• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Rusya da Rumların safına geçti!

İdlib'deki ateşkesi Esed ile birlikte yerle bir ederek bölgedeki karışıklığı Türkiye'nin üzerine yükleyen Rusya, bu kez Doğu Akdeniz'deki sondaj faaliyetlerine müdahil oldu. Türkiye'nin doğalgaz arama faaliyetleri için gönderdiği ikinci sondaj gemisinin bölgeye ulaşmasının ardından Rusya tarafından 'endişeliyiz' açıklaması geldi.

33 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Akil

Rusya'yı Avrupa'ya veya Amerika'ya yem ederiz buna çok sevin meşin hiç guvenmeyin bunlar PKK'ya silah veren hepsi Türkiye düşmanı Ortodoks hiristiyan bunlarbizi satar ama bunları sallariz sonucuna katlanirlar
  • 7 Yıl Önce

Ramazan Samur

Ben hep itiyatla yaklaşıyorum. Tek bildiğim Türkün Türkten başka dostu yok. Biz bu coğrafyada 1000 yıldır varız. Olmaya devam edecegiz.varsın gerisini onlar düşünsün.
  • 7 Yıl Önce

Siyaset

Rusya komunist,aşırı sağcı vs. İslam düşmanı dolu aslen. PKK’ya da gizliden yardım yapıyor.
  • 7 Yıl Önce

ERKAN ERTAN

EN DOĞRUSUNU ALLAH BİLİR , FAKAT RUSYA GÜÇLÜ BİR DEVLET OLMAK İSTİYORSA , BAŞKASININ ÇAKALLIĞINI YAPMAMALI,YAPARSA , PAYINI ALIR AMA SADECE BİR PARÇA KEMİKLİ ET OLARAK ALIR, AMA EĞER BİR LİDERDEN ZİYADE, BİR SAVAŞÇI GİBİ ,ÜLKESİNİN MENFAATLERİNİ DÜŞÜNEREK TEK BAŞINA ORTAYA ATILIRSA O ZAMAN ALDIĞI PAY BİR PARÇA KEMİKLİ ET , KOCA BİR BUT OLUR
  • 7 Yıl Önce

samimi

BU İNANDIRICI DEİL.RUSYA BİZİMLE BERABER.AKILLI YORUMLAR YAZIN.HERLKES ÇIKARINN PEŞİNDE.MISIR MÜSLÜMAN HRİSTİYANLA OLUYORSA RUSYADA İÇİNDE BİNLERCE MÜSLÜMAN OLAN ÜLKE ODA BİZİMLE OLUR BU ÇOK ZOR DEĞİL..BU KONUDA REİSİMİZN YANINDA YIZ..ŞANLI OSMANLI İMPARATORLUĞUNUN VELİAHTI BU ÜLKE..CESUR OLDUĞUN ZAMAN DÜŞMAN SENDEN KORKAR..DİK DUR REİSİM SONUNA DEK YANINDA BU MİLLET...
  • 7 Yıl Önce

Ke-mal

ALLAH ne emrediyor maide suresi 51. Ayetinde ?
  • 7 Yıl Önce

Hatice

Hemen Rusya ile savaşalım. Erdoğan kefeni giysin. Biz arkasındayız. S400 vazgeçelim. Bizde gaz birikti, onları boğarız.
  • 7 Yıl Önce

Alp

TÜRKİYE CUMHURİYETİ, STRATEJİSİNİ BAĞIMSIZ OLARAK YÜRÜTMELİ. BİZİM DOSTUMUZ ALLAH CC. DIR. GERİSİ YALANDIR. DÜŞMAN SADECE MENFAAT GÖZETİR. DOĞU AKDENİZ PROJEMİZ BATININ NİYETLERİNİ KURSAKLARINDA BIRAKMIŞTIR. KARARLILIKLA DEVAM....
  • 7 Yıl Önce

Vatandas

Endiselenin endeselenin.endiselenmek iyidir zarar gelmez.afferin size
  • 7 Yıl Önce

Aklı selim

Yünanistan Türkiye'yi vurmak için fırsat kolluyor ileriki bir vakitte Türkiye'ye kuvvetli bir bomba atmayı planlıyor bu bombayı kim verecek dersiniz hiçkimse hiç kimse beklemediği bir anda Türkiye'yi bomba ile vuracak bu bombayı onlara Ruslar verecek takip edin
  • 7 Yıl Önce

