• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

ABD kuklası BAE pes etti: Çekiliyoruz

Yemen'de binlerce insanı katleden ABD kuklası Birleşik Arap Emirlikleri, hedefine ulaşamayınca Husilere karşı başlatılan savaşta artık yer almayacaklarını duyurdu.

5 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

Asabi

Ebucehilin tohumları çok korkak olur. Zenginlik ve şatafat içinde yaşamaya alışmış bu pislikler it sürüsü bae liler ne zaman savaşmayı öğrendi. Zaten o bae li askerler kiralık içlerinde bir tane bae li asker bulamazsın
  • 7 Yıl Önce

Ahmet Taner

Ulan yavşak emircikler ..., ingiliz ..., siz yemene güya işgale gidiyorsunuz. Haysiyetsiz ..
  • 7 Yıl Önce

ali

Allahu Ekber
  • 7 Yıl Önce

Abdullah Murat

İslamım diyen 2 topluluğun savaşması kadar çirkin bir durum olamaz Allah islamı Allahın hükümleri altında dostlar ve kardeşler olarak tanımlar İşte bunu iddia eden ve savaşan 2 topluluktan biri veya 2de müslümnan olamaz İnkar edenlerle ve Allahın hükümlerini istemeyen gayri müslimlerler şeytanın dostlarıyla savaşın Müslüman ise birbirinin canından elinden dilinden emin olduğu kimsedir. Helak edici bir büyük günah ise müslümanın müslümanı katletmesidir ki bu cinayetin kurandaki hükmü ebedi cehennemlik iş olmak şeklindedir Müslümanlar birlik olup Allahın emri üzere gerçek düşman ile savaşmalıdır
  • 7 Yıl Önce

takii

eskiden beri emirlikler ihanet içindelerdi osmanlı yada ihanetleri çoktur
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23