• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

NATO'dan S-400 açıklaması... 'NATO'dan çıkarılması...'

NATO Genel Sekreteri Jens Stoltenberg, "Türkiye'nin NATO'ya katkısı ve NATO'nun Türkiye ile iş birliği, F-35'lerden çok daha derin ve kapsamlıdır. S-400 meselesini küçümsemiyorum, ancak bir NATO müttefiki olarak Türkiye S-400'lerden çok daha fazlasıdır." dedi.

11 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

YuzbasiBokurt

Mealen şöyle demiş sayın Stoltenberg, Türkiye'nin stratejik konumundan dolayı Rusya'nın yanına itemeyiz, zaten Ekonomik örgüt olan AB'ye hemen almayıp, Askeri birlik olan NATO'ya almamız bu sebeptendir. Allah Muhafaza Rusya cephesine geçen bir Türkiye AvrupayI Güney doğudan, Rusya ise direk doğudan tehdit eder. O yüzden Türkiye felaket güçlü ve cici bir ülke.
  • 7 Yıl Önce

teoman

AH keşke NATO dan çıkarsanız. Türkiye 2 yılda iki kat büyür..
  • 7 Yıl Önce

doğrucu

aslında TC NİN abd yi ab natoyu bürükseli yani batıyı bütünüyle vaşak kazır gibi kazıdığının farkındasınız elimizden nasıl kaçırmayalım perişanlığını oynuyorsunuz
  • 7 Yıl Önce

Necdet özel

İki yüzlü batı. Türkiye kolay harcanacak ülke asla değildir ve hiç olmadı. Bu dünya kendi duruşunu bilen ülkelerin dünyası. Kimseyi dinlemeden dış politikanı yürüteceksin
  • 7 Yıl Önce

ihsan

ne çıkarılması alın size cevap kapak olsun
  • 7 Yıl Önce

ahmet

laf salatasi sahibi ABD nin sesi... nato ve abd yillardir vesayetci darbe ve feto/gladyo casus yspilanmalariyla en buyuk ic-dis tehdittir
  • 7 Yıl Önce

Eren

İslam aleminin tepesine bomba yağdıran bir devletten silah alarak katliamlarına maddi destek olan f 35 ten çıkarılmamız belki bizim biraz canımızı terörle mücadelede sıkabilir. Ama sonuçta kendi milli uçağımızı üretmesinde önünü açar
  • 7 Yıl Önce

Mustafa

Bu nasıl bir iki yüzlülük bu saatten sonra Türkiye natodan çıkmalıdır zaten yıllarca bizim paralarımızla kendilerini güçlendirdiler f35 in ortağıyız yani diyor ki bunca verdiğiniz paraların üzerine yatıyoruz gasp ediyoruz sizi vay be bizde natodan çıkmazsak adam değiliz zaten
  • 7 Yıl Önce

hiç

Yahu çokta umurumuzda değilsiniz nato falan hikaye her ortamda baş edebilir duruma gelelim siz asıl Türkiyeyi o zaman seyredin.
  • 7 Yıl Önce

Selman

Esasen kufrun basi olan yahudiye hizmet eden, Abd nin de, Nato nun da, cani cehenneme... HasbinAllah ve nimel vekil.
  • 7 Yıl Önce

Eyup

Ne muteffikligi be. Artık Türkiye ye en büyük zararı veren tek örgüt natodur.
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23