• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ağ üstüne telefon koydu, kuş sesi açarak Sakaları avladı... Yediği cezayla şoku yaşadı!

Bartın’da bir şahıs, balık ağı üstüne cep telefonu koyarak kuş sesi açtı. Sese gelen Saka kuşlarını avlayan şahıs, 26 bin TL ceza aldı.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

EMMİ

OH OLSUN İYİ OLMUŞ BU DUYARSIZ İNSANLAR YÜZÜNDEN TEMİZ ÇEVRE TEMİZ SU KALMADI KEŞKE PİKNİKÇİLEREDE BÖYLE BİR UYGULAMA OLSA
  • 7 Yıl Önce

abdrhmn

bu avcılık spor değil vahşettir kökten yasaklanmalıdır. dinimiz bile bir canlıyı yaşatın merhamet sahibi olun derken bunlarınki hıristiyan işi yok etmek vahşettir.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23