• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Fransa-ABD arasında flaş gerginlik!

Fransa Ekonomi Bakanı Bruno Le Maire, Senato'daki konuşmasında, internet devlerinin Fransa'da elde ettiği gelir üzerinden yüzde 3 oranında vergilendirilmesi konusunda ABD'nin soruşturma başlatacağına ilişkin açıklamalarına tepki gösterdi.

2 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

diyarbakırlı

Böyle bir vergilendirme sisteminin ülkemiz için de uygulanması gerekir. İnternet devlerinin devasa elde ettikleri gelirlerin az da olsa kullanılan ülke toplumuna gelirinin miktar payını vermesi gerekir. Bunun yasal yönden engel teşkil edebilecek bir unsuru olabileceğini tahmin edemiyorum. Fransa gibi bizlerin de bu konularda öncülük yapabileceğimiz ve hatta ekonomik sömürü araçlarının önüne set serebilme imkanını sağlayabiliriz.
  • 7 Yıl Önce

Akil

Köpek köpeğin etini yemez gavilli dövüş dur bu yeyin birbinizi
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23