ABD'nin "ekonomi terörizmine" İran'dan sert cevap! "Yasal yolları kullanmaya devam edeceğiz"
İran Dışişleri Bakanı Muhammed Cevad Zarif, "İran, bugün, nükleer anlaşmanın 36'ncı maddesine dayanarak (anlaşmayı) iyileştirici adımları barındıran ikinci aşamaya geçiyor. ABD'nin ekonomi terörizmi karşısında çıkarlarımızı korumak için nükleer anlaşma kapsamında sahip olduğumuz yasal yolları kullanmaya devam edeceğiz." dedi.
Mesut Sarp
Abdullah Murat