Alkan

YAVURDAN DOST DOMUZDAN POST OLMAZ BU BIR ATA SÖZÜ BU YAVURLAR SÖZLERINDE DURMAYAN DÖNEKLER DIR HER ÜLKE ÇIKARI IÇIN DOSTUNU SATABILIYOR ISTE RUSYADA BUNLARDAN HANI GÜYA U 57 SAVAS UÇAKLARINI BERABER ÜRETECEKTIK GÖRDÜNÜZ HEMEN DE SU KOYVERDIKLER
  • 7 Yıl Önce

Mahmut Şahin

S400 vermemek için ikna mi edildi? Acaba!?
  • 7 Yıl Önce

ahmet

Rusya nin dogu akdeniz uzerindeki guc mucadelesinde Turkiyenin yaninda olmasi cikarlarinin geregidir. Putin in kendi yaptigi aciklamalar disindaki aciklamalar lay lay lom dur. Heyecan yapmayin sabirla bekleyin gorun .
  • 7 Yıl Önce

Harun

Rusyanin yaptigi cok nirmal yapacagini zaten biliyoruzda ne yazikki gucumuz yok sebebi 80 yildir silah yapmayip milletin basiyla kiciyla ugrasmamiz simdi tum dusmanlarimiz bizimle resmen dalga gecerken icerdeki bazi geri zekalilarda hala karisiklik pesinde sanki dusmanlarimiz bize saldirinca o aptallara dokunmayacaklar zannediyorlar. .iraka baksinlar gorurler nasil bir gelecegin kendilerini bekledigini bu sarmaldan tek cikis silahlanarak guclenerek olur baska yol yok
  • 7 Yıl Önce

Real

Skandal değil.... flaş açıklama rusyadan diyeceksin kanlikatil akitpacavrasi lehine olunca flaş dersin aleyhine olunca skandal dersin utanmaz arsiz havuz skandal senin başını yesin kanlikatil havuzakiti bebek yiyici katılakit
  • 7 Yıl Önce

YORUMCU

Millet... Rus'tan dost olmaz... Türkiye'nin Akdeniz'de doğalgaz bulmasını isteyecek son kişi eli kanlı PUTİN'dir. Elindeki müşteriyi kaçırmak ister mi? Türkmen gazının Hazar'dan geçişine engel olur. Onlardan aldığı gazı bize üç katına satar. Bu sefası bitsin ister mi?
  • 7 Yıl Önce

ahmet

ne ABD, ne RUSYA, NE ÇİN....TAM BAĞIMSIZ KENDİ OYUNLARINI KURAN VE KABUL ETTİİREN, KENDİNE YETEN EKONOMİSİ VE SAVUNMASI İLE "DÜNYANIN YEGANE VİCDANI VE İNSANLIĞIN UMUDU OLAN" ÇOK GÜÇLÜ YENİ TÜRKİYE.... Allah yardımcımız, kardeşliğimiz ve birliğimiz daim olsun
  • 7 Yıl Önce

KEMALİST(DİRENİŞ)

EE TABİ TARİH DERSİ OKUMUŞLAR BİLİRLER RUSYA, HER ZAMAN SICAK DENİZLERE İNMEK İSTEMİŞTİR VE BUNUN İÇİNDE SILAV HALKINA DAYALI PANSLAVİST POLİTİKALAR İZLEMİŞLERDİR YARIN ABD AMBARGO KOYSUN O ,BİLE ÇIKARI OLSUN, ABD'NİN YANINA GEÇECEKTİR....
  • 7 Yıl Önce

Ali farrah

Isin icine petrol girdimi enerji isi girdi mi Turkiye her zaman kaybediyor. Osmanli bile bundan yiktirildi. Adam gibi muttefiklerin olmadan guclu devlet olmadan olmuyor. Yapacak birsey yok gecmis olsun yedirmezler o dogalgazi bize.
  • 7 Yıl Önce

