• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Danimarkalı isimden skandal teklif: Tüm sınırlara inşa edilsin

Danimarkalı profesör Uffe Ostergaard, entegrasyonun başarısız olduğunu savunarak Avrupa'nın sınırlarını korumak için tel çitler, projektör kuleleri ile bir sınır duvarı inşa etmesi gerektiğini söyledi.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

yabancilar olmasa, cenazenizi kaldiran olmaz

Avrupa kurtulusu yok; 60-70 yila kalmaz Asya-Afrika kokenlilerin kontrolune girecek.
  • 7 Yıl Önce

Musa Menzilci

polat arkadas, süphenmi var dinimizin yüceliginde, galiba senin dinin degil, bir ülkenin durumunu, diniyle suclayacaksan, ilk önce o ülkenin dini Islam olmali, islam yani Allh'in kurallariyla yönetilmeli, bir islam devleti diyebilmek icin, hani sen birtane piyasada Islam devleti görebiliyormusun, biz zaten laik ve ithal ab kanunlariyla yönetiliyoruz,, suudiler var onlarda yine islam degil degistirilmis ve islerinin geldigine göre wahabilikle yönetiliyorlar, adalet sifir... Allah calisana verir, bu dinsizmis hristiyanmis, müslümanmis ayirt etmez, hatta müslümana cenneti hak etsin diye dahada yüklenilir ama karsilik olarakda dua ile digerlerinin önüne gecebilir..is nerede varsa oraya gidilir coluk cocuguna bakmak icin, o insanlar elbet kendi vatanlarinda yasamak ister...ama rizik olmayinca durumuda böyle. kadinlara esya muamelesine gelince onu en iyi bati medeniyeti yapiyor arkadasim, kadinlari seks objesi gibi kullaniliyor, dergilerde olsun reklamlarda olsun, filmlerde hatta batinin porno filimlerinde bile öyle degilmi, (seneler evvel nefsime uyup bir kac sefer izlemisligim olmustu, tek kusurumda bu degil elbet) hayvan gibi muamele ediyorlar kadina, yani anlayacagin asagilaniyolar her sekilde ab de, hatta sen hic okula gitmedinmi, ögretmedilermi, veya hicmi duymadin ? bu topraklar islam ile yönetilirken, bayanlarimiz universiteler yapitiriyordu,, hanii o batinin kadinlari öcü cadi seytan diye cayir cayir ateste yaktiklari zamanlar.. unutma dediklerimi biz bir islam ülkesi degiliz... olmasi icin sartlari lazim, hani mesela ben kendime ögretmen diyebilirmiyim ? diyemem, cünkü diplomam yok,,, polisim diyebilirmiyim ??? hayir cünkü belgem yok,,,, hatta simitci bile diyemem kendime, diplomasiz bir is oldugu halde, eger hayatimda hic bir zaman simit satmadiysam.... bilmem anlatabildim...
  • 7 Yıl Önce

halil ibrahim

Türkiyeninde acilen bunu yapmasi gerekir, yapmadida ne oldu ? her yer dingonun ahirina döndü, eskiden sokaklarimiz mahallelerimiz güvenliydi, simdi kadinlari, kizlarimizi birakin kendimiz cesaret edip cikamiyoruz sokaga gec vakitlerde... ne arasan var lan.... afrikalisi, iranlisi, iraklisi, ürdünlüsü, afgani, suriyelisi, malazyalisi, endonezyalisi, cinlilerde görünmeye basladi....yuhhh.... ulan bir parti ciksin, yabancilari secildiklerinin ilk haftasi sinirdisi edeceklerini aciklasinlar OYUM O PARTIYE.... en azindan simdikiler bari vize serbestligini kaldirsin, elin iti ati hirsizi rahatca Türkiyeye giriyorlar.... bu selbest vize isi, gelismis ülkelerlen yapilmali, göstermelik icin, böyle ückagtici dolu fak fakir devletle yapilmamali...... bu gelenlerin bizim ekonomimize filan bir faydasida yok.
  • 7 Yıl Önce

Polat

Madem ki, dinimiz bu kadar yüce; neden hep Müslümanlar, Hristiyan ülkelere göçmeye çalışıyor. Neden İslam ülkelerinin hepsinde birer kan emici diktatör var. Hep İslam ülkelerinde savaş çıkıyor, anarşi oluyor. Neden kadınlara eşya muamelesi yapılıyor.
  • 7 Yıl Önce

Svendbord/dk Hakan K.

adam dogruyu söylemis, kendi kültürü korumak icin bunu yapmak lazim. bende danimarkada yasiyorum, cok fazla arab ve diger dogu ve güneydogu ab ülkelerinden doldu tasti her yer. danimarkalilar genel olarak normalde cok sessiz ve kimseye karismazlar, ve irkcilik diger ab ülkelerindeki gibi degil, almanyanin irkcilari hardcore ise, bunlar "soft" kategorisine bile girmezler, özel farkli bir cinsler, robot gibi insanlar, yani sogukkanlilar, baskalarininda öyle olmasini beklerler,,,, simdi diger fakir ab ülkelerinden gelenlerin hirsizlarindan iyicene biktilar, hic bir seye saygisi yok bu , mesela rusya tarafindan gelen dogu baltik ülkelerinden olsun, özellikkle polonyalisi olsun, bulgari, balkanlardani olsun, hepsi hirsizlik icin geliyorlar,,, arap ülkelerinden gelenlerde hirsizlik problemi yok, ama hayvan gibi davraniyorlar, toplum icinde, küfürde ediyorlar her boku yapiyorlar danimarkalilara karsi, yani zaten isin boku iyicene cikti buralarda, eski 90 lardaki, özellikle 80 lerdeki sosyal hizmet yok, hastahane saglik hizmetleri yok..... eskiden Türkiye ile kiyaslarken, Allah korusun kimseyi Allah Türkiyede hastaneye düsürmesin derdik, o pislikleri ve ilgisizligi gördükce. Danimarkada eskiden bir kisiye nerdeyse 3 hemsire basinda beklerdi, bu kadar iyiydi, simdi 1 hemsire 10 kisiden fazlasina bakiyor, hizmet cok geriledi,, devlette zaten para yok, oradan buradan sika sika suyu cikti arkdaslar buralarin... bir cok tanidik ve akrabalardanda bagzilari yerli göctü Türkiyeye, bende cocuklarin egitimini bekliyorum, kendi ayaklarinda dursunlar, bende birakacam, maasim cok iyi bu maasi Türkiyede bulamam, ama yinede azina raziyim, hersey sadece para degil. ikliminden, insanindan tutta, bezdirdi iyicene,
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23