• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Beşiktaş'ta öğretmen kadına saldırmıştı! Gülerek gitti...

BEŞİKTAŞ'ta bir kafe önünde öğretmen kadına saldıran kadın emniyetteki işlemlerinin ardından adliyeye sevk edildi. Berrak K.'nin adliyeye sevk edildiği sırada kendisini görüntüleyen kameralara karşı gülmesi dikkat çekti.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Yusuf can

Ağlanacak haline gül bakalım ,son gulen iyi güler yanatkmda orada engel olan adam buna hiç bir şey yapmadı inşallah bir tanesi denk gelir
  • 7 Yıl Önce

Adem

İki saldırgan da kadın. Çok ilginç. Belki Fetöcüdürler. Emir gelmiştir.
  • 7 Yıl Önce

Sofuoğlu

V İ T R İ N :Yıl 1932 Keriman HALİS, Belçika'nın SPA şehrinde yapılan ve 28 ülkenin katıldığı dünya güzellik yarışmasında, bilinçli olarak birinci ilan edilir.Yarışmayı gören Halid TURHAN Bey'in nakline göre Jüri başkanı şöyle demiştir."Bugün Avrupa'nın, Hıristiyanlığın zaferini kutluyoruz.1400 senedir dünya üzerinde hakimiyetini sürdüren İSLAMİYET artık bitmiştir.Onu AVRUPA Hıristiyanları bitirmiştir.Elbette Amerika'nın,Rusya'nın hakkını inkar edemeyiz.Neticede bu Hıristiyanlığın zaferidir.Müslüman kadınların temsilcisi,Türk güzeli KERİMAN mayo ile aramızdadır.Bu kızı zaferimizin tacı kabul edeceğiz,onu kraliçe seçeceğiz."Adamlar aslında doğru söylemişlerdir.Bugün başörtülülere yapılan saldırıların temeli ta o zamanlarda atılmıştır.İslami yaşam,islami kıyafet sahipsiz kalmıştır.Güya İslami yaşamı temsil eden ve ona göre kıyafet üretenler İSLAMİ ÖRTÜYE YARAR YERİNE ZARAR VERMİŞLERDİR.Cebini iyice dolduran kıyafet üreticileri, tesettürü bir aksesuar haline getirtirmişlerdir.İslami kıyafetten aşağılık duygusuna kapılarak,"Bizde sizin gibiyiz, sizin gibi giyiniyoruz"dan bugünlere gelindi.Kimse kusura bakmasın ve de gücenmesin.İmam Hatipler dahi bozulmuştur.Bugün Anadolu'daki şehirlerde dahi,tam tesettürlü genç kız ve kadın iki elin parmakları kadar kalmıştır.Her ne kadar aile profili içeriği ile internetten zararlı sitelere erişim bir nebze de olsa engellenmişse de YOUTUBE bir denetime tabi tutulmadan, herkesin görmesi sonucu:Yetişkinlerin, hayvanların dahi yapmayacağı(Kapalı anlatıyorum) şehveti görmeleri nedeniyle zihinleri zonklamış, yetişecek gençlerin çoğunluğu da sapıklaşmıştır. İSLAM MUHALİFİ OLANLAR: ONLAR,ZATEN YUKARIDA ALINTI YAPTIĞIM GİBİ, CUMHURİYETİN KURULUŞUNDAN BUGÜNE KADAR ÖRTÜYLE SAVAŞ HALİNDE OLUP,TÜM KADINLARIN ÇIPLAKLAŞMALARI İÇİN VAR GÜCÜYLE ÇALIŞIYORLAR.CADDELERE, SOKAKLARA BAKINCA DA ÖDEVLERİNE İYİ ÇALIŞTIKLARI GÖRÜLECEKTİR. 17 senedir TRT'de haberleri sunacak bir kapalı kadın yetiştiremeyen veya yetiştirmeyen,Belediyelerinde açık saçıklığı ön plana çıkarırsanız,TRT'nin spot reklamlarında hemen hemen tümünde açık saçıklara yer verip, İSLAM'a, ÖRTÜYE savaş açanlara bol keseden para dağıtırsanız, onlar da(İslam'a örtüye muhalif) bugün caddelerde, sokaklarda başını(Tesettür demiyorum) kapatanlara saldırırlar.İslami yaşamı devam ettirmek isteyenler, sahipsiz kalmışlardır.Bu putlu ve de mutlu azgın güruh meydanı boş bulmuş, onlarda(Hepsine birden ateist diyorum) ülkede İSLAM'IN İ harfi kalmamak şartıyla durmadan çalışıyorlar, ve de içimizdeki "Bizde sizin gibi yiyoruz,içiyoruz,giyiniyoruz sizler gibiyiz,aman bizi irticacılıkla suçlamayın" diyen sözde müslümanlarla(!), işgüzar AKP hükümeti bürokratları, belediye başkanları ve üst düzey yöneticilerinin umursamaz gafletleri sayesinde:Fuhuş,uyuşturucu,lezbiyenlik,gaylik artık ekranlardan, sokaklara taşınmıştır.İNSANIMIZ:Maddi bakımdan 17 sene öncekine göre her alanda katbe kat varlık sahibi olmuştur.Ancak, yine 17 sene öncekine göre:Ne tesettür, ne ahlak ve maneviyat ne de aile kalmıştır.BUNU BAŞTA BİZİ YÖNETENLER BİZLERDEN DAHA FAZLA DÜŞÜNMELİDİRLER.HÜKÜMET,Bir TÜTÜN yasasını dahi çıkarıp rayına koyamamış, ağzına, burnuna bulaştırmıştır.Anadolunun şehirlerinde:Caddeler,sokaklar, kaldırımlar dahi işgal edilerek, her taraf tütün ve tütün mamülleri satanların işgaline terkedilmiştir.""Atalarımız"İğneyi önce kendine batır ki, çuvaldızı başkasına batırasın" demişler.17 yıldır canhıraş şekilde desteklediğimiz HÜKÜMETİMİZ:MADDİ bakımdan sınıftan geçmitir ancak,MANEVİ bakımdan sınıfta kalmıştır.Bunları yazarken, durduğumuz yer zaten bellidir ancak, yanlış veya eksiklikleri görmez isek,doğruları bulmamız mümkün değil.S O N U Ç:"Bir kavim kendi durumunu değiştirmedikçe, ALLAH onların durumunu değiştirmez.Ra'd suresi.K.Kerim"HER KES BUNU GÖRMELİ VE ONA GÖRE OLAN VE OLACAK OLANLARI DA, AZGIN AZINLIĞIN YAPTIKLARINI DA BU DOĞRULTUDA DEĞERLENDİRMELİDİR.
  • 7 Yıl Önce

Şeref Gazioğlu

Sonra bana bu ülkede adalet var, diyenler var bu kuduz ...leri savunanlara salıverenlere ALLAH cc kıyamet gününe kadar lanet etsin AMİN
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23