• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Katil Esed ve Rusya'dan pazar yerinde katliam: 50 şehit!

Rusya ve Esed rejiminin İdlib Gerginliği Azaltma Bölgesi'ne gün boyu kesintisiz süren hava saldırılarında şehit olan sivillerin sayısı 50'ye yükseldi.

12 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Abdullah Murat

nostalji AHLAK KURANDIR MÜSLÜMAN MISIN ONU SÖYLE. Sen ahlaksız imasız ve cehenneme gideceklerin bir örneğisin. müslümanım diyor isen kuran ile ahlaklanman gerekir. Yok ben imansız atesitim diyorsak defol git. Bir gün inşallah sizin cezanızı tam Allahın emrettiği gibi vereceğiz
  • 7 Yıl Önce

Gerçek vatansever

İktidar ortağı yan ... Perinçek duymasın bu başlığı
  • 7 Yıl Önce

Kamil HOŞOĞLU

Suriye de (Beyaz Baretliler) bu işleri tezgahladığına inanıyorum. Bombalar patladığı dakka olay yerinde boy gösteriyorlar. İyilik meleği oldukları izlenimi vermeye çalışıyorlar. Araştırıla...
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Kuranda bir mümini sebepsiz öldürene Allah gadab etmiş lanetlemiş ve ona EBEDİ CEHENNEM AZABINI hazırlamıştır. Cinayet küfürle eş değerdir Bir daha giremeyecek şekilde dinden çıkarır. ve kuranda hristiyan ve yahudileri dost edinen onlardandır hükmü vardır Buda küfürdür Dinden çıkarır Şia sünnileri katletmektedir İran şiadır Şia sapık bir yoldadır Peygamberin hadisleri ile sabir olan bunca müslümanın beş vakit kıldığı namazı bölünüp ayrılarak 3 vakit kılmaktadırlar Ayrıca günlük haftalık aylık sırf zina için nikah kıyılabileceğini iftira etmektedirler Allah ahlaksızlığı emretmez Allah ahlaksızlığı Allaha isyanı kötülüğü emreden şeytanı düşman edinin der. Şia iran rusya ile işbirliği kurmuştur esedide desteklemektedir Suriyede sünni bir çoğunluk olduğu halde darbe ile gelmiştir. Bir çok sünni katledildi. Müslüman müslümanla savaşamaz Allah kafirlerle savşamayı emretmiştir Selamverenin canını ise haram kılmıştır Kimbir mümini öldürürse ebedi saadetini dünyaya değiştirmiştir Zaten imansız şeytanın yolundan giden bir düşman olmuştur. Müslüman müslümanın canından malından ve dilinden emim olduğudur. Fakat Allahın hükümlerinin uygulanmasını engelleyenler daha büyük iş yapmaktadırlar Onlar dağdaki terörsit gibi hatta daha büyük düşmanlardır Allahın örtünme emrini iptal etmeye çalışanlar Çocukların imanlı namaz kılar ve kulluk yapar şekilde eğitilmesine manii olup kendi farzlarını yaptıranlar Zorunlu eğitim adı altında saatlerce vakit farz kılınmakta 7 yaşında namaz kılmaya başlaması gereken çocuk alıkoyulmakta başıaçıklık farz kılınmakta kız erkek karışık zorunlu yapılmakta. Zorunlu yapılan herşey sana farz kılınmış demektir Allahın farzlarını üzerinize alın başkalarına veya kendi hebvanıza kul olmayın şirke bulaşır Cehennemlik olursunuz Allahın hükümlerini istemeyen müslüman değildir
  • 7 Yıl Önce

Seymen

Ya Rabbimiz bizi sen kurtar gavurun elinden
  • 7 Yıl Önce

Emre Bayındır

Esed katil ama Rusya ile iş birliğine, Esad'ın toprağındaki teröristleri desteklemeye de tam gaz devam. Üstelik bir numaralı İsrail destekçisi Trump'la da her türlü yakın ilişki mevcut. Başka bir ülke alsaydı S400'ü, anasını ağlatmışlardı. Ama ne hikmetse Erdoğan'ı pek seviyor Trump efendi. Neden acaba? :) Öyle bağnazsınız ki, gözünüzün önündeki gerçekleri görmekten acizsiniz.
  • 7 Yıl Önce

Tuncay

Bismillahirrahmanirrahim veyemkurune veyemkurullah Vallahu hayrul mekirin Allah tuzaklarinizi kendi başınıza çevirsin ey Rusya ve esed
  • 7 Yıl Önce

oguz

Rus keferesi de ona yanaştıkça azıyor. Kefere keferedir. Silahlarımızı kendimiz üretir hale gelmeden müslümanlara rahat yok.
  • 7 Yıl Önce

abdullah

Esed katil de Rusya neden değil?
  • 7 Yıl Önce

Abdo

Bir Türk olarak benim kanıma dokunuyor.Düşman düşmandır. Savnma sistemini A vermedi. R verdi aldık diye övünüyoruz Yazık.Üstelik kendimizin gibi kurulacak birliğin logosu güldüm.Heşsinden önce kendimiz yapmaz isek yazık bize .yazıl kuru övünmeye
  • 7 Yıl Önce

Efelerdiyarı

Serefsiz haclılar. Allahım alayını yok etmek bunları boynumuzun borcu olsun.
  • 7 Yıl Önce

nostalji

orada bir iç savaş var her şey normal. savaşta olur böyle şeyLer. e yani Suriye yönetimi ülkesini İslamcı teröristlere ve IŞID e karşı korumasın mı? Elbette savunma her devletin hakkıdkr.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23