• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Milli kick boksçu "yan bakma" kavgasında bir kişiyi öldürdü

Kadıköy'de milli kick boksçu Berke Şahin, yan baktıkları gerekçesiyle motosikletli iki kişiyle tartıştı. Olayın büyümesiyle milli sporcu, yakaladığı bir kişiyi bıçaklayarak öldürdü.

9 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

abdrhmn

berke şahin sporcu gibiler ve bunlar profesyonel olduklarından cezaları çok daha ağırdır vede ağır olmalıdır.
  • 7 Yıl Önce

Haso

İlla idam olması gerekmiyor.Sürekli idam sayıklamanın anlamı yok.Memlekette adalet yok.Bu adaletsizlik ortamında idam gelirse önce mazlumlar idam olur.On tane suçtan hapiste bulunan adam izin alıp çıkıyor ve rastgele birini öldürüyor.Olayın özü budur.Yani ceza yok,kontrol yok,olanıda caydırıcı değil.Hükümet ne yapıyor.Bilalin,damadın cebini doldurmakla meşguller.
  • 7 Yıl Önce

Maho

ulan siporcu alçak adamı döğmüşsün kovalamişsın tekrar döğmüşsün ve birde pıçaklayıp öldürüyorsun bu alçağa kısas uygulanmalı yani idam, idam yasası acilen çıkmalı
  • 7 Yıl Önce

yediemirler

Şampiyon olsan ne yazar be spor ahlakın dan yoksun isen...ne oldu şimdi, ne geçti eline..dünyanıda mahvettin ukbanı da...birde katil oldun..bir gencin de hayatını katlettin.onca insanın yüreğini burktun üzdün....ulan sen dünya nın en iyi boksorü olsan ne yazar insan olamadık tan sonra....suç sade sendemi.ya seni yetiştirenler.önce ahlak dersi verselerdi böyle olmazdı ama ders verenler de de ahlak yok nasıl olacak bu iş...ahlak dersi versen gerici derler.hele din dersi desen yandı keten helva...İSLAM yok huzur yok vesselamm...
  • 7 Yıl Önce

mustafa

ulan oğlum dövmüşsün işte daha ne takip edip filan gençliğine yazık
  • 7 Yıl Önce

klm

BU iş cehaletin zirve bulduğu mahluklar da vuku buluyor.. Yine cahil kimsenin en vahşi hayvandan daha tehlikeli olduğunun en bariz örneği. KÖTÜ SÖZ VE KÖTÜLÜK SAHİBİNİNDİR.. Aynı zamanda bu gibi şeyler Temel eğitimin yanlışlığından kaynaklanmaktadır...
  • 7 Yıl Önce

İdo1

Eğitim sistemi malesef insan yetiştiremiyor artık . Oğlumu bugün liseye gönderdim korkarak gitti neden oğlum orada büyük çocuklar harraç alıyormuş vermeyince bıçaklıyorlarmış diyor bumu insan yetiştirmek ey bakan.
  • 7 Yıl Önce

Ke-mal

Sporcu olmuş ADAM olamamış
  • 7 Yıl Önce

Hakikat

Idam gelmeli bu aşagilik insanlar idam edilmeli. .insan karincayi gorunce basmamak için neler yapiyor. Bunlar cani İDAM EDECEN bunlari başka yolu yok
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23