• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Ortadoğu'da gerilim tırmanıyor! ABD İran'ı yine tehdit etti

Al Jazeera'ya konuşan ABD'nin İran özel temsilcisi Brian Hook, Tahran yönetimini hedef alan yeni yaptırımların gelebileceğini açıkladı. Bunun dışında ABD Genelkurmay Başkanı Dunford, İran açıklarında görev yapmak üzere uluslararası bir askeri koalisyon için hazırlık yapıldığını duyurdu.

4 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Mustafa

Şii, Sünni, Vahabi... Müslüman bir devletle Batı arasında savaş çıkarsa Türkiye asla Batı'nın yanında yer almamalıdır. İktidar, Müslümanların yanında saf tutamıyorsa bari tarafsız kalmalıdır.
  • 7 Yıl Önce

aysee

iran laraktersiz osmanlıdan bu yana adi bir yer olduğunu belli etmiştir. abd ile aynı bokun lacivertidir. yesinler birbirlerini.
  • 7 Yıl Önce

orhan gazi

yusuf can,sen ne çektin hangi kafadasın?iran şöyle böyle hiçmi aynaya bakmıyorsun?türkiye amerika incirlik avrupa uyum yasalar daha neler birde utanmadan iran şöyle iran böyle.senin gibi sakallı hüsnüler hala narkozdan uyanmadı yada sen amerikanın paralı askerisin sakallı hüsnü...
  • 7 Yıl Önce

Yusuf can

İran'a üzülmeyin alçaklar hakan mezhep gudup Sünnilere badki uyguluyorkar bunlr tarih boyunca Osmanlıya Selçuklu'da set olmuşlardır fırsatını bulsunlar bizi bir kaşık suda bogatlat bunların dspik mezhebi dinletinin önünde gidiyor ABD vurursa vursun
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23