullanılarak tarım makinalarında kullanılacak mazot marker ile belirlenmelidir.....Diye yazdım özetle. Bana gelen cevap , yazınız il tarım müdürlüğüne gönderildi diye . il tarım müdürlüğünden gelen yazıda bakanlığımız ihtiyaca göre gerekli politikaları uyguluyor.. Tarım bakanlığı en son malenda gates vakfı ile bir protokol yaptı diye biliyoruz. Yani fikrin büyüklüğü ve iyi olması değil yetkililerin onu anlama ve uygulama kapasitesi önemlidir.
  • 5 Yıl Önce

Ömer

Kaleminize sağlık Ali İhsan Bey!
  • 5 Yıl Önce

Çetin öztürk e

Çetin ÖZTÜRK ; CHPKK, HDPKK ve İP'SİZ merale düşen elma gökten değil , pensilvanya /Abd cia dan düşmüştür çünkü babları orda boyunlarındaki tasmanın yuların ucu sahibi orda .
  • 5 Yıl Önce

Çetin ÖZTÜRK

"Ama siz de 2012 ye kadar beraberdiniz."diye yorum yazacak Lap laik kemalist amca ve teyzeler.Boşuna sormayın.Ben size bir hikaye anlatayım.siz oradan cevabı çıkarırsınız.Muhafazakar Adamın biri evlenmiş.Kızın hoşgörülü,yumuşak başlı,kelebeğin kanadını bile incitmekten imtina eden bir yapısı varmış.Kızın dışardan dindar duran görünüşü de kendisine uyuyormuş.Bir "ZAMAN" sonra kızın, kız olmadığı,Amerkada bir kocası(Hatta avrupa ve israil de bile sevgilileri)olduğunu,aileye gelen paraları Amerikada ki kocasına gönderdiğini fark etmiş.Meğer Bizim dindar bildiğimiz kız bildiğin ..puymuş.Tabi ki durumu anlayan adam hemen Boşamış karıyı.Sen misin beni boşayan? O kelebeğin kanadını kırmayan en ufak bir hikâyede salya sümük ağlayan narin kalpli kız birden canavara dönüşüp çirkefleşmiş.Kocalarını da yanına alıp baskına gelmiş.Yakmış,yıkmış,öldürmüş.Ama adamı yok edememiş.Bütün mahalle olayı seyretmiş.Adamın hasımları ortada kalan kızı hemen sahiplenmişler.Her biri ile ayrı ayrı nikah kıymış.Canı ne "ZAMAN" kimi isterse onunla beraber oluyormuş.Adam her ne kadar"yahu bu kız ...pu .Bunun gerçek kocası Amerika da beni kandırdı.Sizde gördünüz.Bile bile bununla niye evleniyorsunuz? Dediysede dinletememiş..Gökten üç elma düşmüş.birisi CHP ye birisi HDPKK 'ya birisi de tabi ki İP 'ye. Doya doya yiyin.ne diyelim.
  • 5 Yıl Önce

Keskinli

Yine fetöcüler islami kesime iftira atıp islami kesimi suçlarken fetönün gönüllü avukatlığını yapan kankisi ahbabı ve aynı sahibe efendiye hizmet eden batıcı laik kamalist şizofren darbeci saman kafalı çakalalrıda hırlaşmaya başlarlar .
  • 5 Yıl Önce

Ahmet Tekin

Selamünaleyküm, Hocam emin evim reklamı yazılara karışıyor. Lütfen bi halletseler.
  • 5 Yıl Önce

Hayta

Sn hocam birazda bu tür işleri sonuçta siyaset deyip ilimli olmak gerekir ...zira siyaset olunca aynı aileden bile küslük ler oluyor ...bir düşünün bugün İBB de seçim olsa ve HDP de artık asla imamogluna oy yok dese sizler yada yetkililer aman ha bizede gelmeyin bizede oy vermeyin dermisiniz ...hatta seçim sürecinde çoğu yazar PKK dan bile bahsetmez amaç belediye kazanmak olduğu için .. CHP görüşünde olanlarda cemaatin oyları iyidir diyerek görmezden gelmis olabilirler ...sonuçta sn hocam böyle yapıların iktidardan taviz almasi çok çok daha kötüydü ki gördük sınav soruları hapis cezaları vs birsuru işi iktidardan korkmadan yaptılar ...ve zaten Emin Çölaşan tam destek verse ne olur vermese ne olur iktidarın verdiği güç ile aynı olamaz
  • 5 Yıl Önce