Yazıcızade

(Habîbim!) Sen onların dînine tamamen uyuncaya kadar, ne Yahudiler ne de Hristiyanlar asla senden razı olacak değil(ler) dir. De ki: “Allâhın hidâyeti (ve dosdoğru yolu olan İslâm var ya), şüphesiz ki (iki cihan saâdetine ulaştıracak istikameti gösteren) hidâyet ancak odur (sizin davet ettiğiniz sapık yolların ise hidâyetle hiçbir alâkası yoktur)!” Andolsun ki; eğer (İslâm’ın doğruluğuna dair) sana gelmiş olan (bunca) ilimden sonra yine de onların (eğri büğrü görüşlerine ve) kötü arzularına uyacak olursan, elbette Allâh’tan (başına gelecek belâlara karşı) senin için ne bir dost bulunur, ne de bir yardımcı! / Bakara - 120
  • 7 Yıl Önce

Devrim ÖZİSLAM

Rüşvet yediğinin resmidir. Rusya'nın Türklere karşı resmi politikası hiç değişmez. Sputnik bunu güzel yansıtıyor. Değişen Putin faktörüdür. Putin faktörü bile Rusya devletinin resmi bakış açısını değiştirememiştir.
  • 7 Yıl Önce

MEHMET

GÖRDÜNÜZMÜ YANİ HERKES GÜNÜ GELDİĞİNDE VE OLAYLARIN SONUCUNDA PARAYA BAKIYORRRR DOĞRU ÇIKTI BİRİLERİN DEDİĞİ DOĞRUYMUŞ DEMEKKİ
  • 7 Yıl Önce

Zeki Gedikoğlu

....rusya devlet ve dünyada sadece türkiye yok 200 yakın devlet var hepsiylede bi menfaat ilişkisi var gönüllerini hoş etmek için usulen yapılmış bi açıklamadan öteye geçmeyen birşey olsa gerek sen neticeye bak neticeye. bugün rusya sana muhtaç sen rusyaya ufak tefek meseleleri mercek altına alarak milleti yanıltmayın bi önceki haber ne su 57
  • 7 Yıl Önce

Bekir

Erdogan cikip Putin beni kandirdi derse hic sasmam, ruslara güvenip abd ile kötü olmanin bi anlami yoktu
  • 7 Yıl Önce

........

biz doğalgaz bulursak iran rusya kime doğalgaz satacak. Normaldir saflarını değiştirmeleri...
  • 7 Yıl Önce

Murat

Ruslarla ittifak haaa. Böyle .... İnsanı
  • 7 Yıl Önce

mikiforov

Rusya petrol ve gazdan ekmek yiyiyor ne kadar çözümsüzlük Rusya için o kadar para anlamına geliyor Rus devleti Dost olarak görülebilecek bir devlet değil çıkarlar nispetinden karşılıklı şekilde istifade edilebildiği kadar istifade edilecek bir ülke, Masum İnsan kasabıdır o ayrı Ama amerika gibi de Frankeştaynvari bir devlet değildir sonuçta en şerliden biraz daha az şerli.
  • 7 Yıl Önce

engineer

dostum trump, kardeşim putin, katil esed.
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

Arkandan vurulmaya hazır ol Müslümanım diyenin kafirden dostu olmaz Kuranda ne buyuruyor Allah hristiyanlarda yahudilerde birbirlerinin dostudur onları dost edinen onlardan olur. Kafiri sözünde tutacak bir güç varmıdır Dünya korkusu dünyada başına gelebilecek birşey Kullanılırsın şeytan ayağını kaydırır Allahın yardımını yitirirsen herşeyini yitirmişsin demektir. Allahın hükümlerine göre kurana göre dostunu düşmanını tanımlar ve onun yolunda olmak için onun hükümlerini uygulamalısın Allah yolunda ölenlere ölü demeyin. Ama Allahın tarafında yer almanın ve savaşmanın Avrupa birliğine girmek gibi şartları vardır ve size diyeceklerki bunun için çalışsaydınız ya.
  • 7 Yıl Önce

Abdullah

buyur burdan yak
  • 7 Yıl Önce

sami

Domuzdan post,gavurdan dost olmaz,demiş atalar.Bu aklı bir karış dışarıda hükümet bunu ne zaman anlayacak bakalım.Kadim dostları,sıtratejik ortakları tarafından habire şamar oğlanı gibi azarlanıyoruz.
  • 7 Yıl Önce

SİZ YİYECEĞİNE GAVURYESİN

TÜRKİYE İÇİNDE SEVİNENLERE SİZ YİYECEĞİNE HAÇLILAR YESİN
  • 7 Yıl Önce

ihs

Ne demişler: "Ayıdan post, gavurdan dost olmaz"
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23