• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Suudi Arabistan onayı verdi... ABD askeri girecek

Suudi Arabistan Kralı Selman bin Abdulaziz, ülkesine Amerikan kuvvetlerinin girişini onayladı.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

kırık

ne anlatıyorsunuz ? abd nin kendi topraklarından fazla askeri zaten yıllardır arabistanda barınıyor.
  • 7 Yıl Önce

Murat

Zavallı Arabistan. Et kafalı mahlûklar. Müslüman ülkelerden müteşekkil bir ordu kursanız izzetiniz artardı. Haçlı kâfiri sokarak rezillik elbisesine girdiniz
  • 7 Yıl Önce

TARIK

yakında KABE nin korumasın da ABD askerlerine verilir ...savaş kaçınılmazdır....Allah a inanlar canlarından mallarından vazgeçmezler ise bu inanç sadece sözde kalacak ve daha ileride bu savaşı yapmadığımız için çok pişman olacağız...
  • 7 Yıl Önce

Tuğral

Niye haç zamanina denk getirdiler bu bir soru işareti. Salman korktu
  • 7 Yıl Önce

abdo

Artık bol bol pez...nglik ysparsınız selman efendi
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23