Mustafa

Geleceğin korkusu susuzluk korkusu . Hala nehirler dereler ve caylar denize ulaştırılıyor. Kuruyan göller veya kurumaya yüz tutmuş göllerin tarıma kapatılıp taban toprakları yağmur sularının göle ulaşmasına engel olmayacak şekilde göl kenarlarına yığılıp. Köylüler traktörerle tarlalarına taşısın. Denize ulaştığı yerden doğal ğüzelliği bozmadan nehir, dere ve cay suları kuruyan ve kurumaya başlayan  göllere ponpalansın. Suların bir kısmıda dere, nehir ve cayların başlangıcına  ponpalansın. Yağmurlar yağmur gibi değil birden yağıyor nehir ve derelerde   durmuyor direk denize ulaşıyor bu ulaşma erezgunu daha vahim hale getiriyor. . Zaman  Artık yağmur suyunu tuzlu suyla buluşturmama zamanı. Tuzlu suyu arıtmaktan, tuzsuz suyu depolamak daha ucuza maalolur.Derelere nehirlere ve caylara İSTİNAT duvarı yapmadan önce dere göl nehir yatakları doğal güzelliği bozmadan yatak merkezinden kenarlara doğru derinleştirilip suyun zararına engel olunur. Köprüler ve yollar su taşkın ların dan korunur. Köprüler derelerin ıslâhın dan daha mı ucuz ki dere yatakları derinleştirilerek İSTİNAT duvarsız calışmayla köprülerin yıkılmasına engel olunur. Dere, nehirlerin cayların geniş bölgeleri derinleştirerek göl haline getirilip balık yetiştirilip bir İskandinav ülkesi haline gelebiliriz. Köprüler ve köprü ayakları suya yönveren şekilde yapılmıyor. Köprü mühendisimiz yok mu yoksa da eski köprülerden örnek alan mühendis yokmu. Mimar Sinan köprüleri nehirin en geniş yerine yapmış su dağılımı köprüye zararı önlüyor. Dere yatağının engeniş yeri nekadar ise köprünün uzunluğu en az  nehrin veya derenin geniş yeri kadar olmalı.Derelere doğal güzelliği bozmadan taş kırma moloz mıcır fabrikalarından vergi almadan temizletilir on sigortalı işçi calıştıran işletmelerden vergi almadan bu iş yaptırılır. Nehir camurları nehir kenarlarına yığılır köylüler doğanın kendilerinden aldığı toprağı geri tarlalarına taşıyarak erozyon önlenmiş olur. Nekadar göl nehir ve dere yatağı derin geniş olursa o kadar suyumuz olur. Kuruyan göller derinleştirilip tekrar göl haline gelirse obruk oluşumuna engel olunur ve Obruklar azalır. Obruklar su kuyularını büyük bölümü göller den nehirlerin derin bölgelerindeki durgun sudan beslenir. Bununla beraber gübre kullanımına bir yasak gelmeli zehir yiyoruz. Suların göllere  ponpalanırken elektrik üretilir bu elektrik sıfır masraf la bu işler olur uzunzamana yayılımı kar getiren bir sistem olur. Neden Manavgat suyu büyük Menderes küçük Menderes denize karışıyor neden biraz yağmur yağmadığında nehirlerin ortasında adacıklar oluşur. Her yağmur yağmadığında İstanbula gazeteciler cekilen suyun altından cıkan mezarlıkta haber yaparlar derinleştirilsin artı su toplama yatakları ki daha çok su tutulmuş olsun. Bu sular aynı zamanda yeraltı sularını da besler ler. Bu adacıklar nehir kenarlarına yığılsın yağmurun yatağa ulaşmasına engel olmayacak yerlerine yığılabilir.Heryıl Bulgaristan baraj kapaklarını açar yerleşim alanları ve tarım alanları sular altında kalır. Sular cekildiğinde yüz ikiyüz metre  yürüyerek karşıya geçilir sığ su kalır . Bu geniş alanların camurları  temizlensin ve nehir yatakğı derinleştirilsin Bulgaristan'ın bırakacağı su bereket olarak nehir yataklarında her türlü balık orada kalır. Su savaşları başlamadan suyla barışalım ki yer üstünde suyumuz kalmasada böyle bir çalışmayla yeraltı sularımız hep var olur. İnsanın dörte üçü su ise yer üstünden daha çok yer altındaki suya muhtacız. Gelin yer altınında dörtte üçünü su depolayalım. Hic bir iş makinasının yatması bize birşey kazandırmaz iş makinaları doğru nehir temizlemeye. Birde bu işleri bir bilenle uzmanlarla prof larla inceleyin ki yanlış yapmıyalım,
  • 5 Yıl Önce

Ahmed 61

Bu laik,kemalis düzenbazların her şeyi deme hakları var,onların dokunlmazlıkları var,bu ülkenin gerçek sahibi onlarmış gibi külhan beylik yapmalarına, ukalalıklarına bir dur demenin zamanı gelmedimi?
  • 5 Yıl Önce

Can

Fetö nün tek bulasmadigi yerlesemedigi yer siyasi partiler dimi ondan siyasi ayagi arastirmaya hic gerek olmadi ...
  • 5 Yıl Önce

Mutmaine

şu siteye gelen ÇİRKEFLERİ yazın bir gün Ali Bey...işlerine gelen konulara yazıyorlar....terör sevici haberlerine bakın hiç yorum yok ! ülkede yapılan teknolojik gelişme haberlerinde yoklar..devlet düşmanlığı yapılan haberlerde yorumlarda yoklar.....sizin yazılarınız çok canlarını yakıyor olmalı, okuyan gerçeği gördüğü halde hazmedemeyerek kin kusup kaçıyor...bunlar bizim aynı safta NAMAZ kıldığımız müslüman kardeşlerimiz !!!
  • 5 Yıl Önce

Ayşe L.

Arşivlere bakın, bugün yargının dokunmadığı ve toplumda saygıdeğer geçinen köşe yazarlarının hepsi Gülen cemaatine açıktan övgü yazıları döşendiler zamanında. Neden onları kimse yargılamıyor. Diğerlerine dokunulmazken Sözcü gazetesi muhalif olduğu için mi yargılanıyor ve cezalandırılıyor?
  • 5 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23