• İSTANBUL
  • İMSAK
    00:00
    GÜNEŞ
    00:00
    ÖĞLE
    00:00
    İKİNDİ
    00:00
    AKŞAM
    00:00
    YATSI
    00:00
  • 0.0
  • 0.0
  • 0.0

Yılanın başı büyüyor! ABD'den YPG/PKK'ya 200 tır yardım daha!

ABD, Suriye'deki "müttefiki" YPG'ye 200 araçlık yeni bir yardım konvoyu gönderdi.

13 Yorum
Haberle ilgili yorum yapmak için tıklayın.

MEHMET SONMEZ

Bizim MİT ve TSK artık işe yaramıyor. 90'lı yıllarda lastik yakıp kaçan çapulcular bile düzenli orduya geçti. Sayıları 120 bin olmuş. ABD durmadan silah gönderiyor. Bizde sürekli askeriyenin ayarları ile oynayalım, bedelli çıkaralım. O çuvalı başımıza geçirtmeyecektiniz. Eskiden ordu siyasete bulaşıyor diye kızıyorduk ama eskiyi mumla arar olduk.
  • 7 Yıl Önce

Kadir

Türkiye YPG ye karşı hazırlık yapadursun Amerika'da bize karşılık veriyor adeta adam adama maćyapiyoruz bir an önce kâfir soylularla harbi etmeliyiz onlarda bize galip gelmek icin ellerinden gelen her türlü şeytanlık ve ve kafirligi yapiyorlar
  • 7 Yıl Önce

Hiseyin

Demekki neymis. Akp amerikaya gidip cay icip geliyorlarmis. Gorunen bu simdi cikarlar biz bu kabul etmiyoruz.hesabi sorulacak konsolosu cagirin bir cay soyleyelim. Artik sabrimiz tasti kim onlar kirmizi cizgimiz.takil pesime cesidim olursun. Biz varya biz eyyyyyyyyy abd eyyyyyy heyyyyyyyt ulan keserim.
  • 7 Yıl Önce

emekli

TSK yı suriyenin doğusu deyip gönder aylardır abd nin ab nin pyd güçlendirmesini seyredersen bu niyet davranış göstermelik olur vede sorgulanmak zorunda kalır
  • 7 Yıl Önce

turk

BUYUSUNDE BIR AN ONCE BILELEIM NE YAPACAKLARINI TURKIYEYE SALDIRSINALR HEPSINI YOK EDELIM
  • 7 Yıl Önce

Tata Tonga

G20 zirvesinde Amerika'yı ve Trump ı öve öve bitiremediniz. Yahu bu ülkede seçim için terörist Abdullah Öcalanın mektupları dolaştı, kırmızı bültenle aranan terörist osman öcalan TRT ye çıktı... gıkınız çıktı mı bu olaylara? sonra da kalk efendim Amerika şöyle yapıyormuş da böyle yapıyormuş da... önce evinin önünü süpür....
  • 7 Yıl Önce

Yavuz

Ya bu bizim garaman genaraller, hani gazeteci dövdüren, millete gelince elleri dilleri pek keskin olan şlu garaman kenerallerimiz, bu olanları görmüyormu? Millete gelince hemen kafa göz dalan kenarallerimiz, bunu amerikanın yanına nasıl bırakıyor? Hiç içlerinde bi sıkıntı olmuyormu? Yoksa bunun intikamınıda millettenmi alacaklar? İş garibanlara gelince toplanıp dava açmasını biliyorsunuz, adam dövrürmeyi biliyorsunuz, hani amerikaya gıgınız çıkmıyor?
  • 7 Yıl Önce

....

Bir de s400 almayın diyor
  • 7 Yıl Önce

Okuyucu

Yok ya Trump iyi adamdır yapmaz
  • 7 Yıl Önce

Diriliş ertuğrul

İran da batı azerbaycan da terörist pejak türk köylerini basıp halkı göçe zorluyormuş, vali kürt asıllı imiş ve teröristlere destek veriyormuş. kaynak yeni şafak.
  • 7 Yıl Önce

uyan tc

abd tc yi takmıyor bile
  • 7 Yıl Önce

ahmet

Sapkin ve terorizmin kaynagi siyonzmdir...hedeflerine ulasabilmenin yegane yolu Filistinde,ortadoguda ve Turkiyede kan, teror, savas, darbe, kaos, siyasi-ekonomik vesayet HIC BITMEMESI GEREKIR.... canimuz cok yandi, artik istiklal ve istikbal icin hesap bozma, can yakma zamani
  • 7 Yıl Önce

Karamanlı

Çok akılısınız ya, Esada esed demekle, göndercek, suriyelileri Zalimden kurtarıp, demokrasi getirecektiniz. Suriyeliler bize geldi, pkklılarda orda devlet kurdu. Bir gece ansızın Fırat’ın Doğusuna girecektik, yağdık oraya askeri, olmadı bari hakurka girelim dedik. Şimdi yapabildiğimiz tır saymak.....
  • 7 Yıl Önce
x

WhatsApp İhbar Hattı

+90 (553) 313 94 23