• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Zorla aracına aldı, döverek gasp etti ve yola kenarına attı

Bursa’nın İnegöl ilçesinde, Abdülsamet E. (34), yolda görüp zorla aracına aldığı F.A.’yı darp eederek, cep telefonunu aldıktan sonra yol kenarına attı. Saldırgan gaspçı polis tarafından yakalandı.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Naci

Bu adamı kınamıyorum fakat ne yapmış oldu enaz 20 sene hapis allah ıslah etsin
  • 7 Yıl Önce

Nazım Zengin

boş versene kardeş ne 20 senesi? bu ülkede defalarca cinayet işleyenler yatmıyor 20 sene. bu ülke katillerin, dolandırıcıların, arsızların, hırsızların ellerini kollarını sallayarak dolaştıkları bir memleket!
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23