• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Türkiye'nin elindeki kilit koz! 'ABD geri adım atar'

Amerikan dergisi Foreign Policy'e konuşan bir ABD'li yetkili, S-400 gerilimine ilişkin Türkiye'nin İncirlik'i kapatma tehdidini öne sürmesi halinde yaptırım tehdidinden vazgeçilebileceğini söyledi.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Türkiye..

Cebinde usa pasaportu ile uyuyan Iktidarın siyasileride ne irade gösterir a ..
  • 7 Yıl Önce

Bilal

Türkiye İncirlik'i kapatmaz. Kapatılması 1.NATO'dan çıkması anlamına gelir. 2.Rusya'nın kucağına iter. 3.İran'ı Ortadoğu'da güçlendirir. 4.Turkiye'yi Batıdan uzaklaştırır, buda ekonomiyi kötü etkiler. Kötü ekonomide milli şirketler yurtdışı şirketlerin eline geçer. Dışa bağımlılık ve bilhassa düşman denilen devletlerin şirketlerine ve bankalarına bağımlılık daha çok artar. Devletin yatırımları aksar eğitime, savunmaya, ...
  • 7 Yıl Önce

Gördük reisi

Trump un karşısında Hollywood artizleri gibi dizilmişler herifin alay etmesine övgüymüş gibi bakıyorlardı. İngilizceleri çok iyi ya!
  • 7 Yıl Önce

kerem

erdoğan devam ederse ileride incirlikte kapanacak ayasofyada ibadete açılacak,eski türkiye yok derken boşuna demiyordu erdoğan, olanlar olacakların ayak sesleri adamlar farkında ve çok rahatsız.
  • 7 Yıl Önce

EKOLL

ABD Türkiye ye yaptırım filan uygulayamaz. Hep birlikte göreceğiz.
  • 7 Yıl Önce

Misafir

Rahmetli erbakanin yaptigini yapabilirlermi o cesareti gosterebilirlermiki
  • 7 Yıl Önce

Mehmet

Ne isleri var bu sunnetsizlerin.Incirlik mi memleketin her yerinde silah depoları var.Bunlar oldukça bağımsız olamayiz
  • 7 Yıl Önce

Hüseyin

Elimizde kozlar var havlayan it ısırmaz AB yaptırım diyor ABD F35 diyor bak buraya yazıyorum REİS 2 kelime etse bunlar arkalarına bile bakmazlar 1 REİS mülteci dese AB yalvarırlar 2 REİS İNCİRLİK dese ABD yalvarır
  • 7 Yıl Önce

Ens

Kim acaba bu yetkili abd de tek akıllı bu olmalı
  • 7 Yıl Önce

Akit

Ayı dan post komünist rusya 'dan dost olmaz
  • 7 Yıl Önce

KEMALİST(DİRENİŞ)

ÇOK KOLAYDI GEÇMİŞİ ÇABUK UNUTUYORUZ...YA SONRASI ACABA?AVRUPA ÜLKELERİNİ ÇİNE'DE BASKI YAPARAK, YA İĞNEDEN İPLİĞE PİYASALARI HER ŞEYE HAMMADDE'YE,ARABA PARÇALARINA DİĞER ÜLKELERLE İŞ YAPTIĞI ÜLKELERE BU ÜLKEYE MAL SATMAYIN DERSE... AMBARGO KOYUP KRİZLER YARATIRSA ?NE YAPACAZ, NATO'NUN ÜRÜNLERİNE ,BİR ÇOK ASELSAN'DA VE TAI VS ROKETSAN'DA ALDIĞIMIZ BÜYÜK SİPARİŞLER VE KULLANDIĞIMIZ MAKİNALAR TEÇHİZAT ÇOĞU ABD VE İNGİLİZ ,İTALYAN KAYNAKLI YALAN MI? KULANMAYIN DEDİ SEN ORADA BİTTİN... BİR YERE KADAR BELKİ SONRASI TALEP EDECEKSİN...KAÇ MİLYAR DOLARLIK SERMAYEMİZ NE OLACAK? GEÇMİŞTE PİLOTLARA FIRLATMA KOLTUKLARINI VERDİRMEDİ ABD PİLOTLARIMIZ ÖLDÜ UÇAK İÇİNDE FIRLATAMADI KENDİNİ ÖLDÜLER...BAŞKA DAHA BİR ÇOK ŞEY DÜNYA ABD YE BAĞLI , KOLAYMI O İŞLER ALLAHUN İZNİ İLE ABD İLE HER ŞEYİ TATLIYA BAĞLIYCAZ S-400 AKTİVE KONUSUNDA, F-35' LERİ ALICAZ VE BUNLARIN HİÇ BİRİ YAŞANMAYACAK İNŞALLAH DİYELİM....ABD ELİNDEKİ İMTİYAZLARI SÖZLEŞMELERİ DEVREYE SOKMAZ DİYELİM, BİR ÇOK FARİKA İŞ ALANLARI BU REAKSİYONDAN ZARAR GÖRMEZ DİYELİM VE SÜRTÜŞMEYELİM YOKSA DOLAR EURO BU KRİZ TAAMMÜDEN SEÇİME GÖTÜRÜR ÜLKEYİ ODA FAYDA VERMEZ....
  • 7 Yıl Önce

deliii

kapat incirliği öttür amerikan itini reis arkandayız
  • 7 Yıl Önce

Alkan

INSALLAH SIRA INCIRLIGEDE GELECEK MERAK ETMEYIN HERSEY SIRAYLA TERE YAGINDAN KIL ÇEKERGIBI ODA OLACAK SIZI HAINLER SIZI IMANSIZ SIYONISTLER SIZI INSALLAH BUNDAN SONRA TÜRKIYEDEN SONRA BASKA ÜLKELERDE SIZINGIBI TERÖRIST ABD YI DINLEMEYECEK VE O ÜLKELERDE S 400 LERI ALACAKLAR VE BU GIDISLE TERÖRIST KAFIR VE SIYONIST KATIL ABD NIN VESAYETI VE EMIR VERME ISI SON BULUP BUNDAN SONRA DA HIÇ BIR ÜLKEYE PARMAGINIZI GÖSTERIP EMIRLERINIZI VETEMIYECEKSINIZ SONUNUZ VESAYETINIZI SONU GELDI ARTIK
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23